Partyflock

Forumonderwerp · 666449

Waarschuw beheerder
donateur
Thuiswonen en voor het eerst een vriendje of vriendinnetje meenemen of misschien wel een one night stand om de nacht mee door te brengen :P

Hoe oud was je toen ?
Hoe reageerde je ouders voor het eerst ?
Vond je het eng om te vragen,of nam je diegene 'gewoon' mee en interesseerde het je geen hol wat je ouders daar wel niet van dachten ?
Ik ken ook mensen die zolang ze thuis wonen niemand mee willen nemen :D
Of mensen die thuis wonen rustig elke week een ander zou meebrengen.
Dus ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat/ging

Ik weet nog wel van mezelf,dat ik het heel eng vond om te vragen.Ik had het maar in een briefje gevraagd...echt kinderachtig :bloos: Ik was toen 16 jaar en ze kenden hem toen helemaal niet,omdat het een vakantievriendje was.(Het was trouwens geen one nightstand hoor!)
Maar ze vonden het prima (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jah tijden veranderen gelukkig ;)

Waarschuw beheerder
Vroegah was sex nog vies en de lucht nog schoon

Waarschuw beheerder
NEEJ!!! Vroegah VOND men sex vies!!!
Jeugd van tegenwoordig sext gewoon wat af omdat ze gewoon doen wat ze lekker vinden :-)
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste keer dat m'n vriend en ik bij elkaar bleven slapen was bij hem thuis :) En toen was ik 16.
M'n moeder vond het wel ff wennen, maar ze deed niet moeilijk. Dus de week erop sliep hij bij mij :D

Waarschuw beheerder
Ik mocht niet met jongen slapen.... Ben snel het huis uitgegaan! :)
Waarschuw beheerder
Toen mijn eerste vriendje bleef slapen moest ie in een aparte kamer. Ik was toen 16 geloof ik, en daar deden ze niet echt moeilijk over. Maar voordat ik bij hem mocht blijven slapen,oei dat was vechten hoor!

Waarschuw beheerder
na het uitgaan was me vriend niet meer in staat om naar huis te rijden, was half uur tot drie kwartier rijden, en me ouders waren op vakantie..:P

nog makkelijker.. geen toestemming te vragen, je kijkt gewoon of je ze het achteraf vertel of nie ;)

:P
Waarschuw beheerder
mijn vriend wou ook niet naar huis na het uitgaan en de volgende dag moesten we vroeg op wat hij vergeten was dus is hij maar blijven slapen
vonden mijn ouders niet erg