Artiest Thanoz20 maart 2004 18:37Oproep aan alle oud Tunnel gangers uit periode '93 - '95 om aan te rukken en er vanavond een gezellige boel van te komen maken! Toxi Beat - Beats for the Mind and for the Feet...
31 maart 2004 23:15Lijkt me op zich wel cool kaassie! Eerlijk gezegd hadden we bijna nul komma nul bezoek verwacht, want er werd echt heeeel slecht gepromoot vanuit de Tunnel zelf We hebben bijna alles zelf via partyflock en emails en zo geregeld
kaassie31 maart 2004 23:38haha ik had ook niet verwacht dat het zo druk zou zijn ik wilde eerst ook niet gaan maarja toch een goede avond gehad
dj Mortis NL 1 april 2004 12:40pas maar op gasten, ben niet zo in de stemming voor stomme grappen zeker niet als je meissie t net uitgemaakt heeft grrrr
THA ZORICA !!!! PARTIZAN 1 april 2004 18:33mortis en ik hebben serieuze gesprekken en JA!!! hij is idd
dj Mortis NL 2 april 2004 12:49ja mensen, dat wisten jullie niet he dat ik ook kon zijn. maar ik moet wel zeggen dat ik nog steeds een zeer groot k*tgevoel heb maar vanavond moet ik toch ff en dat ga ik naar verwachting ook gewoon goed doen. enne dank je wel zorica