Partyflock

Forumonderwerp · 665420
Wat wordt er gemaakt, wat wordt er gejat...

Als je kritiek hebt op flyers, post ze dan.

Ben je trots op je flyer, post ze dan.

leuk en mooi niet gebruiken in je kritiek.

Artiest Justice
Ben absoluut geen pro, maar vind het gewoon leuk om lekker te kloten met artwork. Soms zegt een bepaalde foto meer dan genoeg en doe ik er weinig aan omdat ik dat anders zonde zou vinden. Maar kan soms ook uren bezig zijn om meerdere foto's of andere afbeeldingen met elkaar te combineren.

Ben twee jaar begonnen om wat te kloten met photoshop en begin het aardig door te krijgen.

Wat Psychosis doet vind ik helemaal de bom, is echt één van mijn favorieten. Zit jammer genoeg wel op dezelfde site kwa foto's (lenen ;) ) dus zal er een aantal ook niet gebruiken of helemaal onherkenbaar maken om niet teveel hetzelfde materiaal te gebruiken.

Doe verder voor aardig wat labels de artwork.

Maar mijn groote liefde blijft toch muziek (produceren) :) en daar steek ik echt al mijn tijd in

Artiest Warlok
cool man...jij maakt de flyers van I Hate Trance...das mijn logo die daaronder staat..mocht je daar wat mee willen dan moet je maar ff PM'en (die gasten waren niet echt duidelijk in wat voor een resolutie/dpi/wel niet transparant, etc. dat logo aangeleverd moest worden).

Wat Psychosis doet vind ik helemaal de bom, is echt één van mijn favorieten. Zit jammer genoeg wel op dezelfde site kwa foto's (lenen ) dus zal er een aantal ook niet gebruiken of helemaal onherkenbaar maken om niet teveel hetzelfde materiaal te gebruiken.

Thanx, (Y) altijd leuk om te horen...
En ik heb idd een paar vaste sites waar ik mijn stockphoto's en textures vandaan haal.... ik zag ook al bij jou jah dat jij die site ook kent (destruction-flyer) ;)

Ja was meteen verliefd op die foto toen ik hem zag en hij past ook precies bij de naam.
Ik probeer altijd wel foto's te zoeken of creeren die bij de naam of het concept passen.

Kijk bijvoorbeeld naar de flyer van P.O.R.N. er ligt een verrot matras op de grond :)

en ehh Warlok, komt goed ;)
dat flyer ontwerpen is leuke bezigheid :)
Ik zal morgen ook wel ff eentje inelkaar flanzen.
Maar kan iemand me een PM sturen waar vette fonts te krijgen zijn?
Want dat is altijd mijn prob.
hehe nou ben ik toch heel benieuwd naar die site's van jullie ;)

2 Justice --> zien er vetjes uit die flyers :D
Artiest {SHOWLIST artist 42627, 23352}
Hey warlok heb je wel eens van 4d cinema gehoord
Dat is een super programma om 4d plaatjes mee maken voor je flyers

? vraagje
waarmee maak je nog meer flyers ?
want wil ook bezig met het ontwerpen

ken dat programma niet maar 4d plaatjes??? wat is die 4e dimensie dan? of begrijp ik m nu verkeerd??

2 DemonSquad: zoek maar in google, er zijn echt allejezus veel sites die fonts aanbieden...
4d cinema is een prof software en word gebruikt voor bouw tekeningen en grafsiche tekeningen

het is een mooi programma als je iets 4d wil hebben ..

wwarmee maak jij je layout dan

die ontwerp
heb laatst ook cinema 4d geinstalleert .. heb er nog niks mee gedaan . heb wel gezien dat het niet makkelijk is

fonts kan je zat vinden ... nou nog site's met die zieke stock foto's
normale stock foto's zijn er ook zat
stock fotos ?

wat zijn stock fotos ??

ja klopt 4d cinema is niet een klein programma

het is meer voor prof enzo
vanwege de afmetingen en instellingen wat je allemaal moet weten

als je iets goed wilt dan ben je er wel paar maanden mee bezig

ik ben er al 5 maanden mee bezig en ik vind het nog steeds moeilijk
laatste aanpassing

stockfoto's zijn foto's op een (hele) hoge resolutie die speciaal gemaakt worden om in de reclame-/design-wereld te gebruiken.

Youri*teaser* >> PsyTek Design << mijn site :)

ennuh over zieke stockphoto's, die moet je toch meestal zelf maken... een normale foto ombouwen tot iets ziekelijks is toch het mooiste wat er is :D :D
psy> was al op je site geweest, .. jij maakt mooi spul .. ik zie dat jij vaak een soort layer over de hele layout hebt . is dat gewoon een texture die er over heen doet?

als ik naar textures zoek dan krijg veel gras en stenen enzo . en volgens mij als je die een beetje handig gebruikt kan je daar leuke dingen mee doen. wil het meteen proberen maar heb hier op het werk geen pc met adobe ps
voor de liefhebbers
http://dir.yahoo.com/business_and_economy/shopping_and_services/photography/stock_photography/royalty_free/

youri >> texturen is mijn ding, vind afbeeldingen zonder textures niet af op 1 of andere manier... met een texture kan je het nog net ff viezer maken dan het is...

textures hoeven ook niet bij 1 te stoppen... :) je wil niet weten hoeveel lagen deze orginele psd bevatte... :D :D
ja die had ik zien staan op je site ..

wat voor een soort texture zit hierop dan ??
het lijk op oud papierus
en waarop zet je die layer dan meestal ? op kleur doordrukken ? of speel je gewoon met de layer effecten.

ik vind het er echt cool uitzien

er zitten o.a. een paar papier textures op, denk een stuk of 3 (waaronder 1 met die schilderijen die je onder de maan heel licht ziet) en nog een beton texture, om em een beetje 'vuil' te maken... bovenin zie je nog wat lichte strepen, en dat is ook weer een foto die ik als texture heb gebruikt...
ik moet ook maar eens meer gaan spelen met die dingen .. ben nog niet zo heel lang echt actief bezig met PS
ik gebruik meer wat heldere kleuren .. en het ziet er allemaal schoon uit .. ik wil het er ook wat viezer uit laten zien .. en je geeft me nu goeie tips daarvoor THANX
op www.xfactorevents.nl kan je de flyers zien ik gemaakt hebt .. kijk wel naar de datum. de 1e staat er ook nog op .. kan zelf wel zeggen dat er vooruit gang in zit .
maar ben er nog lang niet.
heeft iemand nog goeie tutorial site's?
ik wel deze
www.good-tutorials.com

kgebruik eigenlijk geen tuts, dus kan je er niet aan helpen. Vaak zien mensen het meteen als je een tutorial (precies doorloopt) en die in een flyer stopt... (zoals jij het volgens mij zag bij die serenity flyer) ;)
ja dat was wel heel erg , ik gebruik ze wel. alleen geef ik er dan wel mijn eigen draai aan .. en speel wat verder met de opties

even nog een vraag je op die textures.
gebruik jij daarvoor gewoon simpel een nieuwe layer en klooi je een beetje met de blending opties. of is er een functie waar mee je een texture kan uitvullen, net zoals je met een patroon kan doen
Je moet natuurlijk ook geen tuts helemaal gaan toepassen,
Het is de bedoeling dat je een hele serie tuts gaat doen.
En dan kun je die dingen zelf toepassen en combineren in je eigen ontwerpjes.
hey rutger en je back in the north preflyer dan?

wat is daarmee?

ik photoshop nooit ;)
laatste aanpassing

lijkt op de laatste H4L flyer, maar vind deze beter... (Y)

Laat is zien dan? ik heb die namelijk niet gezien, alleen die lelijke poster buiten.
laatste aanpassing

kheb geen idee waar ie online staat, kheb em toevallig zelf thuis liggen... (analoog) ;)

Hm ok, gelukkig heb ik een spamfilter op me analoge brievenbus ;)

ik hou niet zo van die flyer post.

Want wat je ook doet, als je het gezien heb, en je vind het cool gedaan ofzo, in je komende werk ga je er toch iets van proberen bij te plakken, tenminste dat is mijn ervaring.
laatste aanpassing

en deze?

heel slecht vind ik...
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
dit is er toch niet echt 1 of wel?
ja wel hij staat bij het nieuws bericht...

zet daar dan gewoon het multi logo neer, toch?

of huur een pro, er zijn er genoeg hier...
waar??

heb ik niet zien staan namelijk!!

mooi hè!
laatste aanpassing
dit is te vet....

shit man!!

jij bent een pro!!

heb al meteen een opdracht binnen van dj jaws

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hehe....eindelijk eens een serieus antwoord....pfff...dit hele topic sloeg nergens op maar nu hebben we echt de master flyer creator gevonden hoor mensen :yes: ;P
laatste aanpassing

damn dat wil ik ook kunnen :respect:

shit, waar haalt ze die stockphoto's vandaan??!?!?!

:D

Stuur maar een pb als je een mooie flyer nodig hebt :)
laatste aanpassing

Jacq kan flyers ontwerpen?? Tering.............ze word steeds meer mijn droom vrouw :Devil:

Jlady >> misschien kunnen we iets in samenwerking doen? PsyTek vs. JLaDy-design ofzo... zou ik wel heel trots zijn :$

Klinkt idd wel erg aantrekkelijk!

denk dat er wel mogelijkheden zijn tot een samenwerking!

WOW... die cd-hoes die ik heb gemaakt voor ThirdMovement valt gewoon in het niet bij dit aanbod...

You made my life complete... :flower:

Wanneer beginnen we? Heb je al een opdrachtje binnen?

okeej dan :)

Nee nog geen opdracht... maarre krijgen wij als team vast snel genoeg!
en kunnen we zo snel mogelijk beginnen :D

ok ok, we gaan ff reclame maken... of misschien kunnen we een promotie-flyer voor onzelf maken...

twee van die namen samen kan mensen natuurlijk ook afschrikken, dan helpt promotie materiaal om de drempel te verlagen..... ofzo :$

hahahahahaha :D
jullie mogen mijn toiletpapier wel designen...

dan poep ik er later wel even wat stockfotos overheen :vaag:
ik gebruik psp 8 en adobe ps 7.0
maar hebben jullie nog vette achtergronden daarvoor ? :D