Partyflock

Forumonderwerp · 665126
760x bekeken
Waarschuw beheerder
Je komt een lekker meisje tegen en je wilt haar uit vragen hoe ga je te werk

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm...... klinkt in principe wel goed. Maar ik wil natuurlijk wel eerst weten wat voor vlees ik in de kuip (lees naakt vastgebonden op bed) heb. Ik ben namelijk nog niet zo wanhopig dat ik m'n snikkel in elk gedrocht stop wat er maar op deze aardkloot rondloopt.

Maar ik zeg niet direct nee tegen je voorstel ;) Trouwe vrijgezel-genoten moeten elkaar natuurlijk altijd bij staan :jaja:

Waarschuw beheerder
Ze is erg knap, kom op zeg...dat is mijn eer te na! ;)

...ik vind haar gewoon niet aardig, en als ik wil dat zij de alimentatie-eis omlaagschroeft kan ik haar geest een beetje "masseren" met een goede beurt. Dan is ze minder uptight, makkelijker te manipuleren en that's just how I like it! B)

*scoort nu hoog op de "vuile hond-meter"!*

Waarschuw beheerder
donateur
VUILE HOND!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Okay Busines$, i'm your man to do "the job". Er zit natuurlijk wel de kans in dat ik "the job" zo goed doe dat ze denkt jaren wat gemist te hebben en je daar op terug wil pakken.

Don't blame me if it turns out bad for you :D

Waarschuw beheerder
Ach, ik ben aanhanger van "ken je kwaliteiten voordat je zoiets flikt".

Ik zal zeker niet zonder reden ontkennen dat je goed bent...maar ik durf openlijk te stellen dat ook ik mijn mannetje sta! :D

...en ik ben onterugpakbaar...charges against her rise high whilst mine remain unproven! B)