Partyflock

Forumonderwerp · 669701

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Twee jongens hebben zondagmiddag in Sliedrecht hun frustratie gemanifesteerd op een dode eend. De twee jongens vonden het dier dood in de sloot, bonden een touw om zijn nek en zwaaiden het beest rond terwijl andere kinderen toekeken.

De politie heeft één van de jongens aangehouden en afgevoerd naar het bureau Halt om zijn zonden te overdenken. De dode eend staat onder het toeziend oog van de Dierenbescherming.

bron: Zon/Novum

Ok ik keur dit niet goed maar om er nou een haltstraf voor te tegen.... en wat doet de dierenbescherming nou met een dooie eend :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Echter, de mens ging zich steeds meer 'boven' de natuur plaatsen door landbouw te gaan bedrijven

De mens past zijn omgeving aan en daarmee de natuur, maar hij blijft wel onderdeel van de natuur.

De natuur is groter dan wat plantjes en beestjes, nog steeds moeten wij "vechten" tegen het water, vallen er vele doden door aardverschuivingen, windhozen, ziektes.

De aarde, de maan, de zon zijn ook allemaal onderdeel van de natuur, het is allemaal 1 geheel wat nauw samenwerkt.

Vind je he dan niet een beetje overdreven om te zeggen dat de mens hier boven staat?

Waarschuw beheerder
eindelijk iemand met wie ik het helemaal eens ben
wij worden slimmer dus gedragen we ons ook slimmer, LOGISCH lijkt mij dan..
dat wij slimmer worden is niet een uit de hand gelopen expiriment van de natuur ofzo, zo hoort het nou eenmaal, die mensen die anders denken kijken teveel naar film zoals the terminator en zijn ook bang voor computers die later de wereld gaan overnemen, behoorlijk hypocriet om alleen geen vlees te eten, als je dan echt wat wilt betekenen ga dan lekker in een grotje wonen... zonder luxe, zonder je mooie pctje... want van alles wat wij nu hebben, kost het dierenlevens..
en als er niet gefokt werd dan waren al die dieren al lang uitgestorven..

Waarschuw beheerder
wat een heumeux

Waarschuw beheerder
De mens heeft zich sneller ontwikkeld dat wel ander wezen op de aarde ook denk ik

Waarschuw beheerder
donateur
bacterien ontwikkelen zich sneller...

Waarschuw beheerder
Beetje triest van die wouten vind je ook niet, maarjah wat die gastjes deden is ook niet echt jovol.

Waarschuw beheerder
bacterien ontwikkelen zich sneller...

Ja dat wist ik dus niet :)
Heb al jaren geen biologie meer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 1 jaar biologie gehad, maar dat weet ik dan weer wel ;P
Waarschuw beheerder
behoorlijk hypocriet om alleen geen vlees te eten, als je dan echt wat wilt betekenen ga dan lekker in een grotje wonen... zonder luxe, zonder je mooie pctje... want van alles wat wij nu hebben, kost het dierenlevens..

:jaja:

Waarschuw beheerder
ik zou het niet moeten zien gebeuren. echt niet.
vuile kutjong.

en halt: TERECHT. en die andere ook.
Waarschuw beheerder
stelletje zieke idioten, nix beters te doen ofzo?

Waarschuw beheerder
Blijkbaar niet nee :S
Waarschuw beheerder
lekker :S:nee:
ga ff met een dooie eend rond zwieren :S

en idd beide halt jah hoe oud zullen die andere kinderen zijn geweest die toekeken :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vage lui hier in t dorp ook altijd :s

wel vaag dat ik er zelf niets over heb gehoort....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De dode eend 'staat' onder toezicht..

Knap, voor een dode eend:p
Waarschuw beheerder
donateur
ziek!
Waarschuw beheerder
donateur
:S ..

wat is er met de ouwe vetrouwde voetbal gebeurt ?

Spelen met een dooie eend , uit de sloot gevist ,:vaag: ..

kansloos
Waarschuw beheerder
Typisch een geval van: dit stinkt!!

Letterlijk en figuurlijk...