Partyflock

Forumonderwerp · 664926
ik hoorde vandaag dat er nieuwe pillen op de zijn met 200! mg MDMA? er moet een soort driepoot opstaan...

wie heeft deze gehad en wat vond je ervan...?
Artiest Xavi
Souldominatorz ik betaalde 200 mg pil 2 euro dus nee je hebt ongelijk
140 mg MDMA is voor mij een bekende gebruikelijke hoeveelheid. En ik heb al eens een 180 mg gehad maar dat was echt vlut en viel niet mee te leven. Een aprientje verneem je nog meer van.
Artiest Mount
Hey Xavi, das idd niet duur (die opmerking over de prijs was overgens van de andere souldominators. (er zijn er 2.. om het makkelijk te houden ;P)

Maar waar het omgaat is de kwaliteit van de spullen, zware pillen voor weinig geld zijn meestal brakke kwaliteit..

Ik zeg het nog maar eens een keertje, de werking van een pil heeft maar voor een heel klein deel te maken met de hoeveelheid MDMA die er in zit.. de andere bestanddelen bepalen hoe de pil werkt.

Dus het gaat om meer dingen dan alleen de hoeveelheid mdma, en daarom zullen goedkopen pillen met een hoge dosering mdma nog steeds brak werken, en kwaliteits pillen met maar 90mg. gewoon een stuk beter.

Het is alleen het probleem dat sommige dealers je willen laten geloven dat het sublieme p'tjes zijn met wel 200mg. mdma voor maar 2 € :S wat blijkt dan na het testen, of er zit idd een hoge dosering in maar de rest van de bestandsdelen zijn ruk of er zit maar de helft van de beloofde miligrammen in maar verder is het een goede pil.

Dus ik persoonlijk geloof er maar weinig van dat er goede pillen zijn met een hoge dosering.. waarom zouden ze die aanbieden ??
verdienen ze veel minder aan dan aan de 100mg. standaard spullen..

voor iedereen die anders beweerd: eerst (test uitslag) zien dan geloven ;)
laatste aanpassing
lytheon

waar ik dat op baseer, heb zon 50 verschillende pillen op testburo centrum maliebaan laten testen.
en heel veel met de deskundigen over pillen gepraat gediscuseerd enz. daarom weet ik dat pillen met speed gewoon zeer zelzaam zijn!! en dat je van goeie mdma pillen wel hard kunt gaan.
dus als jij zegt dat 9,9 van de 10 keer er speed in zit pure onzin ,mmdea al helemaal niet dat was 10 jaar terug als vervanger voor mdma was toen ff legaal...
mdma productie is helemaal nie duur een gewoon pilletje van 75 mg (gemiddelde van dit moment ) kost zon 12 a 15 ct per pil betere pil van 100a120mg kost max 25ct hoger worden niet gemaakt is gewoon te sterk voor sommige kan gevaarlijk zijn dat doet de producent liever niet...

nou speed zit bijna altijd in man
en dat van vroeger zat er mmdea ofzo iets in omdat mdma illigaal is was wat dan ook da's onzin
vroeger zat er juist gewoon pure mdma in nu zit er ook vaak pma in vooral in die massaproductie
dan heb ik het over ferrari rolex en love en nog veel meer
en de echte goeie speed pillen zijn dextertjes
yendetta

ga maar ens met pillen naar een testburo waarvan je denkt dat er speed inzit of die zogenaamd 180mg zijn...
dan zie je vanzelf dat het niet zo is.
pma zit er al helemaal niet in.
in bijna alle pillen zit gewoon mdma van bijna niks tot zon 140mg, gemiddeld rond de 75 mg en dat is voor de meeste mensen gewoon genoeg...
In een testburo is het nooit druk en is vaak maar eens per week 1a2 uur open met hooguit 4 klanten per week en iedereen laat alles testen hahahaha jaja tuurlijk
wat een hoop onzin en fabeltjes kom je hier tegen zeg!! gelukkig dat hardstyleremon meedoet met de discussie anders gingen we nog echt geloven ook dat er vaak 2cb en speed in de pillen zit.
als je maar genoeg mdma pakt krijg je ook dat speedy gevoel.

Ik had eerst wiebertjes/ruitjes
die waren maar 79mg getest maar waren wel goeie kwaliteit en kreeg erook energie van volges de test zat er geen speed in en van sommige snoepies krijg je weer helemaal geen energie heel vaag

alleen jammer dat die wiebers/ruitjes hier niet meer te vinden zijn :(
speedpillen zijn raar
MDMA pillen zijn nog vager :D
Rood en een driepoot logo? Das inderdaad bijna 200mg, gister voor het eerst gehad....klapte behoorlijk hard :D
Betaalde er trouwens de hoofdprijs voor, heb ze voor 6 euro per stuk van een maatje van me gekocht.....maar zeker de prijs waard :D