Partyflock
 
Forumonderwerp · 669395
 
Nou, vertel....
 
Absoluut een heerlijk avondje gehad!!

Carl cox blijft verschrikkelijk goed..SC was ook heerlijk met 'timeless attitude'.
En die kansloze figuren op het eind...geen woorden aan vuil maken.

Verder petje af voor de
muziek!!
Wat mij betreft was het super! Kan weer een weekje vooruit...
In het begin vrij rustig, qua mensen en muziek, maar later gingen we lekker los!!
Geen vechtpartij gezien... maar na 4elements 2000 vind ik alles meevallen :S

Goed feestje, lekker gedraaid, gezellige mensen, vieze wc's.

:bounce: Geslaagd feestje!
 
Vond t suuuperrr !!

Cox ook ! :D


Een van de foto'tjes die hier op Flock komen een dezer dagen..
Ziet er weer goed uit (y)
Ben benieuwd naar de serie foto's :-)

Ik vond het relaxed !
Lekkere muziek...

Sebas: overal zijn er vechtpartijen...omdat dit 1 zaal is valt het meer op...
2 dingen snap ik niet.Ik dacht dat de mystery quest uit twee personenen bestond maar ik zag er maar 1 en je laat hem helemaal uit Japan komen om maar een half uur te draaien.Voor de rest was het de 40 euro wel waard maar voor dat geld kon je de wc's ook wel gratis maken.
Voor mij een SUPER geslaagd feestjuh :bounce:

Super Relaxte muziek, Relaxte Carl, Relaxte sfeer(vond ik) Heb ook helemaal geen vechtpartijen gezien.. En gezellie beetje vuurwerk!! TOP

En 2 Euro voor je jas en ook nog ´s 0,50 voor de wc´s.. Was een beetje jammer :S
 
Artiest Mandark
Heb t prima naar mn zin gehad, aan t begin was het geluid matig (ndsm), maar daar werd wel wat aan gedaan gelukkig. Muzikaal vond ik het jammer dat Saunderson zo vroeg (solo) draaide, Cox deed het prima, ook in zn b2b setjes. Leuk dat je af en toe de titels van de gedraaide tracks zag op de schermen!

Van die matpartij heb ik gelukkig nix gezien, maar ben dan ook al om 6 uur weggegaan...
laatste aanpassing
 
die foto is echt cool..ben benieuwd naar de hele serie...
Dit was zooooo goed.

Ik ben op zoek naar het meisje wat vlak voor het einde op de smoeltje viel toen ze een interessante dance move wilde maken maar was dus niet helemaal lukte. Ben of ken jij haar, mail me dan even.
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Die gozer die van de VIP naar beneden is gevallen is trouwens voor sommige wel een bekende naam :)

Het was Steve Carta. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis waar het uiteindelijk mee bleek te vallen. Ik hoop dat ik er binnenkort meer van hoor, zodat hier even duidelijkheid over komt :)
Hij heeft echt like, 2 uur daar gelegen.. zag hem nog wel bewegen toen hij afgevoerd werd..
Verder wilde ik trouwens ff melden dat ik amper vechtpartijen heb gezien. Publiek vond ik dus super. Ook de sound was gewoon master. Vraag me af of In Qontrol hier volgende week aan kan gaan tippen met dat eenrichtingsverkeer en die 30000 man :(
 
heeel vet... en sluit me helemaal aan bij de opmerkingen sjakkie!!:D

(K)
 
het is me weer duidelijk: UDC kut en AHOY kut!
cARL COX was weer vet! Stevig stampwerk met de laatste twee uur echt heftig maaien.

Nu de minpunten:
Het publiek zoog stevig. Iedereen wappie, maar helaas zwaar ongezellig.

De beveiliging en ehbo waren helemaal kut, ik heb een bewusteloos meisje naar een portier getild en die klootzak wist niet eens wat ie moest doen, de ehbo vond het de moeite niet om voor te komen.. Ze waren ook maar met 10 man of zo. Koffie was er niet op de ehbo post en als je binnen liep werd je bekant verhoord over waarom je dat deed.

Het eten was echt belachelijk, alleen de keuze tussen een hotdog of een hamburger. Geen eens een broodje gezond of iets een stuk fruit.

Er was geen water op de wc dus handen wassen na het plassen kon niet.

Parkeergeld 8,5 euro, jas ophangen 4 euro

En natuurlijk(Rotterdam) er was weer een vechtpartij van een man of 20 op het einde van het feest en ook dit trok de beveiliging niet. Verdomme wanneer leren die eikels het nou toch eens.

Het was dat carl en michel echt goed draaiden anders was dit feest een vet fiasco geworden. UDC begint te sucken

Ik zag er wel lekker uit(heel veel vrouwtjes wilde met me op de foto haha) en zal binnenkort een paar partypics plaatsen met mijn dbb.com promotie op me rug.
Ik vind jouw er niet uitzien!je liep er natuurlijk ook rond zonder t-shirt of niet?
Moest HELAAS zelf werken. Heb het wel op de radio een beetje kunnen volgen. Klonk heftig, vooral ook als het publiek begon te gillen en fluiten als de bassen er weer in kwamen.
Heel goed.

Van een vriend hoorde ik vanmiddig dat het heel goed te doen was.
Vechtpartijen zijn klote, maar laat zelf je dag er niet door verzieken als je er niets mee te maken hebt.
 
Lange, super foto! (y)
het wel een gek feest hoor he heb geen vechten gezien en ben goed los gegaan!!!!!!!!!!!

vondt wel dat de sound in ahoy een beetje tegen viel en dat het te licht was in de hal wat jullie?
 
Die vechtpartij op het einde was met een gozer die zelf bj UDC werkte. Hij was ook nog zo vriendelijk om tegen een vriend van mij op te rennen, waardoor zijn shirt onder het bloed kwam te zitten! En wat een helden waren de beveiligingsmensen, ik heb er wel 1 gezien die probeerde om het gevecht te sussen! Beetje jammer :-S. Vond Michel de Hey echt super draaien! Vind het ook leuk om te zien, dat hij en Carl echt een soort van chemie samen hebben! Beetje jammer van de toiletten, leek wel een complete overstroming! Dat ze daar 50 cent voor durfen te vragen. Ja, en leuk dat SC kwam, maar vond het niet echt een Mystery guest.
Maar heb me al met al goed vermaakt!
 
Ik heb me uitstekend vermaakt.
Kwam binnen toen kevin saunderson aan het draaien was. Lekkere warming up.

Toen de hey kwam werd het echt goed, heerlijke hitjes techno:-D

Intro van cox was wel kippenvel hoor, en wat gaf die bolle gas zeg:P jummie. Secret cinema was ook erg geslaagd. En toen cox met de hey ging draaien werd het echt goed feest.

Verder vond ik de aankleding van de zaal ronduit saai, de lichtshow droevig. Geluid was oke. En udc/ahoy was weer focking duur
 
De muziek was goed, er werd lekker gedraaid en volume was goed. Lichtshow was voldoende. Ik heb zelf niks gemerkt van vechtpartijen, maar vondt dat er weinig werd gelachen.
50 cent voor de wc moet je gewoon niet betalen, je mag gewoon pissen hoor.
Mysteryguest viel een beetje tegen, tenminste hij maakte geen "hystorie"
Al met al een 8
Nu de minpunten:
Het publiek zoog stevig. Iedereen wappie, maar helaas zwaar ongezellig.


Jammer genoeg mee eens :/

UDC blijft een kutorganisatie.
Super foto Lange, ik heb je niet gezien...maar ben ook zo klein ;-)
 
O ja vondt het parkeren ook te duur!! 8.50euro=is bijna 20 piek, was vroeger een kaartje
 
Toch gek ook dat je in Belgie voor 33 euro Sven Vath, Carl Cox, Dave Clarke, Marco Carola, Marco Bailey, Michel de Hey etc etc kan hebben en in Nederland 50 euro (kaartje+parkeren) moet neerleggen voor 5 dj's
Ik vond Carl Cox and Friends een super feestje hoor!!!
De muziek was heerlijk :respect: Vooral Michel de Heij heeft mij zeer positief verrast (y) (y)

Jammer van die vechtpartij(en) maar dat kon de pret (bij mij) niet drukken.

Van mij mag dit een vervolg krijgen, al dan niet op een andere locatie...
laatste aanpassing
Goed gedraaid, ook van Saunderson en de Hey
zal wel weer niet waar zijn hee die vechtpartyen
waarom eigenlijk maarja muziek was te gek
 
Heb me zwaar vermaakt, ook al was dit voor mij een tikkeltje te soft:)
 
helemaal van het padje,muziek was toppie alleen ik vond de locatie minder
 
Ik vind Ahoy altijd wel een leuke locatie....

Misschien omdat het zo lekker dichtbij huis is, maar...
vind het er toch altijd wel leuk...
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
We zijn maar 3,5 uur binnen geweest :S Waren er om half 2 en om half 5 zijn we weggegaan...

Echt een hoop narigheid gezien:
- meisje dat schuimbekkend en stuiptrekkend voor onze voeten neervalt...
- Een jongen die vanaf het VIP-deck 5 meter naar beneden valt op de betonnen vloer: nek gebroken
- Echt een hoop kutpubliek gezien, waarvan je gewoon kon zien dat ze op ruzie uit waren; een sorry zat er iig niet in als iemand je omver stootte en als je niet uitkeek kreeg je nog een tik op je smoel ook :s

Muziek was vet, show was ok, maar al met al was dit echt een kutfeest!
hey born ego ik snap wel dat je dat zegt anders word je vriend natuurlijk jaloers. Maar vette flame hoor, ook echt goede kritiek, lekker onderbouwd, misschien toch maar eens een pilletje minder nemen iedere dag?
Hee maar als je nog een nieuwe relatie zoekt dan weet ik wel een lekker vent voor je hoor, anders mail ik het wel ff naar je website www.dikkevetteteringnicht.nl

Met vriendelijke groet Jarretje
Artiest Yuri
Muziek goed.

Locatie ook wel goed (ver van het station, grappige taxi chauf, d8 dat we naar Gerard Cox gingen!!)

Mystery guest goed (secret cinema), kort

Sfeer, relnichten sfeer errug agressief!!! Agressiefste feest ooit..

Veel vage figuren die kaarten wilde verkopen, hebben die niet iets beters te doen..

Geluid...harder dan de boxen aan konden ;)

hehehe was de 40 euro niet waard, maarja ik had gratis kaarten via Pete Kay
Om nog ff terug te komen op die gozer die van het VIP deck af is gevallen. Ik hoor net dat ie zijn bekken en zijn been gebroken heeft. Hij heeft zijn nek dus niet gebroken. Dus dat is alweer een meevaller.
 
Nou dat is idd een meevaller, ken em niet ofzo, maar vind het toch altijd wel vervelend om zoiets te horen!
Huh dat heb ik niet gezien, hoelaat was dat...??

PS: Ben blij voor em dat het niet z'n nek heb gebroken... erg zuur als dat gebeurt...
 
waar op vodafone zijn al die fotoos te zien?
Heb echt geen vechten ofzo gezien, t zal wel vooral achteraan geweest zijn, vooraan zat de sfeer er wel goed in, had zelfs een piep in me oren toen ik thuis kwam
hmmm, zag wel een opkomende vechtpartij van voor naar achter lopen met een berg security er agrassief volgend achteraan... heb nog geprobeerd ff te kijken, maar moest ook de rest niet kwijtraken.

verder was iedereen in mijn geval vriendelijk wanneer er per ongeluk contact was ofzo.
Plons, ik heb jou niet gezien!! Ik werd elke keer omver gelopen en geen mens die het interesseerde hoor..niet door jou omver gelopen in ieder geval..
ach, daar moet je kunnen omgaan vind ik. maar vergeleken met, bijvoorbeeld, Dance Valley was het ruziezoekgehalte wel minder zaterdag..
 
Ik wist vantevoren wat ik ervan kon verwachten dus zo erg een erg drama feest vond ik het niet.
Standaard in de Ahoy is mensen gaan naar een feest terwijl ze niet van de muziek houden,
Altijd rellen, Geluid niet goed en veels te druk.

Man van de avond was voor mij Kevin Saunderson. Michel de Hey kan beter stoppen met op grote feesten draaien die techno top 40 ben ik nu ook wel meer dan zat.
Carl Cox draaide naarmate van tijd steeds beter.
Mistery Guest sloeg ook nergens op had wel iets beters verwacht dan secret cinema.
De back 2 back van Cox en Saunderson vond ik wel erg goed.

Al met al een goed feest gehad.
 
Volgens mij wisten tot zaterdag zelf nieteens wie de mysteryguest zou worden. Of ze hadden in ieder geval grotere plannen.
Ik heb mij bijzonder goed vermaakt.

Geluid was master!

Decoratie was ook strak!

Logistiek ook prima!

Cox is de man en die groep teringlijers die aan het knokken zijn gegaan blijkt een vaste groep mongolen te zijn die haast ieder feest afstruinen om moeilijkheden te zoeken. (als ik mijn bronnen mag geloven)
The person that fell off the vip deck was best my best friend steve. he did
not break his neck, he was very lucky indeed.He has broken his ankle and has craked a pelvic bone. i was with him from the moment he fell to the ground and i went to the hospital with him, and spent most of yesterday with him to. I like to say big thank you to the ehbo people( (medics) at the venue for handling the situation so well. stev is being operated on as we speak. he was very lucky NOT to break his neck the fall was 5 meters on to solid ground. i will put a post to let you know how deoing in afew days.
 
Muziek was weinig vernieuwend, maar wel erg lekker. Aankleding en decoratie waren goed.

Alleen jammer van het publiek en de slechte sfeer. Was voor mij zeker het laatste grote feest wat ik in Rotterdam bezocht heb.