Partyflock

Forumonderwerp · 668965
Beste party-gangers,

Ik ben aan het afstuderen bij een artiestenbureau.

Het doel van deze opdracht is om inzicht te verkrijgen in welke muziekstromingen momenteel populair zijn en gaan worden. Vanuit verschillende invalshoeken probeer ik hier momenteel een beeld bij te vormen. Zo heb ik met verschillende discotheken-, uitgaanscentra- en poppodia- medewerkers door heel het land gesprekken gehad. Juist omdat een stroming die in het hoge noorden momenteel helemaal hot is, niet persé hot hoeft te zijn in de randstad. Of andersom. Verder probeer ik momenteel gesprekken met muziekjournalisten, organisatoren van feesten, medewerkers van platenmaatschappijen aan te gaan.

Uit alles blijkt dat deze site door de liefhebbers wordt gemaakt en bezocht.

Daarom aan JULLIE de vraag:
Welke stroming(en) gaat (gaan) het in de toekomst maken? Welke stroming wordt hot? En welke gaat ten onder?

Help me aub. Alvast bedankt!!

Artiest {SHOWLIST artist 6622, 48101}
op zich.... is weer eens wat anders he?

je bent iig vernieuwend bezig dan...
Is NU NRG iets wat groot gaat worden?

ik hoop op NRG :yes:
op in qontrol viel het breezah gehalte in de technozaal me op, dus techno zal ook wel groter worden :yes:
harde stijl word weer gezellig & klein :lief:
en hardcore will nevah die :z
Artiest Yuri
Hardcore en Happyhardcore (meerdere keren gehoord dat Happy Hrdcr terugkomt)
Techno wordt groter (meer stromingen)
En ik zie trance ook nog wel terug komen, het is nu een beetje dood, bijna geen echte trance feesten over...
Dit denk ik omdat mensen dat beuqen beetje zat worden..

Minder wordt hardstyle etc. dat is nu "in" net als flippo's die ooit in waren.
Misschien dat Drum & Bass langzaam uit zijn schuld (schulp) gaat kruipen.

Drum and bass zal denk ik nooit echt doorbreken.
Er worden tegenwoordig nog maar weinig "goede" platen gemaakt. Alles borduurt nog een beetje op oude d&b.

Ik denk dat er binnenkort wel iets nieuws opduikt, een variant welke je zou kunnen omschrijven als een mix tussen Garage en Techno.
laatste aanpassing
Hoever wil je kijken in de toekomst??? Volgend jaar is iets anders in, dan over 10 jaar..
Een jaar. Anderhalf jaar.... Niet meer dan dat iig.