Partyflock
 
Forumonderwerp · 669348
 
Na ruim 5 jaar weer vrijgezel... wel ff lekker hoor weer doen waar je zin in hebt met niemand rekening hoeven houden... ik ga er ff lekker van genieten
 
Ben nu twee weken vrijgezel, maar of ik daar nu veel gelukkiger van geworden ben......???
 
ben ook vrijgezel...maar weet ook niet of je daar nou heel gelukkig van word :S ?
 
vrijgezel zijn kan leuk zijn maar ik ben het spuugzat ondertussen:S

:frusty:
idd al tijdje vrijgezel maare wordt nu toch weer eens tijd voor een mogelijke relatie hehe :) wordt beetje saai nu :(:(
heb het ook wel gehad met het vrijgezelle bestaan
 
heb net weer een vriend:D en ben daar heel blij mee, maar daarvoor was ik wel een gelukkige vrijgezel:D
vrijgezellig zijn :respect:
 
2:TheCrow...
Vind ik ook (Y)(Y)(Y) maximaal genieten
voor je hele leven vrijgezel blijven!!wordt je ook niet zo veel gekwetst in je leven!!nou ik vindt het zo beter.
ik word het ook zat om vrijgezel te zijn hoor
 
nou ben ik beu om vriendin te hebben :( ik mag helemaal niks van haar :(
 
een oplossing word weer vrijgezel kan je weer doen en laten wat je wil
 
Groot gelijk heb je...
Doe ik ook!!! ;) ;-)
Artiest {SHOWLIST artist 92209, 80905}
Gelijk heb je:)
Ben nu denk zown 3/4 maanden vrijgezel:D
 
vrijgezel worden ?of doen en laten wat je wil...
 
Het is al meer dan een jaar geleden dat ik verkeerde in een serieuze relatie.
Op het moment is het vooral wat losse acties hier en daar...jammergenoeg.

Ben eigenlijk wel weer into een serieus iets. Naja iets wat serieus word dan he.

Speciaal zijn voor een ander, dingen saampies delen...kinky sex, shitttt.... doe mij maar zelfs een portie geliefde's' ruzies...
 
en ja hoor ik ben weer vrijgezel!!!! :D
 
is toch beter he kerel doen en laten wat jij wil
een sex-relatie is een super uitvinding.. egt geloof me ik ben nu ruim 4 maanden vrijgezel en doe het nog wel met me ex.. heel relaxt geen ruzie's meer.... top (Y)
 
ik ben sind vandaag vrijgezel :Dnou ga ik weer flink feesten :D dat heb ik echt gemist.
Back form hell Super gabber is back :D!!!!!!!!!
 
jazeker kerel geniet manne van het leven he het duurt tenslotte maar even
een leuke vrijgezelle meid mag met ons altijd wel vriendjes worden hoor wij gaan wel met je genieten :-)
Als ik me bind met een meisje dan neem ik er een touw bij.
 
jaja ik hoor er ook bij, sinds gister :jaja:
ben ook al weer even vrijgezel, maar krijg langzamer hand toch wel weer zin in een vriendje!!!!!!
ook vrijgezel sinds een week
 
Ik ben het gevoel kwijt om verliefd te worden! het is echt erg! :(
 
ik ben ook vrijgezel..sinds al weer flink aantal maanden..maah gaat tog egt wel té lang duren:(
 
tijd zat
 
3 maanden al :jaja:
 
mensen zijn zooooooooooo blij vrijgezel te zijn ooooh oooh oohh,totdat ze iemand tegenkomen waar het mee klikt :/ snapt het soms niet hoor :no:
laatste aanpassing
 
ik heb liever een relatie dan vrijgezel, zal wel een uitzondering zijn :P :D
 
je bent niet de enige :s
 
mensen zijn zooooooooooo blij vrijgezel te zijn ooooh oooh oohh,totdat ze iemand tegenkomen waar het mee klikt snapt het soms niet hoor

Dat heet liefde. ;)
 
maar verliefd worden op mij is er niet bij ;) haha
wel hoor oldstyle at heart..jij ben toch een relaxte gast of niet? :d maar euhh..ben ook vrijgezel maar het heeft 2 kanten:
aan de ene kant mis ik wel sex :p
maar aan de andere kant geen gezeik aan je kop :d

dusss ja het is maar net hoe je het wilt bekijken
 
Als jij een relatie als gezeik ziet dan wil ik niet weten wat jij onder een relatie verstaat. ;)

Elkaar vrijlaten om te doen en laten wat je zelf wilt, maar ook een hoop lol samen hebben kan toch ook??
vrijgezel is goed!!! na 3jaar een vriendin nu vrij, lekker een beetje doen wat je zelf wilt.....
ja okey das waar susie... haha :d
 
Vat ook niet helemaal waarom mensen geen relatie zouden willen...
Lekker je eigen dingen kunnen doen, samen een leuke tijd beleven en goeie sex. :P
Wat wil je nou nog meer??
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Al meer dan 20 jaar vrijgezel!!! en het bevalt me wel :D

ja... ik weet niet anders :)
 
ben je net als ik even oud als vrijgezel(in jaren)
?maar goed ik weet niet beter,hoewel dat ook weer NIET zo is.ik weet wat ik MIS ;)

wel hoor oldstyle at heart..jij ben toch een relaxte gast of niet?


thanx,ben ik ook hoor :D
loopt er hier geen vrouwelijke early hardcore freak rond dan voor je? :d
dan zal ik maar zeggen: move your body to the warehouse beats! :yes:
 
oh die zijn er wel hoor,maar meid met andere smaak lijkt me wat beter :D hou van alle muziek btw dus no problem ;)
 
Hmm ben geen vrijgezel meer, maar zo voelt het wel omdat mn ventje door de weeks op de legerbasis zit.. Maar dat is alleen maar oké, zodat ik toch mijn eigen leventje kan leiden!! Heerlijk! :D
 
nou gezellig :o :/
 
Momenteel wel... :)

Heb het op dit moment heel druk met mijn studie en aangezien dit mijn laatste jaar is hoop ik er zo snel mogelijk vanaf te zijn (van mn studie dan). We hebben in het weekend wel tijd genoeg voor elkaar hoor, dat wordt helemaal prima ingehaald wat we door de weeks hebben gemist.. Dat begint op vrijdagmiddag/avond en eindigt op zondagnacht :o ;)
laatste aanpassing