Je kent het wel vrouwen met grote praatjes van jah ben een pijpkoningin. Heheh lach me echt kapot somige denken echt dat je het zaad eruit moet zuigen ofzo. Wat is jullie ervaring?
--> Masterkale....
Heb je er misschien ook aan gedacht dat er misschien nog wel 1 bij zou kunnen in haar mond?????????? Dus perfect wil niet zeggen dat ie te groot is hoor....(dat is alleen wat sommige jongens graag willen denken)
Ik zeg niet dat jongen het beter kunnen ben geen homo. Elke meid die zo wanhopig reageerd die mist volgens mij een beetje zelfvertrouwen. Zie dit topic als een Hint "Aan een LUL moet je niet ZUIGEN!!!. Ik zet me echt niet voor lul hierzo vind het wel leuk die aandacht
Ik zeg niet dat jongen het beter kunnen ben geen homo. Elke meid die zo wanhopig reageerd die mist volgens mij een beetje zelfvertrouwen. Zie dit topic als een Hint "Aan een LUL moet je niet ZUIGEN!!!. Ik zet me echt niet voor lul hierzo vind het wel leuk die aandacht
Ik vind dat masterkale er best mag zijn....(qua uiterlijk)
Ik weet alleen niet hoe het staat daar beneden natuurlijk! Daar heb ik nu mijn twijfels wel over.... whahahaha
Ow hahaha....Maar wat is nu precies je probleem met pijpen...ik kan het niet helemaal volgen.. En als je er niet tevreden over bent,kun je ook subtiele hints geven..."Weet je wat ik echt super lekker vind?"