Partyflock

Forumonderwerp · 666396
2078x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Sinds kort date ik met een jongen die half marokaans is, hij is voor mij heel lief en maakt me erg gelukkig alleen me ouders accepteren het niet en hij mag dan ook niet bij me thuis komen.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt en wat hebben jullie er toen aan gedaan..alvast bedankt
Waarschuw beheerder
hey vraag dat maar aan de Uil, Kokkie en lubbertje die hebben ze hierheen gehaald! :-D Ik ben ze in ieder geval maar bar weinig tegen gekomen tijdens me studie en werk... niet een keer!.........dat zegt alweer genoeg

ohja...ken al drie meiden die een koter hebben...vader bleek een marokaan te zijn...en ja tis uit..ergggggg vaag..toen ik dat de derde keer hoorde van een meid..wist je genoeg.. Maar die meiden waren er zelf bij lijkt mij....bedoel.........kan moeilijk met een rubber achter zo zijn pik aanlopen :-P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou mezelf altijd maar voor dat je niet met haar ouders hoeft te trouwen. Het gaat om jullie niet om die ouders.

Al is het natuurlijk super als je schoonouders je op een leuke wijze bejegenen. En je niet als de "zoveelste" zullen verwelkomen.
Waarschuw beheerder
wacht maar af..........zij krijgt het ook vast nog moeilijk binnen zijn familie...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon niet met dat soort volk gaan punt uit!! :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja die gasten komen nu eenmaal de laatste tijd niet echt positief in het nieuws enzo. Ik ga ook niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn maar ik kan het me wel goed voorstellen van je ouders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk snap ik der ouders als ik later een dochter heb komt ze echt niet met dat soort *denigrerende opmerking verwijderd* thuis hoor!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
heerlijk nu even een meiden aan het woord..
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja die gasten komen nu eenmaal de laatste tijd niet echt positief in het nieuws enzo.

nee idd ik zeg niet dat wij nooit wat doen hoor maar hun kunnen nou nooit eens normaal doen!
ze moeten altijd wat zeggen en als je dan niks terug zegt ben je gelijk een hoer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon *denigrerende opmerking verwijderd* !!!! :@

Waarschuw beheerder
Je ouders willen gewoon hun mooie lieve dochtertje niet aan de eerste de beste halve marokaan "weggeven". Dat is meer een stukje bezorgdheid, wat ik me opzich wel kan voorstellen.
Laat die gast zich maar bewijzen dat ie niet zo'n marokkaan is die je vaak in krantenkoppen ziet. Dan hebben je ouders er wel vrede mee denk ik..
Waarschuw beheerder
laat ik je dit zeggen recent nog besproken tijdens uitgaan....paar leuke meiden vertelden dat ze bepaalde tenten al mijden speciaal omdat die jongens hun constant lastig vallen......Hoezo vrijheid van uitgaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
michy je heb helemaal gelijk.. *denigrerende opmerking verwijderd* :kwijl: haha
Waarschuw beheerder
nou afschieten...dat vind ik weer iets te..
Maar denk wel dat mensen in Den Haag..bevolking ......na Pim zijn woorden wel wakker zijn geworden.........al is het nu veel te laat.....heb jij wel eens een klok via de seconden wijzer 24 uur terug moeten draaien?
Das nu precies wat de politiek probeert te doen.............hummmmmmm

Vraag me alleen wel eens af waarom 9 van de 10 bij opsporing verzocht op tv komen.........willen ze via die omweg op MTV komen.........bekent worden kan ook anders :-P

Maar ik ben niet van plan mijn leven op te offeren voor hen.......werken allah..maar niet voor 3 mensen die niets uitvreten want zo zit het in elkaar in NL.

En hoop dat heel veel mensen TEGEN CDA en VVD gaan stemmen! Ik stem NOOIT MEER OP die 2 partijen!

blijft alleen super wenig over dan.........wachten op een volgende Idols dan maar :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de regering zijn mietjes man sjezusss!! hadden ze niet ergens anders arbeiders vandaan kennen halen uit puerto rico of brazilie ofzo? dan hadden we hier nog lekkere chickies erbij gehad vanplaats die *denigrerende opmerking verwijderd* :@

Waarschuw beheerder
kappen nou.. Echt hoor, niet alle "buitenlanders", ergo marokkanen, zijn slecht.

Ik zou zeggen: wees volwassener dan je ouders, en bewijs ze ongelijk door gelukkig met die jongen te worden

(y)

de regering zijn mietjes man sjezusss!! hadden ze niet ergens anders arbeiders vandaan kennen halen uit puerto rico of brazilie ofzo? dan hadden we hier nog lekkere chickies erbij gehad vanplaats die stinkende moslims

ga je is verdiepen in rituele zelfverbranding anders. Of kom onder een bus...

sterf iig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wacht maar je krijgt nog genoeg leuke chickies from Poland...Al moet ik wel zeggen hoe moet dat land eigenlijk bij de EU.........ze lopen daar voor 3/4 van het land nog met paard en wagen. En engels op de universiteit daar das nog erger dan mavo engels hier....Hummmmm kan nog leuk worden..... Flink sparen want ze komen 10 euro dit jaar ophalen per inwoner van Nederland........speciaal voor Polen :-P HOERA

al moet ik wel toegeven..........meiden uit Tsjechie en Hongarije..........veel zijn net fotomodellen..........super knap..Maar nu lul ik mijn pik achterna! Lucht op hoor! Maarja..........hopelijk doet de volgende generatie het beter. Bedoel cultuur shock..kan mij er wel iets bij voorstellen. Die gastarbeiders, die hier kwamen..........vind dat de regering ze ook aan hun lot heeft overgelaten. Toen hadden ze een goed draaiboek achter moeten laten van hoe wat integreren... Dan konden zij dat weer toepassen op hun kinderen...Waarden en Normen meneer Balkenende.........past u dat eerst maar eens toe op uw beleid! En loop niet zo als een jongen die een speelgoed winkel binnenloopt..Bah.. :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb je het tegen mij bodytobody? hou je bek *denigrerende opmerking verwijderd* die je ben!!! :@
Waarschuw beheerder
he jongens kom op..........bedoel dat ik nu een kleuter ben allicht maar van jullie beetje nette heren hoor..zo komen jullie nooit aan een mooie dame! :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
michy daar hebbe we t niet over hij zegt dat ik dood moet maar dan heb ie per ongeluk de verkeerde voor m :d

Waarschuw beheerder
DUMPEN. heel marokaan of half maakt geen verschil. Die klootzakken houden meiden eerst aan het lijntje neuken zich suf op je. En als het puntje bij paaltje is. Komt de vader met een marokaans meisje uit maroko aanschijten. En degene die genaaid is dat is (obsessed). En binnen laten. Het is dat me huis vast staat anders had hij die ook nog gejat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is je ouders huis..
en dan kan je hoog of laag springen,maar hun wil is wet :S:S

tsja..een geheime relatie klinkt best interessant toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
edward eve (y) pecies gwoon *denigrerende opmerking verwijderd* oprotten man!! en bovendien zijn ze allemaal *denigrerende opmerking verwijderd* dus wat moet je ermee? :@

Waarschuw beheerder
tot in amsterdam!

Waarschuw beheerder
vrijwel 100% van alle loverboys zijn van marokaanse afkomst, nu betekent dit NIET dat 100% van alle marokanen loverboy praktijken uitvoert, maar ik zou iig 5x nadenken als ik jouw was...

En vooral die loverboy's doen gigantisch lief en je krijgt alles van ze, todat ze zoveel hebben gegeven dat ze jou moreel gaan dwingen om wat centjes te verdienen door jezelf ff uit te lenen aan hun vriendjes... enz enz

iig als je beetje tv kijkt laatste tijd dan moet je dat wel weten denk...
Waarschuw beheerder
Denk er alsjeblieft goed over na.

nu lijkt het leuk gezellig en lief voor je. maar dan....

Als jij er straks van af wilt dan moet je opletten dan begint de ellende pas.

luister lekker naar je ouders of kijk van een afstand aan wat voor type jongen het precies is.

mijn tip is nokke maar.

heb tegen al mijn nichtjes gezegd je mag alles meenemen behalve....Turk marokaan antiliaan

succes
Waarschuw beheerder
No offence obsession maar hier moet je niet om raad vragen als het om turken marokkanen of iets anders gaat wat ook maar niet nederlands is. Het staat hier vol van de meest domme kortzichtige racistische kutlui die je ooit tegen zult komen.

Wat ik je nog mee wil geven. Doe wat je eigen gevoel je ingeeft. Niet iedere marokkaan is slecht .. er zijn meer foute nederlanders dan marokkanen hier in nederland. (De media he.. maar dat is een ander verhaal)

Hey veel plezier meis.. ga er gewoon voor.

Waarschuw beheerder
moet je zelf weten. is jou leven en als je ouder je niet wilen helpen hier mee nou ook goed.
maar leef jou leven kan zijn dat ze ongelijk hebben of jij.
kom je van zelf achter keus is aan jou.

Waarschuw beheerder
Als ik ooit een dochter heb, moet ik eerlijk zijn zouw ik niet blij zijn als ze met een marokaan aan kwam hopelijk kan goeie opvoeding dat verhinderen.
Waarschuw beheerder
2 godfather: he vuile landverrader!! ben je wel helemaal lekker in je kop :@ om zoiets te zeggen!! zie je nou zelf niet in dat juist DIE gasten (maroqs etc)ons land verpesten en dat juist DIE gasten racistisch zijn tegenover nederlanders.? bijv: ik loop in amsterdam west, beginne ze zomaar tegen je te schelden in het maroqs en alle lantaarnpalen staan vol met leuzen als ''turkey/maroq power...laat alle kaaskoppen uit amsterdam verdwijnen'', kijk dat jij nou in groningen woont heb jij een VEEEL minder duidelijk beeld wat die gasten allemaal aanrichten (en dan het ergst in de 3 grote steden) ...en als je t toch zo leuk opneemt voor die gasten..NEUK DAN EEN KAMEEL IN ZE KONT!:@

Waarschuw beheerder
Tsja jou zaak!...Mijn ouders zouden het ook niet accepteren...maar gelukkig val ik op nederlands dus geen last van!

Waarschuw beheerder
donateur
tsja mijn ervaring leert dat je ouders gelijk hebben. Maar ik weet ook dat je daar zelf eerst achter moet komen en t niet zomaar van je oudesr moet aannemen. Dus ik zou zeggen probeer t nog maar een poosje uit...en wie weet kun je over een paar weekjes je ouders gelijk geven. Misschien ook niet maar dan heb je grote mazzel gehad.

Waarschuw beheerder
als je ouders hem al hebben ontmoet en nu weigeren...doe ze dan n plezier...zij kijken objecties ertegen aan...jij kijkt emotioneel.. zij zullen wel zien dat t niets voor jou is...anders willen je ouders je het geluk echt nie ontnemen.

Als ze hem nog niet hebben ontmoet, doe dat dan snel. Laat je ouders n kijkje nemen in jou leven vertel ze meer en je zult zien dat ze makkelijker worden...als jij hun in vertrouwen neemt met bepaalde dingen zullen ze jou ook makkelijker vertrouwen...

en jah ik spreek ui ervaring...
Waarschuw beheerder
Doen wat je hart zegt maar wees voorzichtig.. en winterkanon is weer een internetheld hoor :no: :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er al ouder zijnde ook moeite mee hebben

die (half) marrokanen die ik ken zijn ook niet veel goeds

en wat betreft de opmerking van Godfather:
Niet iedere marokkaan is slecht .. er zijn meer foute nederlanders dan marokkanen hier in nederland. (De media he.. maar dat is een ander verhaal)

Hier ben ik het toch niet mee eens.
Er zitten meer marrokanen in de nederlandse cellen als nederlanders hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er zitten meer marrokanen in de nederlandse cellen als nederlanders hoor.

Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ze ook minder opgeleid zijn. Er zitten nu eenmaal niet veel op het HBO.
En als je de gemiddelde opleidingsniveau neemt van een willerkeurige gedentineerde ligt dat niet op HBO-niveau hoor!!!

Waarschuw beheerder
zou niet eens moeite doen om met m naar huis te gaan, weet hoe mn ouders er over denken.. :no:(scheelt ook dat ik op mezelf woon en dus kan doen wat ik wil)
als t echt serieus zou worden zal ik er eens over na gaan denken maar niet als k m drie weken zou kennen..

Waarschuw beheerder
Ik zou mijn dochter al vanaf het begin zo opvoeden dat ze niet eens met Marrokanen wil. Niet dat het gaat om huidskleur ofzo, maar gewoon het feit dat er veel problemen zijn met die gasten.

De marrokanen die ik ken kunnen allemaal poeslief zijn en zullen mij ook niks doen, maar van diezelfde vriendelijke jongens hoor je ook hele andere verhalen.

Als het volgens jou echte liefde is moet je het doorzetten, maar bedenk wel dat vele Nederlandse meisjes dezelfde route als jij hebben gekozen en daar vaak met een hoop narigheid uit terugkomen. En dan kan je denken aan bedreigingen etc....

Waarschuw beheerder
Slechte zaake, kortzichtige ouders, die naar uiterlijk en niet naar innerlijk kijken.
Mensen moet je beoordelen op wie ze zijn, niet op wat ze zijn.

off-topic
Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ze ook minder opgeleid zijn. Er zitten nu eenmaal niet veel op het HBO.
En als je de gemiddelde opleidingsniveau neemt van een willerkeurige gedentineerde ligt dat niet op HBO-niveau hoor!!!

Dus je suggereerd dat iets doen wat tegen de wet is iets voor slecht opgeleide mensen ???
De zogenaamde criminelen zijn wel degelijk mensen met intelligentie, ze gebruiken die alleen niet op manier zoals dat normaal gebeurd.
Er lopen natuurlijk veel idioten rond maar wie echt groot is is zo dom nog niet.
Er is misschien wel meer intelligentie voor nodig dan een kantoorbaan als accountant.
Maarja ik dwaal af.. on-topic

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
][-][³ KrankImKopf.nl [D.O.T.B.B] dumpen, maak je ouders gelukkig...

helemaal mee eens :D

Waarschuw beheerder
Slechte zaake, kortzichtige ouders, die naar uiterlijk en niet naar innerlijk kijken.
Mensen moet je beoordelen op wie ze zijn, niet op wat ze zijn.

ouders handelen naar ervaring en naar verhalen die ze horen. Heb zelf t een en ander in nabije omgeving meegemaakt en haar ouders wilde ook niet kortzichtig zijn, met alle gevolgen van dien. Dat was dan wel t ergste gelijk maar heb meer foute dingen gezien in Marokkaanse/Nederlandse relatie, tuurlijk iedere relatie heeft problemen maar die zijn anders en makkelijker op te lossen.

Waarschuw beheerder
Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt en wat hebben jullie er toen aan gedaan..alvast bedankt

:nee:
Ik zou niet snel wat nemen met buitenlands bloed
Niet rascistisch bedoelt, maar ik zou er niet mee thuis mogen komen :nee:

Waarschuw beheerder
uhm mijn ma zou me doodschoppen haha
njee mligt dr aan hoe zijn karakter is,maar liever niet

een vriendin van me had een turkse vriend, die ging vreemd en toen het uit was bleek ze zwanger te zijn..
mooi dat haar liet zitten

Waarschuw beheerder
Ik had je het huis uitgetrapt :[
Waarschuw beheerder
Winterkanon noem je mij een landverrader? Hahaha je kent me niet eens kneus... typisch een voorbeeld van internetheld... Ga je busje besturen nerd.

Beetje raar om iemand die bij defensie werkt een landverrader te noemen niet? En nee ben geen soldaat, ook nog eens HBO opgeleid. Trek daar je conclusies uit voordat je weer met je bullshit aankomt.

Waarschuw beheerder
hehehe ophaar profiel staat dat ze geen relatie heeft, denk dus dat hij exit is :yes:

maarre mijn dochter zou ook niet met een marokkaan thuis hoeven komen, maja misschien zijn ze in de toekomst wat meer 'vernederlandst'
Waarschuw beheerder
Kimberly ... hoe oud ben je nou zeg? Laat je je nu al neuQen door een Marokkaan? Hoe moet dat als je ouder wordt?? :S:S
Waarschuw beheerder
2 godfather. ja landverrader noemen we dat ja!!psies!!en wat betreft die opleiding dat heeft er helemaal niets mee te maken!!kneus!!pfff!!sjonge jonge!!en jij heb helemaal nix van spreken daar in het hoge noorden! daar is de toestand ook nie zo erg als in bijv het voorbeeld wat ik gaf!
je moet is ff die oogkleppen van je gezicht halen!!dan zie je dat het zo is!!op een dag kom je er 8er dat JIJ het zwijn bent die denkt dat ie de man is met ze leuke HBO opleiding en denkt alles te weten!!hou toch op man!!DENK IS FF LOGISCH na kerel!!zou jij toch moeten weten met dat vele koeienverstand van je!!we moeten het niet meer opneme voor die gasten!! zie dat dan in!!!!!!!kappe nou!!
Waarschuw beheerder
je verveeld me .... :z:

Als je niks boeiends te zeggen hebt hou je dan gewoon stil.

Waarschuw beheerder
T
laatste aanpassing