Partyflock

Forumonderwerp · 669969

Waarschuw beheerder
AARLEN - Marc Dutroux is woensdag de rechtszaal binnengekomen met een nekversteviging. Hij toont hiermee last te hebben van de verwondingen die hij dinsdag opliep. Naar eigen zeggen is hij mishandeld door agenten; de politie zegt dat Dutroux zelf zijn hoofd tegen een muur heeft geslagen.

Het publiek in de rechtszaal te Aarlen reageerde woensdag lacherig op de verschijning. De toeschouwers menen dat Dutroux ernstig overdrijft.

tsjah wie moeten we hier nou geleoven de kinderverkrachter of ons grote blauwe vrienden. (maakt me eigenlijk ook niets uit laat hem maar lijden) :devil:

Waarschuw beheerder
Ze moeten marc dutroux gewoon tien minuten vrij laten en dan in een kamer stoppen waar alleen maar de ouders van de meisjes mogen komen en dan gewoon zo pijniging dat hij gewoon dood gaat van de pijn!!!!!!!!!!!!!!! verder is er geen straf voor hem die gelijk is aan wat hij die meisjes en de familie heeft aan gedaan............

Waarschuw beheerder
8 jaar lang heeft hij kunnen nadenken wat hij allemaal gaat doen en zeggen om het proces tegen hem overhoop te halen
Waarschuw beheerder
hij is triest

Waarschuw beheerder
ze kanne beter zo'n ander bandje om zn nek doen, zo eentje die stroom geeft als je op 'n knopje drukt :p

Is niej leuuuuk

Waarschuw beheerder
Ach, ik kan er niet om treuren, de pijn die hij van zn nek hebt dat meet nietop tegen de pijn en trauma's die die arme meisjes moeten doorstaan..

Waarschuw beheerder
ksnap sowieso dat hele gesodemieter om die rechtzaak niet. Moet allemaal weer maanden/jaren duren. Waarom zetten ze hem niet gelijk op de stroomstoel, of onbeveiligd in de cel. De hele wereld weet dat dat is wat hij verdiend toch :S

Waarschuw beheerder
[img]http://users.telenet.be/anotherkillflokproduction/cartoons/dutroux3.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
haha

Waarschuw beheerder
ik had het er laatst met een maat van me over....om naar die rechtbank te gaan en als die schoft dan uit die auto durft te stappen om de rechtbank in te lopen...dr naartoe rennen en helemaal de tering in stompen!!!!
hij verdient het om HEEL VEEL pijn te lijden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
alsof je bij hem komt..

Waarschuw beheerder
maar toch een goeie gedachte....

Waarschuw beheerder
ken het toch proberen :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik had het er laatst met een maat van me over....om naar die rechtbank te gaan en als die schoft dan uit die auto durft te stappen om de rechtbank in te lopen...dr naartoe rennen en helemaal de tering in stompen!!!!
hij verdient het om HEEL VEEL pijn te lijden!!!

Dus jij vind hem zo geweldig dat je hem gaat helpen in zijn verdediging? :kots: op jou.

Waarschuw beheerder
doe niet zo dom man. hij bedoelt gewoon dat hij hem het liefst helemaal kaPOT slaat. Dat zou sowieso moeten gebeuren. Die vuile SMEERlap het zou jouw kind maar geweest zijn. Die rechtzaak bullshit is toch allemaal typisch slap gelul man.. hij krijgt straks vast wat celstraf en is zo weer vrij.. zulke gasten moeten ze gewoon helemaal kapot slaan. of dood schieten.

Waarschuw beheerder
donateur
Als je Dutroux wat aandoet, kan het proces ongeldig verklaart worden en dan is hij vrij.

Goed plan.

Waarschuw beheerder
Je snapt wat hij bedoelt toch.. wat denk je, dat hij serieus dat gaat proberen ofzo? je snapt toch wel dat hij gewoon wil aangeven dat hij dat het liefst zou doen? Dat dat is wat die gozer verdiend.. Tuurlijk kan dat niet, hij komt niet eens binnen 10 meter van die gozer.. dat lijkt me logisch

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan dat niet, hij komt niet eens binnen 10 meter van die gozer.. dat lijkt me logisch

Ik kan me een incident herinneren met een bewaker en een muur ;P

Waarschuw beheerder
hahah.. strakke actie was dat :) als bewaker zijnde kan dat indd nog voorkomen... :P
Waarschuw beheerder
Wat een aansteller die vent zeg.. Ze moeten hem nog harder aanpakken !!!