Rumble fish onder valt wittekind en amok en de bende dan bij jou?
Hard techno zeker haha laat me niet lachen
Die shit van amok en de bende dat is snel en hard dat is schranz liebing kan het wel zo of niet genoemd hebben ga maar es kijken op www.homerun.de en nog meer duitse sites komt er weer nieuw plaat aan Schranz staat er dan bij komt weer nieuwe cd uit Schranz 4 noem maar wat
staat allemaal op die site zo genoemd tevens is die shit van amok en wittekind ongeveer 3x zo hard en zo snel als dat van liebing
Die shit van amok en de bende dat is snel en hard dat is schranz liebing kan het wel zo of niet genoemd hebben ga maar es kijken op www.homerun.de en nog meer duitse sites komt er weer nieuw plaat aan Schranz staat er dan bij komt weer nieuwe cd uit Schranz 4 noem maar wat
staat allemaal op die site zo genoemd tevens is die shit van amok en wittekind ongeveer 3x zo hard en zo snel als dat van liebing
Rumble Fish heeft wel gelijk hoor...
Oude platen van liebing zoals Chord Dive, The Order Of Art etc. zijn duister en minimaal.
Christian Vogel maakte trouwens midden jaren al vergelijkbare techno, ze noemden het destijds Shredder. (n.a.v. als je het luistert door kleine boxjes)
Enne para troeper: "Duister is ook hard" ?
Die mag je me effe uitleggen, want acid kirk is zeker ook hard. Hahah lol..
Oude platen van liebing zoals Chord Dive, The Order Of Art etc. zijn duister en minimaal.
Christian Vogel maakte trouwens midden jaren al vergelijkbare techno, ze noemden het destijds Shredder. (n.a.v. als je het luistert door kleine boxjes)
Enne para troeper: "Duister is ook hard" ?
Die mag je me effe uitleggen, want acid kirk is zeker ook hard. Hahah lol..
laatste aanpassing
"Ik ben geen meeloper ik ben een tegenloper!
Heb ik t over wittekind dan??
En duister is ook hard.
Ligt toch aan wat je defenitie van hard is sjakie!EN TROUWENS wil jij stoer doen met "Voordat 'schranz' hier zo'n stoer popijopie meelopers woordje werdt, kocht ik die shit al van Liebing"?
IK BEN ONDER DE INDRUK HOOR.
Alsof ik zeg omdat iedereen t zegt
schranz komt lekker uit de mond!
hEB JE DIE SITES GECHECKED OF NIET."
Nee, het gaat er niet om of ik stoer ben ja of nee, jij wil beweren dat ik er niets van snap.
Dit is mijn reactie op jouw bewering dat ik weet waar ik over praat, dat ik platen kennis heb en dat ik me in mijn muziek verdiep.
Ik hoef jouw helemala niet onder de indruk te hebben, sukkel.
En ga eens lezen, Ik typte 'BIJV Wittekind' dat kan je opvatten als 'BIJVOORBEELD'
"Rumble fish onder valt wittekind en amok en de bende dan bij jou?
staat allemaal op die site zo genoemd tevens is die shit van amok en wittekind ongeveer 3x zo hard en zo snel als dat van liebing"
Mwjha, inderdaad, in Duitsland zijn het ook van die prutsers die er een hype van maken terwijl het niets meer met de oorsprong te maken heeft.
Bij mij valt Wittekind gewoon onder techno. Voor minimale techno gebruik ik techno, voor hele snelle techno gebruik ik ook Techno.......wat techno is noem ik techno... beetje duidelijk zo?
Heb ik t over wittekind dan??
En duister is ook hard.
Ligt toch aan wat je defenitie van hard is sjakie!EN TROUWENS wil jij stoer doen met "Voordat 'schranz' hier zo'n stoer popijopie meelopers woordje werdt, kocht ik die shit al van Liebing"?
IK BEN ONDER DE INDRUK HOOR.
Alsof ik zeg omdat iedereen t zegt
schranz komt lekker uit de mond!
hEB JE DIE SITES GECHECKED OF NIET."
Nee, het gaat er niet om of ik stoer ben ja of nee, jij wil beweren dat ik er niets van snap.
Dit is mijn reactie op jouw bewering dat ik weet waar ik over praat, dat ik platen kennis heb en dat ik me in mijn muziek verdiep.
Ik hoef jouw helemala niet onder de indruk te hebben, sukkel.
En ga eens lezen, Ik typte 'BIJV Wittekind' dat kan je opvatten als 'BIJVOORBEELD'
"Rumble fish onder valt wittekind en amok en de bende dan bij jou?
staat allemaal op die site zo genoemd tevens is die shit van amok en wittekind ongeveer 3x zo hard en zo snel als dat van liebing"
Mwjha, inderdaad, in Duitsland zijn het ook van die prutsers die er een hype van maken terwijl het niets meer met de oorsprong te maken heeft.
Bij mij valt Wittekind gewoon onder techno. Voor minimale techno gebruik ik techno, voor hele snelle techno gebruik ik ook Techno.......wat techno is noem ik techno... beetje duidelijk zo?
komt omdat er hier op PF echte techno liefhebbers ronddwalen en heel veel van die hardschranzteqno ''leifhebbers'' die denken te weten waar alles wat met techno te maken heeft vandaan komt. Dit wordt dan weer tegen gesproken door de echte techno kenners, waarna een nutteloze discussie volgt omdat wij de echte liefhebbers weten wat wij bedoelen, maar het hardschranzteqno volk alleen nog maar de klepel heeft gehoord zonder dat ze de klok uberhaupt hebben zien hangen.
Word er dus maar niet aggressief van, dat vinden de hardschranzteqnobeuqers nog leuk ook.
Word er dus maar niet aggressief van, dat vinden de hardschranzteqnobeuqers nog leuk ook.
mwjha, chaizerdt, je hebt gelijk.
Maar wat ik nou stom vind van partyflock.
Iedereen die van hardstyle hield zat gigantisch op Techno te kenkeren.......nu is 99% van die hardstyleQneuzen opeens 100% 'schranz'.
Laten we eerlijk wezen, je bent toch een ontiegelijke sukkel als je opeens van Techno houd als je het daarvoor helemaal hebt lopen afzeiken! Stel je voor dat al die gasten nu opeens gaan bekennen dat techno toch helemaal geweldig is.......neeeneee, dan zou natuurlijk niet stoer zijn.
Maar wat ik nou stom vind van partyflock.
Iedereen die van hardstyle hield zat gigantisch op Techno te kenkeren.......nu is 99% van die hardstyleQneuzen opeens 100% 'schranz'.
Laten we eerlijk wezen, je bent toch een ontiegelijke sukkel als je opeens van Techno houd als je het daarvoor helemaal hebt lopen afzeiken! Stel je voor dat al die gasten nu opeens gaan bekennen dat techno toch helemaal geweldig is.......neeeneee, dan zou natuurlijk niet stoer zijn.
En als je het schranz wilt noemen, ga je gang, je staat alleen wel voor lul (behalve op partyflock dan, want hier is het stoer om te zeggen)
kijk mijn naam is stoer zijn
Geef het door alle techno gaat voor!!!!!!
schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ schranZ.
zo dat lucht op!
zo dat lucht op!
Since there has been a lot of talk about the word "Schranz" lately, I wanted to post my very own statement about it and not one,which is written by people who don`t really know.
Yes, it is true, together with a friend I came up with the word "Schranz" in a Recordstore in Frankfurt in the year 1994. Not true is, that I am now annoyed by the term, I am only annoyed by all the discussions which come up about it, especially here in Germany.
Everyone who uses the word "Schranz" to describe her or his musical taste or even way of living, shall do so and I think that is completely o.k..
Basically I like to call what I spin and produce "Techno" and in general "electronic Music".
For me personally, since that day in 1994, "Schranz" is a description for various dark and distorted sounds in Techno. At that point I couldn`t come up with a better word, but of course then I also didn`t know, that one day it would become so popular. I don`t want to and I can`t tell anyone how and where to use the word and in what respect. That´s CLAU 04 was called :"Call it what you want..."
So be tolerant, make up your own mind about it and don`t believe everything which is written in magazines. Thanks for coming by my site
Chris Liebing, April 2002
Yes, it is true, together with a friend I came up with the word "Schranz" in a Recordstore in Frankfurt in the year 1994. Not true is, that I am now annoyed by the term, I am only annoyed by all the discussions which come up about it, especially here in Germany.
Everyone who uses the word "Schranz" to describe her or his musical taste or even way of living, shall do so and I think that is completely o.k..
Basically I like to call what I spin and produce "Techno" and in general "electronic Music".
For me personally, since that day in 1994, "Schranz" is a description for various dark and distorted sounds in Techno. At that point I couldn`t come up with a better word, but of course then I also didn`t know, that one day it would become so popular. I don`t want to and I can`t tell anyone how and where to use the word and in what respect. That´s CLAU 04 was called :"Call it what you want..."
So be tolerant, make up your own mind about it and don`t believe everything which is written in magazines. Thanks for coming by my site
Chris Liebing, April 2002
Technoot Thank you! 
**chaizerdt zit over
hardschranzteqnobeuqers te zeiken
Rumblefish zit over
hardstyleQneuzen te zeiken
(zelf meelopend met chaizerdt)
En ook nog 's tegen mij.
En dat terwijl ik Hardstyle nooit goed heb gevonden
Kay d. smith draait die op een Q feest dan?
Ben wel naar qlimax geweest maar dat was omdat Promo eigenlijk zou komen. Sinds Third Movement harde techno/schranz is gaan promoten met name het label Men in Motion (kay d. smith en Alex katz en de ID&T presents DJ Promo cd waar jullie liebing ook op staat ben ik me erin gaan verdiepen. Mag dat niet? Of moet je altijd stijfjes één bepaalde stroming blijven zonder je horizon te verbreden??
Iedereen die schranz vet vind is volgens jullie een hardschranzteqnobeuqer of een hardstyleQneus. En alle techno is techno voor jullie. Hoe kortzichtig ben je dan?
Voor mij is sommige soorten techno nog steeds altijd niets aan. Omdat t mijn smaak niet is. En Harde Schranz wel
**chaizerdt zit over
hardschranzteqnobeuqers te zeiken
Rumblefish zit over
hardstyleQneuzen te zeiken
(zelf meelopend met chaizerdt)
En ook nog 's tegen mij.
En dat terwijl ik Hardstyle nooit goed heb gevonden
Kay d. smith draait die op een Q feest dan?
Ben wel naar qlimax geweest maar dat was omdat Promo eigenlijk zou komen. Sinds Third Movement harde techno/schranz is gaan promoten met name het label Men in Motion (kay d. smith en Alex katz en de ID&T presents DJ Promo cd waar jullie liebing ook op staat ben ik me erin gaan verdiepen. Mag dat niet? Of moet je altijd stijfjes één bepaalde stroming blijven zonder je horizon te verbreden??
Iedereen die schranz vet vind is volgens jullie een hardschranzteqnobeuqer of een hardstyleQneus. En alle techno is techno voor jullie. Hoe kortzichtig ben je dan?
Voor mij is sommige soorten techno nog steeds altijd niets aan. Omdat t mijn smaak niet is. En Harde Schranz wel
laatste aanpassing
hij zegt het zelf we hebben dat woord gewoon VERZONNEN en al die schapen volgen dat dom dom dom
jij zegt hier dat "we" het verzonnen hebben.... maar Liebing zegt dat hij et verzonnen heeft...
hij zegt samen met een vriend dat bedoel ik ermee
dat zegt ie dan toch dan is het we als ik hem citeer..
hij zegt samen met een vriend dat bedoel ik ermee
dat zegt ie dan toch dan is het we als ik hem citeer..
jA okej
maar waarom een andere naam geven aan de muziek waar je van houd techno
dan wordt het toch alleen maar steeds onduidelijker en er onstaat verwarring om
en die gast dacht gewoon he klink wel leuk
maar dat gelijk ''meelopers'' of als je gewoon niet beter weet dat die het gaan overnemen da's vinf ik
maar waarom een andere naam geven aan de muziek waar je van houd techno
dan wordt het toch alleen maar steeds onduidelijker en er onstaat verwarring om
en die gast dacht gewoon he klink wel leuk
maar dat gelijk ''meelopers'' of als je gewoon niet beter weet dat die het gaan overnemen da's vinf ik
jah je hebt ook wel gelijk hoor! daar zal ik ook niet tegen in gaan.... we houden allemaal van techno dus laten we dat ook zo houden! toen ik voor et eerst naar technofeestjes ging was het eerste dat me opviel: de relaxte sfeer... de acceptatie van andere technoliefhebbers.... jammer genoeg gaat dit 8teruit.... ook hier op PF onderling... maar ook op de feesten zelf... en dat kan idd vooroorzaakt zijn door een nieuwe hype... maar zoals je weet waait dat vanzelf weer over... en zullen de echte liefhebbers toch wel overblijven....
de sfeer is altijd goed...
maar omdat er steeds meer beuQers eropaf komen
is die sfeer weg omdat die gasten dat nog helemaal niet kennen dus die moeten ook wegblijven jah toch?..
maar als je toch naar de kleine feesten gaat is het nog optimaal
solid grooves ofzow of die techno kelders weet je wel da's vet...
oke grote feesten ook wel hier zaterdag in qontrol ik ga wel alleenn voor de techno en hardcore ik wil namelijk marco remus en miss djax niet missen
maar jah ik houd MIJN feest dus dat komt wel goed
leuk weetje: chris liebing de 'grondlegger van de schranz' draait op In Qontrol hahahaha
zo rustig het bij shockers in de technozaal was vorig jaar, hoe zal dat dit jaar bij in Qontrol zijn?
Zullen de hardstylers Liebing overleven?
of zullen ze na een half uurtje 'monotone muziek' (bwehehehe) tog stiekem afdruipen naar de Hardstyle, toch een beetje teleurgesteld omdat dit tóg niet helemaal was, wat ze verw8ten???? Dan zal de hype rond het woord schranz snel afnemen...
zo rustig het bij shockers in de technozaal was vorig jaar, hoe zal dat dit jaar bij in Qontrol zijn?
of zullen ze na een half uurtje 'monotone muziek' (bwehehehe) tog stiekem afdruipen naar de Hardstyle, toch een beetje teleurgesteld omdat dit tóg niet helemaal was, wat ze verw8ten???? Dan zal de hype rond het woord schranz snel afnemen...
ja idd... de kleinere feestjes blijven goed en respectvol! bijv solid grooves ja....
maar idd ik heb TeQ 2004 meegemaakt en je kan ze er zo tussenuit pikken... helaas..... maar ja... een hype gaat altijd weer over! hopen we! maar toch blijf ik ook naar die grotere feesten gaan want de muziek blijft me trekken... en het grote heeft ook wel iets leuks!! idd zaterdag Remus en Djax... en ik houd persoonlijk zelf ook nog steeds van Liebing...
wat je zelf ook zegt.... je moet het zelf leuk maken enz! je eigen feestje bouwen! jammer geneog is de technozaal een doorloop zaal... maar ik ben niet bang voor mn feest want ik ga lekker vooraan staan en kom er niet meer weg
hmmmm hardstyle vind ik monotoner hoor hahahah..... maar goed... ik denk wel dat het ze vies tegen zal vallen ja.... en op die manier zal de hype snel verdwijnen....
Techno 
maar idd ik heb TeQ 2004 meegemaakt en je kan ze er zo tussenuit pikken... helaas..... maar ja... een hype gaat altijd weer over! hopen we! maar toch blijf ik ook naar die grotere feesten gaan want de muziek blijft me trekken... en het grote heeft ook wel iets leuks!! idd zaterdag Remus en Djax... en ik houd persoonlijk zelf ook nog steeds van Liebing...
wat je zelf ook zegt.... je moet het zelf leuk maken enz! je eigen feestje bouwen! jammer geneog is de technozaal een doorloop zaal... maar ik ben niet bang voor mn feest want ik ga lekker vooraan staan en kom er niet meer weg
of zullen ze na een half uurtje 'monotone muziek' (bwehehehe) tog stiekem afdruipen naar de Hardstyle, toch een beetje teleurgesteld omdat dit tóg niet helemaal was, wat ze verw8ten????
of zullen ze na een half uurtje 'monotone muziek' (bwehehehe) tog stiekem afdruipen naar de Hardstyle, toch een beetje teleurgesteld omdat dit tóg niet helemaal was, wat ze verw8ten????
hmmmm hardstyle vind ik monotoner hoor hahahah..... maar goed... ik denk wel dat het ze vies tegen zal vallen ja.... en op die manier zal de hype snel verdwijnen....
laatste aanpassing
Mwjha, je merkt dat het een hype wordt, misschien vaag om te zeggen maar het zijn die Q-mensen die er een hype van maken. Yendetta heeft zeer gelijk als het om de omslag van de sfeer gaat.
Ik geef een voorbeeld:
Ik ben een aantal keren op Awakenings in de Now&Wow geweest. Het was zo relaxed, niemand deed iemand kwaad. Echt iedereen acsepteerde elkaar en er was gewoon helemaal geen gezeik. Het was 1 groot blowhok..heeeeerlijk.
TOTDAT 2 jaar geleden een nieuwjaars Awakenings was.
Toen ik in de zaal stond zag ik ontiegelijk veel Lonsdale volk en van die kleine hardstyle gastjes. Mensen gingen met opzet tegen mensen aan beuken om zo een vechtpartijtje uit te lokken. 2 vechtpartijen Ik heb met verbijstering gekeken hoe de relaxde sfeer naar de klote geholpen werdt..
Nog een voorbeeld: Sensation Black.
Er staan goeie techno dj's op en 1 Hardstyle DJ.
Alleen maar gezeik gezeik gezeik. Nu die Qdance typetjes helemaal into harde techno (
) zijn nemen ze hun karakter van feesten mee wat totaal anders is dan echt technovolk. Technovolk wil alleen maar plezier hebben, lekker dansen, lachen, praatje maken maar geen gezeik.....
Ik geef een voorbeeld:
Ik ben een aantal keren op Awakenings in de Now&Wow geweest. Het was zo relaxed, niemand deed iemand kwaad. Echt iedereen acsepteerde elkaar en er was gewoon helemaal geen gezeik. Het was 1 groot blowhok..heeeeerlijk.
TOTDAT 2 jaar geleden een nieuwjaars Awakenings was.
Toen ik in de zaal stond zag ik ontiegelijk veel Lonsdale volk en van die kleine hardstyle gastjes. Mensen gingen met opzet tegen mensen aan beuken om zo een vechtpartijtje uit te lokken. 2 vechtpartijen Ik heb met verbijstering gekeken hoe de relaxde sfeer naar de klote geholpen werdt..
Nog een voorbeeld: Sensation Black.
Er staan goeie techno dj's op en 1 Hardstyle DJ.
Alleen maar gezeik gezeik gezeik. Nu die Qdance typetjes helemaal into harde techno (
chris liebing is goed jah
kijk wat jullie dan schranz noemen vind ik ook fucking goed hoor ik houd van alle techno
behalfe die blije shit
en wat die hardstylers betref die zijn zo kort die horen allen de bas en dan zitten in de techno compleet andere bas en dan zullen na het feest verbaasd zeggn hhmmz wat een kut feest
hahahah zulke mensen zijn dat echt hoor!!!!!
heb ik genoeg meegemaakt
kijk wat jullie dan schranz noemen vind ik ook fucking goed hoor ik houd van alle techno
behalfe die blije shit
en wat die hardstylers betref die zijn zo kort die horen allen de bas en dan zitten in de techno compleet andere bas en dan zullen na het feest verbaasd zeggn hhmmz wat een kut feest
hahahah zulke mensen zijn dat echt hoor!!!!!
heb ik genoeg meegemaakt
na een geweldig shockers 2002 viel shockers 2003 mij zó tegen! een paar kleine voorbeelden:
-Luna in de techno zaal ??????????????????????
-terwijl iedereen stond te stampen op Dana was de technozaal bijna verlaten
-als je per ongeluk bij andere zalen ging kijken, stond je gelijk 10 minuten vast in de hardstylezaal, waar voor de vierde keer 'nobody listens to techno' voorbij kwam
deze keer heb ik dus besloten naar awake te gaan, jammergenoeg kan ik ze niet allebei aansnijden, maarja het blijft geen feest
ja ik ben het helemaal met je eens dat hardstyle monotoner is, (techno is vaak dieper, melodieuzer en zwaarder) maar leg dat maar eens uit aan de hardstyler!
-Luna in de techno zaal ??????????????????????
-terwijl iedereen stond te stampen op Dana was de technozaal bijna verlaten
-als je per ongeluk bij andere zalen ging kijken, stond je gelijk 10 minuten vast in de hardstylezaal, waar voor de vierde keer 'nobody listens to techno' voorbij kwam
deze keer heb ik dus besloten naar awake te gaan, jammergenoeg kan ik ze niet allebei aansnijden, maarja het blijft geen feest
ja ik ben het helemaal met je eens dat hardstyle monotoner is, (techno is vaak dieper, melodieuzer en zwaarder) maar leg dat maar eens uit aan de hardstyler!
echt he hardstyle vindik juist sloom
techno gaat echt een stuk sneller
en dat valt niet uit te leggen aan een hardstyler nee
en shocker 2002 was indd heel vet
pff flink uit me dak gegaan
die enne nr i ware my sunglasses at night.........
(ben niet zo goed in engels duss)
maar die vin ik nog steeds erg vet
echt een nr die je wil horen niet hard ofzow maar het geeft zo'n feest gevoel
techno gaat echt een stuk sneller
en dat valt niet uit te leggen aan een hardstyler nee
en shocker 2002 was indd heel vet
pff flink uit me dak gegaan
die enne nr i ware my sunglasses at night.........
(ben niet zo goed in engels duss)
maar die vin ik nog steeds erg vet
echt een nr die je wil horen niet hard ofzow maar het geeft zo'n feest gevoel