Partyflock

Forumonderwerp · 666938
673x bekeken
Waarschuw beheerder
verdomme man!:@moet het gewoon ffies kwijt:

ik wil na dat een kerel mij heeft 'gedumpt' praten met hem omdat het mij gewoon niet duidelijk is wat er nou tussen ons gaande is (zowiezo sex=(y) maar verder...?)na dit gesprek waarin hij continu overal omheen draait is mij nog steeds niets duidelijker.ik zoen met een ander wij hij erg verontwaardigd op reageert en ik beland uiteindelijk in een zijn bed waar het behalve sex ook 'liefde'betreft.Ik vraag hem vandaag wéér om een 'gesprek' (ik zeur misschien maar begrijp het gewoon niet) bel bij hem aan, hij opend de deur en laat mij vervolgens niet binnen. :/:/:/ ik word gek! wees duidelijk! JA of NEE das vrij simpel lijkt mij!:@:@:@:@

sorry moest het ffies kwijt, bedankt voor het 'luisteren'.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;)

Waarschuw beheerder
heeft ze goede sex en dan nog zeuren. dit is de perfecte relatie. niet moeilijk doen, toch neuken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sommige vrouwen :@

o:)
Waarschuw beheerder
donateur
tis nooit goed bij vrouwen :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:@ niet alle vrouwen:@

ik neuk wel en zeur niet o:)

:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze is 16, dus officieel nog geen vrouw :-)

Ze kan nog 2 jaar leren, en misschien als ze een vrouw is, dat ze het wel snapt ;-)
Waarschuw beheerder
en een echte vrouw, een dame zou nooit zo op internet ff komen vertellen dat ze goede sex heeft/ had
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
""een echte vrouw, een dame zou nooit zo op internet ff komen vertellen dat ze goede sex heeft/ had"

=> tjah... kan ik wel een beetje mee akkoord gaan.. maar we zitn hier op't net é en dan kan ze vertellen wat je wilt, want het is toch nogal anoniem vindt je niet

Voor BIBI
je lijkt meer geïnteresseerd in een seksrelatie... je zult wel een andere gast vinden... loop die jongen niet achterna je betekent voorhem niet meer dan een "goeie" beurt... misschien is hij bang geworden omdat hij merkte dat je anders op hem reageerde... hij denkt waarschijnlijk dat je echt op hem verliefd bent... en dat kan hij missen als de pest, blijkbaar :s
go on with your life
groetjes en succes ermee
Waarschuw beheerder
de woede is la behoorlijk gezakt gelukkig,
Dr.Dion 23 maart 2004 02:33
zeur niet zo, neem een vent die behalve erg goed neukt ook van je houd en om je geeft.
wat is nouw je probleem je zegt zelf dat je met een ander hebt gezoend en als je echt van hem hield had je dat niet gedaan
kijk en dá's nou het probleem; ik hou niet van hem op die manier! dat was juist het leuke tussen ons dat dat gewoon duidelijk was , dacht ik, hij hoeft niet gek op mij te zijn maar vind wel dat hij het respect op kan brengen om naar mij te luisteren als ik ergens mee zit wat hem aangaat.
Waarschuw beheerder
Hai Bibi!! ;)Heb je inmiddels met hem gesproken??
Waarschuw beheerder
neej ben ik ook niet van plan: ga me niet nog een keer de deur uit laten sturen.:@Als hij wat wil moet hij mij maar opzoeken en GOED zn best doen!!!(6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Groot gelijk, niet achter hem aan gaan hobbelen!![img cacheid=00001c6a000355dcc168ecf71a00425b01]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=298[/img]
Waarschuw beheerder
maar mis um wel :( maar daar valt overheen te 'neuken' O:)

Waarschuw beheerder
niet op w8en, life goes on!!
Waarschuw beheerder
ga dr ook niet dood aan maar leuk is anders :)