schijnbaar mag je niet met 2 kratten lopen nee maar het was ook 2 uur 's nachts. ik geloof dat je tot 10.00 met alcohol over straat mag maar ik ga ze morgen weer ophalen
Bak koffie ff wat eten (tenzij je moet kotsen)en dan komt het helemaal goed al zal je wel een beetje glamp zijn de volgende dag.....
alleen is dan nog het probleem dat binnekort alle redbull en andere merken uit de schappen worden gehaald omdat het slecht is dus dan word het waarschijnlijk maar caffeïne pillen slikken (ik heb er trouwens nog nooit van gehoord!!!)
nooit gehoord van de slechtheid van redbull of van caffeinepillen?
zolang ze koffie maar niet verbieden, kun je ook vloeibaar asfalt van maken blijf je iig wakker
Tegenwoordig heb je een heel goed drankje ertegen dat heet outox! Hier kun je dat gewoon in de kroeg bestellen! Smaakt niet echt supah...!!! Neem er twee en de volgende dag heb je nergens last van en kan je genieten van je ochtendsex!!!!
met het laatste drankje wat je hebt gehad de volgende dag weer mee beginnen (helpt ook )
en anders inderdaad een liter water ofzo drinken voor het slapen gaan. en de volgende dag ook.
en anders iets met eieren heb ik ooit gehoord maar hoe en wat.....
Water drinken, want alcohol ontrekt vocht aan het lichaam.. Je kan eventueel ook paracetamol nemen, maar daar mag je niet teveel van nemen, want alcohol versterkt de werking dud wel oppassen!
donateur
Gewoon zo'n pakje after E uit de smartshop!
WErkt prima en kost maar 2 euro ofzo!
gewoon door drinken met het drankje waar je de avond ervoor mee gestopt bent ben je meteen je kater kwijt! echt waar!
Alles waar suiker inzit, naar binnen douwen
Al die alcohol er uit zweten! de sportschool in dus, en pompen met die dumbells
maar ik drink zowieso al geen melkprodukten dus ik heb daar geen last meer van!!!
dag erna gaan sporten, alles eruit zweten..
NIET DRINKEN is nog steeds t beste middel..
Maar veel mensen vinden t dan zogenaamd niet gezellig ofzo.. t is waar dat je dom kan gaan ijlen na een paar drankjes maar genoeg mensen lullen zonder drank al dom.. dus vermaken doe ik me toch wel
Bij mij helpt altijd als ik thuis kom..wat te vreten.
Paar glazen water.
Als je wakker word..pak melk naar binnen jagen en verder op de dag veel drinken...en een goeie maaltijd.