Partyflock

Forumonderwerp · 664683
Werkzaam bij Partyflock
In de Nieuwe Revu van deze week staat een artikel over Duncan Stutterheim van ID&T.

Nu hebben ze voornamelijk mensen uit zijn omgeving geinterviewd dus het is wat positief.
Vond de reactie van Extrema wel opvallend:

De housecultuur was er een van liefde, respect en wereldverbeteren - totdat ID&T zich ermee ging bemoeien. Duncan doet louter aan zielloos geld verdienen. En als we toch aan het moddergooien zijn: dat hij nou zo tegen Mojo ageert is een gotspe. ID&T heeft alle nachtvergunningen in handen van grote zalen als de RAI, Jaarbeurs en Thialf. Niemand anders kan daar een dansfeest organiseren

nu weet ik wel wat de gemiddelde indruk over ID&T is van de Pf bezoekers. Vond bovenstaande uitspraak toch een behoorlijke....

Wordt vervolgd hopelijk...moddergooien....waar gaat dat eindigen ;P
Do I need to say more... ;)
Artiest Maus
|nn0c€nT 12 maart 2004 12:27
ID$T is gewoon lui geworden. Vroeger deden ze nog eens echt hun best om een goed feest te organiseren.

Nu is het zo van: Ach, de mensen komen toch wel, wij krijgen het toch wel uitverkocht.
.. boek een paar Dj's, huur een zaal, pleur er wat boxen neer en klaar is kees

Er gaat gewoon helemaal geen aandacht meer uit naar de details heb ik het idee..

Pfffff laat me toch niet lachen, als er 1 organisatie alle puntjes meestal wel op de i heeft, dan is het ID&T wel!
Elke keer dat gejank over ID&T :kots:

Mensen zijn gewoon jaloers, zodra iemand succes heeft staan er een heleboel mensen klaar om het weer af te zeiken :S

Even ter herinnering....

Voor VELEN het beste feest.....

Thunderdome
Tiesto in Concert
MysteryLand

ID&T is tenminste een organisatie die nieuwe dingen durft te doen (Y)

NJOY
Urban

Mensen hier lijken wel bang dat ze ook dáár weer succes mee krijgen :/

Dat ID&T hier afgezeken wordt heeft als reden dat de meeste hier van Hardcore houden, en dat ID&T zich daar nu niet meer hoofdzakelijk op richt!
Maar kom niet met dat domme gelul aan dat hun feesten niet goed zijn, als de feesten jou niet aanstaan, ga er dan gewoon niet heen!

Ik ga dit jaar ZEKER naar..

NJOY
Sensation
Mysteryland

En ik weet zeker dat er veel meer mensen zullen gaan, OOK mensen die NU lopen te zeuren en te zeiken! :kots:

****voordat mensen het vergeten****

ID&T is een bedrijf, en die moeten WINST maken, die richten zich niet alleen op mensen van Partyflock, maar op een doelgroep die vele malen groter is dan partyflock! Als ze dat zouden doen, zouden ze WEER een heleboel mensen kunnen ontslaan!
Zucht, djmaus.. :/
Pfffff laat me toch niet lachen, als er 1 organisatie alle puntjes meestal wel op de i heeft, dan is het ID&T wel!
Elke keer dat gejank over ID$T

*kijkt voor een bevestiging in het feestarchief van djmaus*
En ja hoor, hij is niet bij Thunderdome 2003 geweest, dat verklaart al een hoop.
Mensen zijn gewoon jaloers, zodra iemand succes heeft staan er een heleboel mensen klaar om het weer af te zeiken:S

ZUCHT. Ik denk dat wij er ALLEMAAL als Hardcore-liefhebbers bij gebaat zijn dat ID$T een goed feest organiseert, dus met jaloezie heeft het bij MIJ in ieder geval nix te maken
Even ter herinnering....

Voor VELEN het beste feest.....

Thunderdome
Tiesto in Concert
MysteryLand

Ja laten we eeuwig blijven teren op herinneringen, dat geeft ID$T het recht in de toekomst een kwalitatief onwaardig feest neer te zetten :/ Ook voor mij was Thunderdome '97 bijv. een geweldig feest, zoals ik al eerder aangaf: in het verleden leek het er meer op.

ID&T is tenminste een organisatie die nieuwe dingen durft te doen

ID$T heeft een goed neusje voor vraag vanuit de markt. Met het commercieel apparaat van ID$T is niets mis, hebben wij ook al gemerkt :/
Dat ID&T hier afgezeken wordt heeft als reden dat de meeste hier van Hardcore houden, en dat ID&T zich daar nu niet meer hoofdzakelijk op richt!

Helemaal niet, ik houd idd van Hardcore maar dat ze ook andere feesten organiseren zal mij m'n reet roesten. Ik heb het hier dan ook over Thunderdome.
Maar kom niet met dat domme gelul aan dat hun feesten niet goed zijn, als de feesten jou niet aanstaan, ga er dan gewoon niet heen!

Voor die 45 euro had ik inderdaad wat meer van ID$T verwacht. Deze verwachting was helaas wat te opportunistisch.
ID&T is een bedrijf, en die moeten WINST maken, die richten zich niet alleen op mensen van Partyflock, maar op een doelgroep die vele malen groter is dan partyflock! Als ze dat zouden doen, zouden ze WEER een heleboel mensen kunnen ontslaan!

Dat ze een bedrijf zijn en winst willen maken, is natuurlijk niet meer dan logisch. Niemand doet het voor de kat ze k*t. Maar dat ze alleen gefixeerd zijn op winst zonder de echte liefhebbers waar voor hun geld te bieden, schiet mij toch echt in het verkeerde keelgat.
laatste aanpassing
Ik reageer voor een gedeelte op jouw post!

Maar ik val jou verder niet persoonlijk aan, maar op deze site hangt zo`n ANTI ID&T sfeertje, en daar kots ik van! :)

kijkt voor een bevestiging in het feestarchief van djmaus*
En ja hoor, hij is niet bij Thunderdome 2003 geweest, dat verklaart al een hoop.

Ja dus? :)

Ik zeg toch ook niet MIJN beste feesten! ;)

Ja laten we eeuwig blijven teren op herinneringen, dat geeft ID$T het recht in de toekomst een kwalitatief onwaardig feest neer te zetten Ook voor mij was Thunderdome '97 bijv. een geweldig feest, zoals ik al eerder aangaf: in het verleden leek het er meer op.

Tja, ik heb het voornamelijk over afgelopen jaar, aangezien ze dit jaar nog niet veel hebben gedaan hè ;)

tja, iedereen gaat toch naar die feesten toe...en als die afgeschilderd word als een geldwolf etc. dat zal hem weinig boeien...(lijkt mij)

die jongen is toch al binnen.....

veranderd denk toch pas als mensen niet meer naar zijn feesten gaan (of id&t in het algemeen) gaan misschien die entree prijzen, drank prijzen etc omlaag. Worden feesten weer in kleinere clubs gehouden waardoor "hopelijk" het oude ons kent ons sfeertje terugkomt.
Neejo... het gaat om de naam!! Bij toiletpapier neem ik ook altijd Popla... ookal is een ander veel zachter!!!

Op ID-T feesten wordt hier en daar ook wel gevochten, de prijs kwaliteit verhouding van hun feesten is dramatisch slecht.
Mja een dance organisatie die de dance in een ander daglicht stelt, met hun Sensation Gold, deze grappen halen ze alleen uit omdat er veel geld uit te slepen is.
Als nou alle mensen die hier lekker lopen te zeiken niet naar feesten van ID&T gaan, wordt het voor de mensen die wel gaan gewoon gezellig, dan is er geen gezeik achteraf en is iedereen blij...
En als die zeikerds dan helemaal flink zijn: Q-Dance is gewoon een dochteronderneming van ID&T, dus dan zou ik ook maar bij feestjes van hen wegblijven, als je ID&T zo graag failliet ziet gaan :|
ok,ik kan niet achterblijven en verzwijgen dat id&t slechten feesten heeft georginaseerd(shockers 2002,innerecity 2002 en sensation 2000)maar hoe ze de laatste tijd bezig zijn,zoals n-joy,innercity en trance energy geloof ik niet echt dat er nog een wereld feesten komen van id&t.
in ieder geval is ID&T radio al tijden KNAP kut... en dat gaat vast niet veranderen, want ik heb hem pasgeleden blij horen lullen op de radio in een interview.. en het blijft zo goed als hetzelfde als nu
ja id&t radio is alleen regelmatig goed op de vrijdag avond van 22.00 tot 00.00;) ;-)
Er zit wel wat in maar die reactie van notabene Extrema?

GATVERDAMME!

Sorry maar dat moraalriddergedrag konden ze wellicht een jaar of 5 geleden nog maken, toen Extrema idd nog een organisatievan het volk was en keihard riep: "Wij zullen nooit meegaan in die commerciele mallemolen, wij blijven klein en toegankelijk!"

Ik heb het gezien ja in 2003 op extrema Outdoor. WEG leuk klein festivalletje. Welkom zoveelste enorme massafeest. Slecht georganiseerd ook nog eens en dat voor de 45 euro die je toch moest betalen...zie niet wat ze anders doen dan ID&T.

Ik had zo'n reactie ok gevonden als ie van een organisatie kwam die werkelijk trouw was gebleven aan de underground maar nu is het een typsich geval van "de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet".
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Klopt Jacqueline, maar zij organiseren het wel met liefde voor muziek en voor de cultuur. Niet voor het geld, want dan hadden ze wel een populairdere muziekstroming gepakt!!
O en dat doen ze tegenwoordig niet Thom-ass? Alsjeblieft zeg. Al die grote organisaties zijn uit op winst. Logisch, het zijn commerciele instellingen, geen liefdadigeheidsinstellingen. ID&T, UDC, Extrema, Monumental, allemaal hetzelfde. Er komt toch wel volk op af en als ze het niet voor het geld zouden doen dan zouden ze een kaartje geen 45 euro maken.

Bullshit.

Extrema is net zo fout bezig, is toch wel een organisatie die mij vorig jaar danig teleurgesteld heeft. dan heb ik liever een ID&T die er gewoon ronduit voor uitkomen dat ze een bedrijf zijn. Ze zijn met veel meer dingen bezig. Zij gaan toevallig voor de mainstream, wat is daar mis mee?

Die 5% zeikerds op internetfora is niet hun doelgroep hoor. Er zijn 95% tevreden klanten. mensne die een keer per jaar naar een Sensation of IC gaan. Die een toffe avond hebben.

Dat gelul over commercie, ik word er doodziek van. Het gaat al jaren zo. Hier komen dan de "liefhebbers" en die doen niets an zeiken waar vervolgens toch niets mee gedaan wordt. Energieverspilling. Ga lekker naar kleine illegale feestjes als je het allemaal commerciele pulp vindt.

Maar een Extrema die nu gaat claimen liefde voor de muzie,m te hebben...fuck off man! Zij hebben gewoon een andere doelgroep en gaan net zo goed voor de centen. Ze hebben vorig jaar ook een Ferry Corsten op de main laten draaien en een Tiesto staat ook niet voor niets op een Forward hoor. Echt jaloers kinderachtig gedrag. Bah!
Jullie vinden dat ID&T nu al commercieel bezig is, wacht maar op de zomer dan wil ik jullie nog een keer horen.
Het wordt weer een stappie hoger....

Elke organisatie die feesten van meer dan 1000 man organiseert is commercieel, er zijn zelfs commerciele illegale feesten.

Er is niets mis met commercie, een benefiet feest is ook commercieel (denk maar aan de sponsors die gratis reclame maken).

En mensen die met commercie erg succesvol zijn en er voor uitkomen worden nou eenmaal afgezeikt.

Ikzelf ga niet veel naar ID&T feesten, ik vind inderdaad dat de feesten absoluut te duur zijn en slecht georganiseerd, maar dat wilt niet zeggen dat ik ID&T slecht vind ofzo.
Ze doen waar ze goed in zijn en daarin zijn ze erg succesvol.
En wie Duncan precies is en wat hij doet boeit 99,9% van de bezoekers toch niet.
Over Extrema outdoor kan ik niet oordelen, want daar ben ik niet geweest.

Dat ze er geld aan over willen houden begrijp ik ook wel, maar als je ID&T gaat vergelijken met Extrema dan kun je denk ik eerder stellen dat de tweede meer liefde voor de muziek heeft dan geld. Wat bij ID&T weer andersom het geval is.

Ik kan de grote namen bij outdoor ook wel begrijpen. Ze kunnen natuurlijk niet te veel onbekend spul programmeren, want dan teken je gewoon voor je eigen faillisement als je alles groots aanpakt. Om zekerheid in te calculeren ga je voor die grote namen. Maar dat is weer wat anders dan alleen maar grote namen neer te zetten, zodat je absoluut niet meer durft te expirimenteren of te vernieuwen.

ID&T gaat vergelijken met Extrema dan kun je denk ik eerder stellen dat de tweede meer liefde voor de muziek heeft dan geld. Wat bij ID&T weer andersom het geval is.

Organisaties die liefde voor muziek hebben, organiseren meestal feesten met 1 of 2 stijlen.

Organisaties die experimenteren zijn meestal klein.

Ga je voor innovatie, gezelligheid, goedkoop en lekkere muziek, dan moet je naar de kleinere feesten gaan.

Ga je voor veel stijlen, bekende line-up, veel show en 1000enden bezoekers, dan ga je naar grote feesten toe.

Het is gewoon een kwestie van smaak, wat niets met commercie te maken heeft.
ID&T is gewoon een commercieel bedrijf wat verder denkt, misschien zijn ze niet de goedkoopste maar ze weten in ieder geval wel wat ze doen en komen met vernieuwende dingen, of die altyd goed zijn? in mijn ogen niet nee, maar ze kijken wel vooruit...

Nederland heeft de grootste dancecultuur van heel de wereld zonder IDT was dat echt niet zo geweest.

Kijk naar UDC doet toch ook bijvoorbeeld Apresski ?
gefeliciteerd met je dochter (y)