Partyflock
 
Forumonderwerp · 665190
 
ik vond het een goed feest, geweldige locatie. (Y) sfeer, alles was perfect. behalve Amok :S die gast draaide echt alleen maar hardcore. :S

Maar verder was het een geweldig feest! (Y)
Geweldig feestje, al had ik graag wat meer verlichting gezien... Of een klein lasertje ofzo. :)
..... Vond je mij niet HET licht van de avond dan?
Werkzaam bij Partyflock
Mensen die klagen dat amok te hard was hadden dat vooraf kunnen weten. of gewoon eerder naar huis kunnen gaan.
Ik vond het zelf heerlijk, nog even de laatste energie er uit gegooid!

het licht ben ik wel met Xypzo eens, er had van mij wel iets meer kleur in gemogen, maarja aan de andere kant paste dit ook wel goed bij de lokatie :)
Het was echt een heel vet feest!

Beetje jammer van Amok op het eind maar dat mocht de pret niet drukken!

Whahahaha iemand zei dat Floornoiz TE hard draaide:S.......... heb je geen ballen ofzo?:S
 
jaaa!!! dit was me het feestje wel weer...
Lekker ouderwets knallen!! Superlocatie ook trouwens, lekker industrieel!!

Vin-ill was geheel nieuwe voor me maar is uitstekend bevallen!! En Amok..tsja blijft een lekkere afsluiter!!

Volgende editie zeker weer!
 
vroeg aangekomen viel binnen de bek open.... wat een top locatie... hier zouden mooie uurtjes beleefd gaan worden...muzikaal gezien vond ik het goed, soms wat eentonig... rumenige & loktibrada waren echt briljant... hulde!
jas, wc en bar was prima geregeld, nauwelijks hoeven wachten...

al met al een avondje zoals het hoort... modder tot op de knieen en stampen op de stoeptegels... ging dat vroeger ook niet zo?
 
was weer een Superfeest!.... wij zijn zeker weer aanwezig 15 mei...hopelijk dit keer zonder Alien Foto's :-)...Dit schrikt mensen toch een beetje af..straks komt niemand meer naar reactor :-p....
Locatie was echt super (Y)

Ik heb me prima vermaakt na het feest in die buurt daar :yes:
je weet van tevoren dat amok hard draait. amok staat garant voor harde techno.je moet er van houden ok, maar voor ieder wat wils op een feest he ;)

vanaaf wittekind en viper xxl :D