Partyflock

Forumonderwerp · 668704
1160x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat is nou een goede blow om lekker hangende ogen van te krijgen na een paar pilletjes? Zeg maar dus om weer even bij te komen na een party?

Ben niet zo thuis in wiet enzo namelijk, iemand ideeen voor wat voor soort?
Waarschuw beheerder
donateur
idd weed en hash werken bloedverdunnend terwijl bij sigaretten je aderen zich wat vernauwen..

dus pure thc zorgt voor een high [los gezien van indica/sativa ;) ] en de tabac die je derbij stopt zorgt ervoor dat je sloom wordt enzo..

trouwes, ik kan echt geen uren aan die vapo hangen hoor :P knettah kan ik ook maar zijn tot op bepaalde hoogte ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ik blow al een tijdje
een bong ja ik heb der eentje gemaakt uit 1 stuk glas heel vet
ik doe er meestel ijsblokjes erin
zodat de rook gekoelt word ken je groterehijsen nemen hhehehe
maar na een jointje 30 min later ben ik niet meer stoned da's wel jammer
die goeie tijd dat je na 3 trekjes helemaal kapot was is voorbij :(

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
tabak met THC zorgt ervoor dat je aderen versmallen (stoned)... THC puur zorgt voor een verbreding (high) als ik me niet vergis.

Helemaal goed (Y), ga dus maar eens na hoe raar het eigenlijk klinkt dat je een joint met tabak rookt :S

...... verbreding en versmalling ......

Waarschuw beheerder
Jazeker, in andere landen roken ze een 'reefer' , een dunne pure stick.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah man ik duitsland ik een joint draaien
verklaren ze me voor gek omdat iuk er tabak bij doe
hehehehe tot ze 2 hijsjes ophadden hehehe
ze konden niet eens meer normaal zitten of lullen

Waarschuw beheerder
donateur
white widow idd wel lekkere en goede ja!
maja de coffeeshops is allemaal zo duur he..
Waarschuw beheerder
-PP- is echt lekkere weed!!
Komt van de Power Plant....
(grappige naam maar is 'n heerlijk Jointje!!)

&

Op z'n tijd 'n lekker Hijsje-Hasj.......
Waarschuw beheerder
persoonlijk ervaar ik het dus zo.... als ik helemaal van de planeet zaterdag of zondag ochtend ofzo thuis kom heb ik meestal gewoon de dag ervoor de goedkoopste wiet gehaald die er is, want stoned word ik er toch dan niet van.... het enige wat ik dan word is gewoon knetter en knetter vaag.... of ik nu de allebeste wiet neem of de goedkoopste zooi ik proef er dan toch geen moer van en verschil merk ik ook amper.....

dus vind het dan zonde om goede wiet te halen en haal ik gewoon liever 5 gram goedkope zooi en rook dit met paar maatjes weg :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoor mensen van duur duur duur
maar elke wiet kost het zelfde hierzi in utrecht
als je nou white whidow haalt 1gr = 5 euro
of je nou skunk haalt ook 1gr 5 euro
en je haalt er twee dikke blow's uit
Waarschuw beheerder
Komt Ie
white widow
santamarina
jack herre
maar hasj word je niet zo lam van De Nummer een Hasj Soort is toch altijd::: (trommelgeroffel)
ZERO masterlijk hasj

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ice-o-lator
white widow
super shiva

Waarschuw beheerder
en wat betaal je voor gewoon 2 blowtjes in zo'n kokertje?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2voorgedraaide meestal 5euro
ken je beter 1gram halen voor 5 euro heb je der ook 2 maar dan weet je zeker dat er genoeg in zit

Waarschuw beheerder
Absoluut geen voorgedraaiden halen!!!!!!!!!!!!!
Als je niet zoveel blowt maakt het meestal niet zoveel uit wat je rookt, zolang het maar binnenwiet is, dat is het beste..
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar 'witte' wiet zoals White Widow of Sneeuwwitje. Over het algemeen genomen is dat de beste wiet maar het verschilt per coffeeshop!
Suc6

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee je wordt er niet eens stoned van

Waarschuw beheerder
thnx guys (k)

heb nu 2 voorgedraaide gehaald, en doe ze gewoon in me schoen, want die moeten zeeeeker naar binnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wat er van die joints over blijft als je ze weer uit je schoen haalt... :D

Waarschuw beheerder
als je erge zweedvoeten hebt... spacethee!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tering in vind het echt kut om binne een feest
een blow te draaien en gewoon vin ik vies dus moet het binnestebuite maar je ben dan helemaal
:vaag: maar het blowe is wel kanker lekker
nu denkik ja voordraaien dan maar maar jah dan heb je 10 joint in je zak zitte :s

Waarschuw beheerder
white widow hoor k vrienden zeggen..
aangezien ik zelf geen :xtc: neem :)

Doe mij altijd maar een shifa :)
Waarschuw beheerder
donateur
@ lady in red

gewoon in je onderbroek stoppen.. schoenen moeten wel es uit.. onderbroeken meestal niet ;P

Waarschuw beheerder
NEEEEEEEEEEE!!! Heeft ze voorgedraaiden gehaald.. Dat moet je dus nooit doen he..!
Binnen bij een feest een joint draaien is vet klote dus mooi van tevoren flappen die krengen en mee naar binnen in een groot wietzakje in je boxer.. Hoppa..! Als je dan zin hebt ken je em meteen opsteken --> ideaal!!

Waarschuw beheerder
norderlight....:D:D of K2 ofzo enne dan mixjuh draaien met nepal..... vet getikt!!!!!