1 volger · 16961x bekeken
donateur
ja dat zijn dingen waar je gelijk in hebt tim, maar eens zijn die meiden ook een vriendin van jou
Ik heb het meegemaakt. Een vriend van mij neukte al een half jaar een ander en met zijn vriendin kon ik het ook super vinden, maar ik heb toch mijn bek gehouden, hoe moeilijk dat ook was. Uiteindelijk heeft een andere vriend van mij tegen hem gezegd, of jij vertelt het, of ik vertel het binnen een week. Tsja....
Wat een serieus gelul trouwens op de maandag he
Uiteindelijk heeft een andere vriend van mij tegen hem gezegd, of jij vertelt het, of ik vertel het binnen een week. Tsja....
Nou zeg dat gaat er bij mij niet in.Luister mijn maten gaan me boven alles.Als zij andere wijven neuken ligt de verantwoording bij hun en niet bij mij.Het is natuurlijk niet goed te praten maar het is niet aan mij de keuze om iets te vertellen.
Vatos locos forever!
donateur
ja maar deze situaties vind ik echt kut man
Vond ik ook. Stiekem stappen in Eindhoven en zo zodat zijn vriendin het niet wist. Op het laatst ging ik gewoon niet meer mee. Hoop niet dat ik ooit zo besodemieterd wordt.
tja maandag is de dag waar de alcohol is uitgewerkt
Ja mang
donateur
donateur
maar tim ik moet je wel met je claire feliciteren. jammer dat die foto weg is... voor die andere sma he
Ik zie bij haar nu geen forumfoto. Jij wel? Bij jou ook niet trouwens
maar tim ik moet je wel met je claire feliciteren
laatste aanpassing
donateur
donateur
Ik zal je zeggen ik verheug me op de dag dat ik eerder thuis kom en dat iris met ali in bed ligt.Dan weet ze meteen waar dat grote gat in de tuin voor is
Hehe Wiel
En hoe zou jij het vinden dat een van je maten claire te pakken zou nemen??
Dan maak ik hem af.
lauwe swa je bent mang met jou arm vol met bling bling. ik ga jou schoppen naar de sing sing, dan ga je worden zo rustig als die poesje mauw, want jij bent fawaka en a-lauw!
wat bedoelt word met sing sing en fawaka snap ik nie egt, volgens mij was fawaka nog altijd hallo
lauwe swa je bent mang met jou arm vol met bling bling. ik ga jou schoppen naar de sing sing, dan ga je worden zo rustig als die poesje mauw, want jij bent fawaka en a-lauw!
GELUKKIG WEL hahahahha

![[img width=250 height=194]http://i.tomorrow.msn.de/tom/pics/upload/tfmedia1/HBGAA9EaOWE_250.jpg[/img]](http://i.tomorrow.msn.de/tom/pics/upload/tfmedia1/HBGAA9EaOWE_250.jpg)