Ben absoluut geen pro, maar vind het gewoon leuk om lekker te kloten met artwork. Soms zegt een bepaalde foto meer dan genoeg en doe ik er weinig aan omdat ik dat anders zonde zou vinden. Maar kan soms ook uren bezig zijn om meerdere foto's of andere afbeeldingen met elkaar te combineren.

Ben twee jaar begonnen om wat te kloten met photoshop en begin het aardig door te krijgen.
Wat Psychosis doet vind ik helemaal de bom, is echt één van mijn favorieten. Zit jammer genoeg wel op dezelfde site kwa foto's (lenen
) dus zal er een aantal ook niet gebruiken of helemaal onherkenbaar maken om niet teveel hetzelfde materiaal te gebruiken.
Doe verder voor aardig wat labels de artwork.
Maar mijn groote liefde blijft toch muziek (produceren)
en daar steek ik echt al mijn tijd in

Ben twee jaar begonnen om wat te kloten met photoshop en begin het aardig door te krijgen.
Wat Psychosis doet vind ik helemaal de bom, is echt één van mijn favorieten. Zit jammer genoeg wel op dezelfde site kwa foto's (lenen
Doe verder voor aardig wat labels de artwork.
Maar mijn groote liefde blijft toch muziek (produceren)
Wat Psychosis doet vind ik helemaal de bom, is echt één van mijn favorieten. Zit jammer genoeg wel op dezelfde site kwa foto's (lenen ) dus zal er een aantal ook niet gebruiken of helemaal onherkenbaar maken om niet teveel hetzelfde materiaal te gebruiken.
Thanx,
En ik heb idd een paar vaste sites waar ik mijn stockphoto's en textures vandaan haal.... ik zag ook al bij jou jah dat jij die site ook kent (destruction-flyer)
stock fotos ?
wat zijn stock fotos ??
ja klopt 4d cinema is niet een klein programma
het is meer voor prof enzo
vanwege de afmetingen en instellingen wat je allemaal moet weten
als je iets goed wilt dan ben je er wel paar maanden mee bezig
ik ben er al 5 maanden mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk
wat zijn stock fotos ??
ja klopt 4d cinema is niet een klein programma
het is meer voor prof enzo
vanwege de afmetingen en instellingen wat je allemaal moet weten
als je iets goed wilt dan ben je er wel paar maanden mee bezig
ik ben er al 5 maanden mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk
laatste aanpassing
stockfoto's zijn foto's op een (hele) hoge resolutie die speciaal gemaakt worden om in de reclame-/design-wereld te gebruiken.
Youri*teaser* >> PsyTek Design << mijn site
ennuh over zieke stockphoto's, die moet je toch meestal zelf maken... een normale foto ombouwen tot iets ziekelijks is toch het mooiste wat er is

Youri*teaser* >> PsyTek Design << mijn site
ennuh over zieke stockphoto's, die moet je toch meestal zelf maken... een normale foto ombouwen tot iets ziekelijks is toch het mooiste wat er is
psy> was al op je site geweest, .. jij maakt mooi spul .. ik zie dat jij vaak een soort layer over de hele layout hebt . is dat gewoon een texture die er over heen doet?
als ik naar textures zoek dan krijg veel gras en stenen enzo . en volgens mij als je die een beetje handig gebruikt kan je daar leuke dingen mee doen. wil het meteen proberen maar heb hier op het werk geen pc met adobe ps
als ik naar textures zoek dan krijg veel gras en stenen enzo . en volgens mij als je die een beetje handig gebruikt kan je daar leuke dingen mee doen. wil het meteen proberen maar heb hier op het werk geen pc met adobe ps
ik moet ook maar eens meer gaan spelen met die dingen .. ben nog niet zo heel lang echt actief bezig met PS
ik gebruik meer wat heldere kleuren .. en het ziet er allemaal schoon uit .. ik wil het er ook wat viezer uit laten zien .. en je geeft me nu goeie tips daarvoor THANX
op www.xfactorevents.nl kan je de flyers zien ik gemaakt hebt .. kijk wel naar de datum. de 1e staat er ook nog op .. kan zelf wel zeggen dat er vooruit gang in zit .
maar ben er nog lang niet.
ik gebruik meer wat heldere kleuren .. en het ziet er allemaal schoon uit .. ik wil het er ook wat viezer uit laten zien .. en je geeft me nu goeie tips daarvoor THANX
op www.xfactorevents.nl kan je de flyers zien ik gemaakt hebt .. kijk wel naar de datum. de 1e staat er ook nog op .. kan zelf wel zeggen dat er vooruit gang in zit .
maar ben er nog lang niet.
ja dat was wel heel erg , ik gebruik ze wel. alleen geef ik er dan wel mijn eigen draai aan .. en speel wat verder met de opties
even nog een vraag je op die textures.
gebruik jij daarvoor gewoon simpel een nieuwe layer en klooi je een beetje met de blending opties. of is er een functie waar mee je een texture kan uitvullen, net zoals je met een patroon kan doen
even nog een vraag je op die textures.
gebruik jij daarvoor gewoon simpel een nieuwe layer en klooi je een beetje met de blending opties. of is er een functie waar mee je een texture kan uitvullen, net zoals je met een patroon kan doen

![»[JASPER]'](/images/user/74766_549556.jpg)