! Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak.
pagina 2 · death/black metal · forumonderwerp
Partyflock

Forumonderwerp · 668040
447x bekeken
Waarschuw beheerder
khoor van verschillende mensen dat ze death/black metal ook zwaar vet vinden... welke bands dan zoal??
Waarschuw beheerder
jah das wel zo...
vroeger ooit geluisterd een xtje ofzo..
wel vet voor een xtje ma geef mij tog ma iets hardere muziek

Waarschuw beheerder
50 euro voor een festival van een dag vindt je duur?

wat betaal je voor een gemiddeld feest waar je heen gaat?

nu zie je tenminste verschillende bands die serieus iets kunnen: een intrument bespelen...

nou zal er wel het o zo originele commentaar komen van "das geen spelen, das je instrument verkrachten"
maar probeer maar eens het tempo van de drummer of gitarist aan te houden, foutloos!
Waarschuw beheerder
jah hebk ook zker respect voor da is het niet
ma 2jaar gelede was het nog geen 30 euro voor 1 dag dynamo... nu 50 euro... vin het tog welvaag dan...
Artiest {SHOWLIST artist 3627, 73598}
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze dit jaar beter geluid/line-up en betere faciliteiten hebben genomen, dan wordt de prijs voor een kaartje ook hoger. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou goed kunnen iig...

Waarschuw beheerder
God Dethroned :respect:

Nederlandse Black metal band, zwaar brute shit.

Verder zijn bands als Immortal, Cradle of Filth, Meshuggah, Strapping Young Lad en de band Fenris http://www.fenris.nl uit Almkerk bij mij uit de buurt zeer sterk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Satyricon, Enslaved, Immortal (R.I.P), Mayhem, Burzum, Gorgoroth, Salacious Gods, Absu, Emperor, Thorns, Tormentor, Bathory, Impaled Nazarene, Ancient Rites, Death, Obituary, Morbid Angel, Carcass, Entombed, Napalm Death, Extreme Noise Terror, Incantation, oude Gorefest, Monolith Deathcult, Possessed, Infernal Majesty, Sarcofago, Sinister, Hellhammer/Celtic Frost, Suffocation, Cannibal Corpse, At the Gates, Massacre, Master, Brutal Thruth, Pestilence, Thanatos, Grave, Deicide, Cryptopsy, Winter, oude Bolt Thrower, oude Cathedral, Behemoth, Vader, Blasphemy, Autopsy, etc. etc. etc.

Het echte werk dus, geen commerciele gothic-aanstellerij...(is mijn mening)
Waarschuw beheerder
uhmz de meeste die gasterd noemt vink inderdaad ook goeie:)

Het echte werk dus, geen commerciele gothic-aanstellerij...(is mijn mening)

helemaal mee eens:jaja: