Partyflock
 
Forumonderwerp · 668612
­ Nederland
 
Je ziet ze wel eens staanop een feest, mannen of vrouwen ver over de gemiddelde leeftijd van de ander feestgangers. Meestal denk ik dan toff dat ze er zijn, maar horen ze eigenlijk niet gewoon lekker te genieten van the Dire straits en Queen zoal mijn pa doet?
Je bent nooit te oud om te feesten!
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Nu !!! Je mag niet meer komen :[
 
Nooit ben je te oud !
Dire straits


Daar houdt mijn ma niet eens van :S
laatste aanpassing
28 jaar en een kwartaal dan is het gedaan.
Boven de 50 ben je denk wel te oud :yes:
ik zal mn hele leven wel blijven feesten maar ik denk dat je na je 30 je beste tijd toch wel een beetje hebt gehad....
Ben ik te oud echt niet!!!!
Ga nog 2x per week feesten dat doet de meeste jonge gasten me niet na!!!
Je bent toch ook niet boven de 50 ;)
 
als je een rollator hebt.
 
als je dood bent ;)
*ik denk dat je na je 30 je beste tijd toch wel een beetje hebt gehad....*

Welneeeeeeeee :D

Dat denk je nu, dat dacht ik ook toen ik nog jonger was :P
 
als je rolator nie meer mee naar binnen mag
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Idd: als je dood bent :)
 
Nooit te oud om te feesten.
 
Maakt niet ui hoe oud je bent zolang je het nog leuk vindt meot je gewoon blijven feesten :)
als je niet meer kan stampen dan ben je te oud!!!! :)

dusse :bounce: till you die....
 
Nooit niet, mn pa is 55 en die gaat zo nu en dan ook mee feesten, koopt bijna wekelijks een house CD of het nou lounge,club,trance of techno is het maakt hem allemaal niet uit...Scheelt een hoop gezeik thuis zoals zet die muziek zacht enz. en je kunt tenminste fatsoenlijk met ze over een feest praten...
Zolang je nog kan en wil ben je nog niet te oud.
Volgens mij ben je nooit te oud om te feesten totdat je tussen 6 plankjes ligt.Dan ben je wel klaar met :bounce:
 
NOOIT!!;)

we :bounce: er nog steeds op los :D
nooit, moeten ze toch zelf weten wat ze leuk vinden, waarom zou je bij een bepaalde leeftijd bepaalde muziek _moeten_ leuk vinden :S
Nou eh. Bij ons in de groep zit ook een vent van 57. Maar hij is wel al 10 jaar de draaiende motor achter de groep. Hoewel de rest allemaal rond de dertig is en niet elke weeek gaat, is hij ELKE week van de partij tot in de zeer vroege uurtjes. Moet ik wel zeggen dat z'n vriendin ietsje jonger is en dat ze hem misschien wel jong houdt. Het is dus onzin om te zeggen dat er bij een bepaalde leeftijd niet meer gestapt kan worden............................ik ben overigens wel blij dat mijn moeder braaf thuis blijft hehe.
Dire straits en Queen


:-S Ben je te oud om te gaan feesten als je dat ook leuk vindt? Dan ben ik namelijk de lul...

Maarre ik knal er ook nog vrolijk op los, al sta ik af en toe wel eens om me heen te kijken... zie ik alleen maar 17- en 18-jarigen. Dan voel je je wel oud ja! :yes:
Nooit te oud, daarbij wil ik wel even opmerken dat ouderen verplicht moeten worden enigszins ingetogen met hun kleding te zijn. Ik ben er niet van gediend om die uitgezakte billen in een knalroze bonte pakje van maatje 36 geperst te zien zitten.
 
ach ben vaak met mensen van 30 naar een feestje geweest.....zo lang ze zich niet te goed voelen omdat ze al wat jaartjes langer gaan....en zich enigzins een beetje inhouden qua drugs....lekker doorgaan :yes: je leeft maar een keer....

alleen verlepte kromlopende 50-ers(van die mensen die al 20 jaar elk weekend zwaar doorhalen :xtc:) hoef ik niet te zien....gelukkkig komt dat ook niet zoveel voo...r
Hey partystilos, ik ben 29 maar ga nog vrolijk mee. En mensen van rond de dertig gebruiken ook drugs hoor, misschien gaan ze er wel iets verantwoordelijker mee om als als die gastjes van 18 die er maar als een kip zonder kop op raak slikken en dan vervolgens met een od-tje worden opgevangen bij de EHBO. Laatse zin was niet persoonlijk naar jou toe hoor.
ik ben net 18 dus ik heb nog een HELE LANGE tijd te gaan gelukkig
uhm idd sorry hoor maar 30 is absoluut niet oud vind ik!!! heb liever een hoop 30+ers om me heen dan van 17 / 18 jarige, maar das persoonlijke voorkeur!!!

maar het gaat hierbij niet om hoe oud iemand is maar hoe iemand zich voelt, sommige mensen van 30 hebben al huisje boompje beestje leven en hebben geen behoefte aan feesten terwijl andere van 30 er nog op los feesten!!

dus ik vind leeftijd er niet toe doen, iedereen heeft het recht om uit zijn / haar dak te gaan!!
laatste aanpassing
iedereen moet het zelf weten he...
 
hoe ouwer hoe gekker
hahhah ik ben met mijn pa een x naar de mazzo geweest, hij heeft me op de dansvloer getrokken...echt lachen. ik snap zowiezo niet waarom je zo drukt maakt om een getal, je bent zo oud als je je voelt. en zolang mensen plezier hebben maakt het toch niet uit of ze een babyface hebben ja of nee
Je bent nooit te oud om te feesten...als mensen van gemiddelde of 'oudere' leeftijd t leuk vinden moeten ze t vooral doen..ik hoop dat ik ook op me 80e (nja is btje overdreven) nog uit me dak ga op goeie feesten
idd je bent nooit te oud....wie bepaalt
dat trouwes wannneer je eg TE oud bent???
 
Hey partystilos, ik ben 29 maar ga nog vrolijk mee. En mensen van rond de dertig gebruiken ook drugs hoor, misschien gaan ze er wel iets verantwoordelijker mee om als als die gastjes van 18 die er maar als een kip zonder kop op raak slikken en dan vervolgens met een od-tje worden opgevangen bij de EHBO. Laatse zin was niet persoonlijk naar jou toe hoor
*********************
ervaring helpt he ;)

nee maar ....ik heb helemaaal niks tegen gebruik...gebruik zelf ook ...heb wel wat tegen misbruik.....een mannetje van 45 die van wausheid tegen iedereen aan flikkert neeejjj kan niet...maar voor de rest ....lekker doorfeesten :yes:
Zo is het maar net. Helemaal mee eens. 29 is een mooie leeftijd hehe.
 
Wat maak het nou weer uit hoe oud je bent als je het maar naar je zin hebt!
Feesten met lui van boven de 25 of zo kunnen nog wel eens veel gezelliger zijn dan met van die opgefokte gastjes van 16/17/18 :devil:
 
32 ook
:P
Je bent zo oud als jij je zelf voelt.. Als mensen van 50 zich prettig voelen op zo'n feest dan moeten ze dat lekker zelf weten...

Wie ben jij om over die mensen te oordelen???

Ik heb liever oudere mensen om me heen, als van die guppie's van 14...
je bent te oud als je niet meer kunt feesten :jaja:
 
Topic: Je ziet ze wel eens staanop een feest, mannen of vrouwen ver ONDER de gemiddelde leeftijd van de ander feestgangers.
Meestal denk ik dan toff dat ze er zijn, maar horen ze eigenlijk niet gewoon lekker te genieten van K3 en de Smurfen zoal mijn neefje doet?

:yes: :)
laatste aanpassing
Ach, als ze niemand lastig vallen
Ik hoop dat ik er nooit oud genoeg voor wordt:p
 
Dit topic geeft me toch wel een beetje nieuwe hoop... 8)

Ik feest nog net zoveel als 10 jaar geleden... misschien zelfs meer.
 
verslaafden doen alles voor drugs, ook op latere leeftijd :[




:p
 
Op Extrema Beautiful afgelopen zaterdag lag de gemiddelde leeftijd denk ik zo rond de 25 en het was een super feest, top sfeer, top muziek en relaxed publiek...