Partyflock

Forumonderwerp · 668418

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HEERENVEEN - Door een steekpartij op een school voor praktijkonderwijs in Heerenveen is dinsdagochtend een zwaargewonde gevallen. De dader is aangehouden, meldt de politie Friesland.

Het slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis. Over de omstandigheden is nog niets bekend. De omgeving van de school is inmiddels afgezet.

Waarschuw beheerder
dit is tegenwoordig jammerlijk genoeg geen nieuws meer :S

Waarschuw beheerder
:yes: maar wel altijd nog ziek om te horen!!!
Waarschuw beheerder
en we gaan weer lekker achter de VS aan. Binnekort hebben de moslims en andere arme families de binnensteden zo goed verziekt dat alle blanken in constant bewaakte buitenwijken met hoge hekken erom heen gaan wonen. Omdat er continu schietpartijen in de stad zijn.

Waarschuw beheerder
en we gaan weer lekker achter de VS aan. Binnekort hebben de moslims en andere arme families de binnensteden zo goed verziekt dat alle blanken in constant bewaakte buitenwijken met hoge hekken erom heen gaan wonen. Omdat er continu schietpartijen in de stad zijn.

:[

Waarschuw beheerder
al wil ik friesland nou niet zo gauw een ghetto noemen :P
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder

Zegt iemand die in Wassenaar woont :S

En zoals X-es zegt...wil Friesland niet echt een Ghetto noemen.
(kan me niet direct daar een Bijlmer/Schilderswijk/etc. voorstellen).

Waarschuw beheerder

t hoeft ook meteen geen bijlmer te zijn maar er zijn overal denk ik wel wijken waar je het liefst zo snel mogelijk doorheenloopt...??? toch?

Waarschuw beheerder
omdat het er stinkt :x

Waarschuw beheerder
jah dat kan ook he :P......

maar jij snapt wat ik bedoel te zeggen dan hey??? :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is heel erg vlakbij en zal wel bij me broertje op school zijn maar heb er niets over gehoord...!!
Waarschuw beheerder
Zegt iemand die in Wassenaar woont

daarom ik woon er al zowat, moet ik nog wel ff in wassenaar zuid gaan wonen maar het scheelt niet veel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat maar stromen die illegalen in ons land he wordt er stuk beter op :[
Waarschuw beheerder

Nee maar dat zijn dan ook de koplopers

Waarschuw beheerder
vrees ook dat dit op steeds regelmatigere basis zal voorkomen, en dan ook in de dorpjes/steden waar je het niet direct zo zou verwachten..
Waarschuw beheerder
zijn hier mensen die in Friesland wonen..??
denk ik nie want anders praten ze niet zo hier alsof er niets gebeurd t haalt misschien niet iedere dag t nieuws maar ook hier kan je iet alleen over straat fietsen snacht jah tenzij je verkracht en vermoord wilt worden

Waarschuw beheerder
my point..
Waarschuw beheerder
denk dat je dan toch liever daar fietst dan schilderswijk

Waarschuw beheerder
ook hier kan je iet alleen over straat fietsen snacht jah tenzij je verkracht en vermoord wilt worden

Ja, wordt je zeker verkracht door een geile stier die in het weiland naast het fietspad woont.

Inge
Waarschuw beheerder
ik zit op het cios hier in Heerenveen die school zit hier vlak bij!! de hele school is afgezet
het is ongelofelijk als het dan nu op eens zo dicht bij komt

Waarschuw beheerder
Ja, wordt je zeker verkracht door een geile stier die in het weiland naast het fietspad woont.

op afgelegen plaatsen vinden wel vaker verkrachtingen/aanrandingen plaats..

Waarschuw beheerder
Omg dat vind ik wel zo'n dom gelul Jelmer. Ik vind het altijd zo'n onzin dat mensen denken dat er in kleine gemeentes of bepaalde gebieden in Nederland niks kan gebeuren..

Net zoals dat gelul over Die Martin H in hoorn laastst. Dan zie ik mensen dingen typen als : je kunt nergens meer over straat tegenwoordig, zelfs hoorn nu ook al enz... bla bla. Als je eens nadenkt dan snapt zo'n persoon gewoon dat het geen reet uit maakt waar die Martin H is omgelegd. Al had hij in heerenveen opgesloten gezeten dan hadden ze hem daar wel omgelegd.

Incidenten gebeuren nu eenmaal en het maakt geen fuck uit waar je woont.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah daarom hier is kale vlakte veel mense denken dat er alleen in r'dam enzuh moorden en verkrachtingen zijn maar is nie zo..
welke school is het?? vlakbij sios?? dan is het bornego of nie??

Waarschuw beheerder
Incidenten gebeuren nu eenmaal

het zijn alleen geen incidenten meer dat is het probleem :yes:
Waarschuw beheerder
welke school is het nou?????
wel raar hoor dat het nu ook zo dicht bij huis gebeurd.... meestal is het vet ver weg

Waarschuw beheerder
Als er ergens wordt geschoten spreek je bijvoorbeeld over een schietincident. dit was dus een steekincident dus zijn het wel incidenten....
Waarschuw beheerder
sjeeeetttttt welke school is dan wel veilig :D kan net zow goed niet naar school gaan dan,, met gevaar voor eiguh leven :P:P
Waarschuw beheerder
Omg dat vind ik wel zo'n dom gelul Jelmer. Ik vind het altijd zo'n onzin dat mensen denken dat er in kleine gemeentes of bepaalde gebieden in Nederland niks kan gebeuren..

Net zoals dat gelul over Die Martin H in hoorn laastst. Dan zie ik mensen dingen typen als : je kunt nergens meer over straat tegenwoordig, zelfs hoorn nu ook al enz... bla bla. Als je eens nadenkt dan snapt zo'n persoon gewoon dat het geen reet uit maakt waar die Martin H is omgelegd. Al had hij in heerenveen opgesloten gezeten dan hadden ze hem daar wel omgelegd.

Incidenten gebeuren nu eenmaal en het maakt geen fuck uit waar je woont.

Emilio O:) :S

Karin
De Compagnie
Waarschuw beheerder
waar komt dit artikel vandaan??
heerenveense courant?
Waarschuw beheerder
X-es 30 maart 2004 11:27
omdat het er stinkt

Ik weet niet wat jij onder stinken verstaat.
Maar ik vind het in Friesland Frisser ruiken dan in de randstad met al die gore uitlaat gassen. :kots:
Waarschuw beheerder
fryslan boppe
wahahahahhaa
Waarschuw beheerder
waar komt dit artikel vandaan??
heerenveense courant?

o:)

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat jij onder stinken verstaat.

ik bedoelde er wat anders mee maar goed..

Als er ergens wordt geschoten spreek je bijvoorbeeld over een schietincident. dit was dus een steekincident dus zijn het wel incidenten....

omdat het steeds vaker gebeurt [niet incidenteel] kun je steeds minder incidenten noemen..
Waarschuw beheerder
ik werk op vrijdag in op een school in een minder bedeelde wijk in lelystad..(naar wat ik zie en heb horen zeggen is het daar allemaal wat armer).

Nou de ouders komen hun kids ophalen (kleuters) en ik ga weer rustig naar binnen.. beetjuh rommelen en loop naar het raam om mijn ramen te sluiten... Kijk ik naar buiten staat er een jongen op nog geen 5 meter afstand met een pistool in zijn poten.. nou moet je zeggen ik d8 ffies :S what the F*ck is dit...

Gelukkig is er die dag niets gebeurd maar we hadden allemaal wel de schrik te pakken..
Waarschuw beheerder
donateur
het kan allemaal tegenwoordig onvoorstelbaar
Waarschuw beheerder
zou wel weer zon vieze rotmarokaan zijn:bah:

dit is echt niet normaal. ik hoop dat Jp eindelijk door heeft dat dit mooi de verkeerde kant op gaat
Waarschuw beheerder
nou lekkere lui bij mijn zusje op school...
gelukkig was mijn zusje niet op school vandaag, die moest stage lopen

ik zit op het cios hier in Heerenveen die school zit hier vlak bij!! de hele school is afgezet
het is ongelofelijk als het dan nu op eens zo dicht bij komt

nou ik meen toch echt dat het cios aan de andere kant van heerenveen zit...
Waarschuw beheerder
Dat dacht ik ook. Dit is dicht bij het ziekenhuis als ik het goed heb
Waarschuw beheerder
ja dit is dichtbij het ziekenhuis
paar honderd meter er vanaf misschien
Waarschuw beheerder
nou ik meen toch echt dat het cios aan de andere kant van heerenveen zit...

nou en Heerenveen is klein heel klein dus zit het nog steeds vlak bij en het klopt wel want alles is afgezet
Waarschuw beheerder
de ene keer ben je er in 5 in en de ander in 8 min. wat maakt dat nou voor verschil
stel je niet zo aan

ben trouwens blij voor je zusjes :yes:
Waarschuw beheerder
Ik had echt niet verwacht dat het ook in Frylan zou gebeuren maarja
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon te triest voor woorden dit soort gevallen...tis ieder geval wel duidelijk dat het
je overal kan overkomen...En als je al dit soort incidenten optelt kan je het denk geen incidenten meer noemen...
Waarschuw beheerder
de verdachte die nu is aangehouden is 14 jaar :S :S :S
Waarschuw beheerder
das toch niet best!!!
zo oud is mijn kleine zusje ook en ik zie haar vrienden er nog niet zo bij lopen

(hoop ik)
Waarschuw beheerder
bron???? www.roddels.nl ofzo

als zoiets gebeurt dan hoor je iedereen wel een leeftijd roepen :bah:
Waarschuw beheerder
Ik had echt niet verwacht dat het ook in Frylan zou gebeuren maarja

Ze hebben de smaak dan goed te pakken he!
Het is tegenwoordig in om iemand neer te knallen of neer te steken!!
Waarschuw beheerder
als je niemand heb neergestoken of geschoten hoor je er niet meer bij :(

Heel Jammer