Partyflock

Forumonderwerp · 665804
volgens sommige gabbers, ben je 'breezah' of een meeloper als je ook kleding met felle kleuren draagt naast lonsdale, hooligan enz...

ik vind zelf da je echt nie altijd kleding zoals lonsdale hoeft te dragen als je naar hardcore luistert

wat vinden jullie hiervan?
laatste aanpassing
wat boeit het wat je aan doet naar een party..
je komt daar toch niet om een modeshow te lope!:s
trek gewoon wat aan wat fijn zit en in mijn geval is dat een spijkerbroek en een shirtje of polo BOEIUH! :gaap:

FUck de kleren, draag idd wat je wilt, al vind ik sommige trendy kleding echt verschrikkelijk, maar ja dat mijn mening
Waarom zou je iets aantrekken omdat dat mode is.
Op een Hardcore feest moet je iets aan doen wat in ieder geval niet te warm is en dat je lekker kunt stampuh
op feesten heb ik meestal wel fred perry aan of australian en maxxies en zo, maar in t dagelijks leven hoef ik echt niet in gabberoutfit te gaan lopen.. toen ik een jaar of 16 was deed ik dat wel, maar hoef me nu toch niet meer zo nodig te bewijzen of uit te dragen dat ik 'gabber' zou zijn ...(al kan ik me daar zeker wel wat bij voorstellen en heb ik er ook nog wel eens zin in :P ) Maar of HC feesten heb ik toch nog altijd graag iets dergelijks aan
laatste aanpassing
ik vind jou een ontzettend dom wicht..
ik vind jou een ontzettend dom wicht..

over wie heb je t en vertel dr dan ok ff bij waarom..

:/

jezus christus waar maak je je druk om :/
1. Als je van hardcore houdt hoef je niet in die lelijke zooi van lonsdale te lopen (hap hap?)
2. Ik vin t beter als je in mooi kleding loopt en toch van hardcore houdt :D tenminste niet zo meloperig
kmaak me dr nie druk om..zo van ik lig dr wakker van ofzo...kben gwoon benieuwd naar andermans mening :jaja:
tja, gewoon doen wat je zelf wil tog? Daarvoor is het toch juist Hardcore; daar hoef je juist NIET te houden aan een bepaald kleding voorschrift.
als het maar fijn zit dan ist toch ok...gabber zit van binnen vind ik wees creatief geheh
Hardcore zit van binnen, je bent niet gelijk gabber als je een hardcore shirt aantrekt, gabber ben je in hart en nieren :respect:

allemaal fout gvd . ECHTE gabbers dragen een kippe pak en een voorbind dildo met een zonnebril
Gabber ben je als je kippenvel van hardcore krijg?!!