Partyflock

Forumonderwerp · 665301
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil op masters voor het eerst GHB gebruiken omdat ik heb gehoord dat het niet schadelijk voor je lichaam is en je er geen vage kop als bij pillen van krijgt
maar wat is nou het gevoel wat je er van krijgt ? is het vergelijkbaar met MDMA of alcohol ?

en wat is de juiste dosering en de tijd voordat het begint te werken ?

(voor de zeikerts onder ons)
-JA ik heb de zoekfuctie gebruikt
-NEE ik heb niks nuttigs kunnen vinden
-NEE ik zit niet te wachten op offtopic reacties
Waarschuw beheerder
donateur
Maar pas op !! GHB GAAT NIET SAMEN MET ALCOHOL ???

Rot op... beetje aan gewend raken en gewoon niet teveel G ineens opzuipen! Gebruik het nou al 5 jaar, en is echt de beste drug die er is!!!

Vloeibare geilheid in een potje :)

Waarschuw beheerder
De eerste keer moet je niet op een feestje doen maar gewoon lekker thuis.
Dan kan je er tenminste een beetje vertrouwt mee raken. Je weet tenslotte niet wat het met je doet en zoals hierboven al is omschreven de ene keer valt het anders dan de andere keer.
Als ik het gebruik wordt ik altijd super ontspannen, soms krijg ik er een vreetkick van maar dat is vaak maar heel eventjes.
Als je het in combi doet met een p-tje dan is het nog net effe wat lekkerder.

Veel succes ;)
Waarschuw beheerder
Ik vind het gevoel meer tussen het vrolijke/euforische van mdma, en het lamme/wazige gevoel van alcohol zitten.

Maar zoals bij elke drug...je moet het proberen. Je kunt het gewoon niet omschrijven.

Zijn er trouwens mensen die wel eens met G op een filmpje gaan kijken?

Op een gegeven moment snap je er echt geen bal meer van en weet je gewoon niet meer wat er 1 min geleden gebeurd is :s

Is wel lachuh voor een keer ;)

grz ICE
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor alle reacties...er is iniedergeval een hoop duidelijk geworden...en ook voor anderen
en ik neem dus gewoon G en Ptjes mee dan komt het vast helemaal goed (Y)

Maar pas op !! GHB GAAT NIET SAMEN MET ALCOHOL ???

Rot op... beetje aan gewend raken en gewoon niet teveel G ineens opzuipen! Gebruik het nou al 5 jaar, en is echt de beste drug die er is!!!

er word toch niet voor niks gezecht dat het het gevaarlijk is :S je moet gewoon "verantwoord" met drugs om gaan want door dit soort domme acties krijg je een slechte naam als "gebruiker" :S

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0005820d000f07fb3ec00a571a0041416f]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_5_134.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon kei gevaarlijk!! narcose middel.. coma verwekkend.. spierverslapper... gevolg:diepe slaap,coma, adem stilstand, hart stilstand... marjah ut klopt als je rustig met da spul doet en er geen alcohol bij drinkt dan kan je een fijn effect hebben ;p