Slechtste namen:
-I love trance
-I love hardstyle
-I love techno
-I love hardhouse
Beste naam:
I HATE TRANCE
zoals ik al zei, ernstig typerend.
dit stukje wel s gelezen?
The whole thing is based on respect.
Respect to the music, respect to the djs, respect to the crowd and respect to one another.
It's about music. Music never separated people.
No one style of music is better than the other and no one style is truer than the other.
It's all music...laatste aanpassing: 11 maart 2004 11:56

dat is ook maar een stuk tekst in een plaat , als je alle teksten in hardcore platen serieus moet nemen
-ben het er mee eens dat als je hellemaal IN TO HARDCORE bent , dat dat geen rede is om andere stylen af te kraken .
maar vind dat niet van toepassing op de naam ''i hate trance''
en dat omdat HARDCORE een hype was , waar iedereen naar luisterde en in mee ging , toen kwam trance , en als een kudde schapen gingen de fasion suckers massaal naar trance partys en als je dan met zo'n iemand praate , en je zei , ik luister hardcore , was je gek en niet wijs , terwijl diegene nog geen aantal jaren geleden zich een ''een die-hard noemde''
Ik hoor iedereen al denken , weer zo'n figuur , gebruik de zoekfunctie etc etc
maar denk dat de naam i hate trance een reaktie is op de mensen die van hardcore ineens over stapte naar trance , en deze muziek als achterlijk beschreven .
dus respect 2 the music , okeej mee eens .
maar als er tegen ons been getrapt wordt , hebben we al het recht terug te trappen .
maar zoveel waarde moet je niet aan een naam hechten , want een energiehal reunion is ook maar een publieks lokkertjuh , want discotheek i land en de energiehal zijn niet vergelijken
t gaat om het feest zelf , is dat goed , dan ist best , en of dat nou fak the system of jip en janneke goes extreme is maakt geen donder uit .
*ontopic
slechtse naam

TOTALY HARDCORE