Partyflock

Forumonderwerp · 665866
1426x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie kan mij de beste afknaptips geven, om iemand af te laten knappen?

x... (K)

Waarschuw beheerder
Zeuren........!! Onwijs gaan zeuren en commanderen!! Werkt gegarandeerd!
Waarschuw beheerder
Hahaha geweldig!!!

(Y)

nog meer leuke en originele ideeen?

x... (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zeggen dat je een imponerende schaamluis populatie hebt en vraag of hij ze wil zien?

Zeggen dat je moeder er een sport van maakt op je nieuwe vriendjes te geilen
Waarschuw beheerder
MIDDELvinger tot 2e kootje de neus in... Let wel.. NEUS!!! Ergens anders zal hem niet doen afknappen denk ik..

Waarschuw beheerder
Vreemdgaan voor zijn neus.....

Zeg dat je op vrouwen valt....ohw nee, dan wil ie een trio!!haha
Waarschuw beheerder
Drugs

Waarschuw beheerder
Kapsones hebben(Y)
Waarschuw beheerder
gewoon slap ouwehoeren veel knoflook eten lekker in je neus poeren boeren laten en de hele tijd in je kont graaien haha als ie dat niet help is ie blind ofzo hahaha en foute kleren aan sandalen met sokken ofzo ahaha :D
Waarschuw beheerder
donateur
de hele tijd aan je kont krabben en hardop bedenken dat je hem niet ingsmeerd hebt tegen exzeem
Waarschuw beheerder
donateur
iemand die 17 is en wijs denkt te zijn :kots:
Waarschuw beheerder
Shit ik hou ook van r/b...
Waarschuw beheerder
iemand van 17 die heel wijs is en meer machten heeft dan iemand die een konijntje naast zich ijn bed heeft
Waarschuw beheerder
donateur
iemand van 17 die heel wijs is en meer machten heeft dan iemand die een konijntje naast zich ijn bed heeft

Kind ga terug naar de basischool deze reply slaat werkelijk nergens op, als je verbaal toch zo zwak bent, houd dan gewoon je mond en vermaak je met een emmer Duplo (y)
Waarschuw beheerder
Ik zou gewoon eerlijk zegge;

Ik moet je nie kneus :O

:yes:

Waarschuw beheerder
nou inderdaad.. moet je niet dus oprotten

Waarschuw beheerder
ja beter gewoon zeggen oprottuh dan jezelf ff voor lul zetten :S wie weet wat voor vrienden hij heeft :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies...

Zeg gewoon dat je niets in degene ziet ?

:jaja:
Waarschuw beheerder
over wie gaat het nou over die afknapper waar dit frum over gaat of de ontsnapte peuter :D :S
Waarschuw beheerder
ja kneuzen zijn er ook maar soms lijkt het uiterlijk niet wat het is en is iemand met een jonge leeftijd machtiger dan je denkt maar met zulke opmerkingen kom je er nog wel achter. Gezien het feit dat echte gabbers elkaar respecteren en jij dus hier het dulletje bent. En de basisschool is nog niet in zicht gezien ik met een cursus op het Hbo bezig ben
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft het hier over gabbers :/
Een cursus op het HBO, zo zo

ben je nu stoer? Ik studeer deze maand af (y)

Nu ben ik stoer :jaja:

:/
Waarschuw beheerder
daarom waar maak je je druk om om mijn leeftijd een kleine kleuter die op zijn zeventiende door het tweede jaar heen is. wat maak het mij allemaal nou uit jongen. Nou studeer lekker af zou ik zeggen succes met sps ik hoop dat je het mag halen maar gabbers op het hbo bestaan echt ik loop hier gewoon met kisten en een bomberjack en als iemadn wat zegt heet diegen een probleem masar ja je ergert je gewoon aan mijn leeftijd waarom zou iemadn van zeventien geen wijsheid kunnen hebben?

Waarschuw beheerder
heb je die dan ? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat je je nogal kinderlijk gedraagt is het moeilijk voor te stellen dat je wijs bent.

Ik snap niet waarom je zo gefrustreerd reageert en verdedigt wat betreft gabbers? Daar is tot nog toe niets negatiefs over gezegd?

En ik ben een zij even voor de duidelijkheid, sps ken ik niet en ja ik ga het halen hoor (y)
Waarschuw beheerder
ik ben niet wijs ik ben gefreakt ontspoort en zeventien als je dat niet bevalt dan zoek je me niet op
Waarschuw beheerder
zegen heb gehoord dat je een soa heb ik ook zullen we ruilen?whahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet wijs ik ben gefreakt ontspoort en zeventien als je dat niet bevalt dan zoek je me niet op

Ik zit meer te denken aan gefrustreerd?
Ook wat betreft je leeftijd, je neemt het wel erg hoog op....

Snap ik wel hoor, je komt over als een 12jarige, dat moet vervelend zijn (y)
Waarschuw beheerder
stampertje ik ben niet kinderlijk maar ik wordt niet graag van tevoren beoordeelt op mijn leeftijd terwijl je me niet kent ik ben een gabber in hart en nier en gabbers moeten meer in een lijn liggen. Er is niks negatiefs over gabbers gezegd maar ik zeg het maar vast. Ja en een kale gabber op het hbo heeft toch geen verstand dus daar heb je gelijk in
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en een kale gabber op het hbo heeft toch geen verstand dus daar heb je gelijk in

hahahaha je naait jezelf echt behoorlijk op :/ is hier iets van commentaar op kale gabbers gegeven :s

Jeetje wat zit jij met jezelf in de knoop zeg hahahaha. Wordt volwassen knul
Waarschuw beheerder
Iedereen (Y) voor de goede tips over het laten afknappen...

Voor de mensen die dit forum aanpakken om iemand de grond in te trappen die jonger is dan hun: Maak je eigen forum aan over leeftijd ofzo!!!

x... (K)
Waarschuw beheerder
zal ik doen stampertje zal ik doen haha. als je maar weet dat het Hardcore for life is meer zeg ik niet.
Waarschuw beheerder
gewoon je zelf zijn, denk dat het genoeg helpt 8)
Waarschuw beheerder
kijken naar "How to lose a guy in 10 days"
:jaja: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Een scheet laten! B)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=450]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/17543/thumb/86172.jpg[/img]

moet nu lukken denk ik? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
(y) Hahaha!
Waarschuw beheerder
donateur
marshall master 17 maart 2004 16:01
zal ik doen stampertje zal ik doen haha. als je maar weet dat het Hardcore for life is meer zeg ik niet

Iedereen blij..meer zeg je niet! Wat schetst mijn MBO-niveau halende verbazing..

marshall master 17 maart 2004 16:02
een echte afknapper is denk ik een bezopen iemand

Das toch meer?
Waarschuw beheerder
jij een tip is zeker gewoon jezelf zijn als je moet jezelf niet veranderen voor iemadn anders maar je niemand hoeft voor jou te veranderen wees jezelf dan doe je al gek genoeg
Waarschuw beheerder
jij een tip is zeker gewoon jezelf zijn als je moet jezelf niet veranderen voor iemadn anders maar je niemand hoeft voor jou te veranderen wees jezelf dan doe je al gek genoeg

euh ik snap het niet, :/
Waarschuw beheerder
Heyy muts oeps mus

Goh dat ik daar nog niet op was gekomen... lekker origineel (Y)

x.. (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Thanks... en nu op naar x-treem make over.

O:)
Waarschuw beheerder
nou mensen wat aardiger tegen elkaar doen in een forum kan ook maar slaaptekort went je hebt helemaal geen make over nodig maar dat weet je zelf ook wel
Waarschuw beheerder
donateur
ben een gabber in hart en nier en gabbers moeten meer in een lijn liggen

jij wilt ook wel heel erg graag laten weten dat je gabber bent he ?
stoer hor :jaja:
je bent een van de duizenden

een tip is zeker gewoon jezelf zijn als je moet jezelf niet veranderen voor iemadn anders maar je niemand hoeft voor jou te veranderen wees jezelf dan doe je al gek genoeg

ik vind terug naar basisschool toch niet zo'n slecht idee :/

ot, gewoon zeggen dat je hem niet moet (Y)
Waarschuw beheerder
Thanks... en nu op naar x-treem make over.

euh dat wordt een probleem mus, ik heb net de makers gesproken en die hebben nog maar 6 afleveringen te maken en de schatting is toch wel voor haar minimaal 10 afleveringen nodig te hebben :|

dus of jij een andere optie had, ik had iets met een vrachtwagen ingedachte :[