Partyflock

Forumonderwerp · 664519

Waarschuw beheerder
Wie doen er allemaal mee, of heeft zich ingeschreven?

Wie gaan er kijken.... en wat verwachten jullie ervan?
Waarschuw beheerder
Ja heb het gezien op tv... lijkt me gaaf om heen tegaan.. maar waar is het ergens:S

nijmegen ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Nijmegen ja ... lijkt me op zich best wel lachen :D

Waarschuw beheerder
ja nijmegen.. maar de exacte locatie weet ik niet

Waarschuw beheerder
ik doe niet mee, laat staan dat ik me heb ingeschreven.
ik ga ook niet kijken, aangezien ik er niet veel van verwacht. tenminste, ik verwacht dat het een soort carnaval/'ter land, ter zee en in de lucht'-achtige aangelegenheid zal zijn (maar dat weet ik niet zeker aangezien ik het alleen van de reclames ken) en ik hou niet zo van carnaval-achtige aangelegenheden. en ook niet van 'ter land, ter zee en in de lucht.'

:)
Waarschuw beheerder
Ja lijkt me echt wel vet om daar heen tegaan beetje zuipn enzo en maar genieten van al die gekken...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor er elke ochtend reclame van op de radio... Lijkt me best wel komisch om te zien :jaja: maar ga er niet heen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil meedoen :[

dan ga ik een mini op halve schaal maken ;d

Waarschuw beheerder
dan ga ik met de boot :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
maken der een PF meeting van :P poultje opzetten welke PFer et snelst is (y)

Waarschuw beheerder
:D

Ik had 't er ook al over met een vriendin!

Lijkt me geweldig om mee te doen maar ik 'zeepkist' waarschijnlijk rechtstreeks naar de intensive care :S

Waarschuw beheerder
:yes: zeker gaaf, alleen het nadeel nu al 7000 inschrijvingen en er kunnen er maar 125 meedoen :(
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ik wel ga kijken ja als ik toch niks te doen heb op een doordeweekse voordemiddag:)

Waarschuw beheerder
op een doordeweekse voordemiddag

Op een wat? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
als het nog geen 12 uur is
En als het nog geen weekend is :)
Duidelijk??

Waarschuw beheerder
Vond het er wel grapig uit zien, maar ga niet kijken of aan meedoen....waarschijnlijk wordt het dan net als Pan een enkeltje I.C.
Waarschuw beheerder
donateur
huh wattes?? 125 maaar??? damn.. en nou al 7000 :s

nahja, mijnes wordt toch de mooiste :P
Waarschuw beheerder
ik wou ook wel ff gaan kijken. en dan maar hopen dat er een paar mooie uitvliegers bijzitten:P
Waarschuw beheerder
Je ziet op die reclame een gast echt hard op zn bek gaan...........met zn zeepkist :)

Wel lachen hoor, soort Ter Land Ter Zee en in de Lucht voor de diehards :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker even een kijkje nemen. Al is het maar om met een potje bier op de Waalkade te hangen :)
Waarschuw beheerder
ik doe zelfs mee :yes:

heb een vette zeepkist gebouwd, met 4-wielaandrijving... en hij is ferrari-rood 8)
Waarschuw beheerder
Nou dan heb ik hier een mooie helm voor je Chrisje, ik geloof er heilig in dat je zonder kleerscheuren er vanaf komt :S , maar ik heb toch een mooie helm voor je gekocht :yes:

[img cacheid=0005b647000ef633aa4f8af61a0040a8ad]http://wadny.com/band/pictures/dick/dihelmet.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Grapje, of doe je echt mee ?
Anders ga ik wel even juichen en een spandoekje maken :D
Waarschuw beheerder
k wou ook meedoen maar laat maar hangen na die 7000 inschrijvingen
Waarschuw beheerder
Deuce: 'I can make die helm look good' :yes:

UK: 8) ja ik doe écht mee... verzin maar alvast een écht 'yell'.... iets in de trend van:

Niemand gaat zó hard als Chrisje, in haar Ferrari-rode zeepkistje

:yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha.. Lachen joh, hoe kom je daar dan bij..
Maar ik zal mijn gedachtengang eens laten gaan.. :)
Waarschuw beheerder
die kistjes van de anderen mogen tóch niet baten, want Chrisje scheurt zéker het hardst door de straten

:yes: ook een leuke 8)

Waarschuw beheerder
Made in Holland, Russia, Poland & Crimiland gaan proberen om van te partij te zijn! Eerst nog even door de voorronde zien te komen natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig mensen :D
Waarschuw beheerder
Chrisje gaat voor goud, ik haar zeepkistje van hout :S

Chrisje ook al kets je tegen die paal, je trek wel een volle zaal :)

Ben niet zo vindingrijk vandaag.......

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe origineel:

"Al is iedereen nog zo snel, Chrisje achterhaalt ze wel.."

Ik ben net zo inspiratieloos als jou vandaag Deuce.. Maar de dag is nog vroeg ;)
Waarschuw beheerder
niet vindingrijk en inspiratieloos, Chrisje is ondanks dat sneller dan een windhoos

:s begin 't ook kwijt te raken

Waarschuw beheerder
donateur
"Maar goed dat hier geen flitspalen staan, want Chrisje was zeker op de bon gegaan"

Mwoah, ik begin wakker te worden merk ik :)
Waarschuw beheerder
Chrisje is zo snel als een cheeta..........daarom zal ze winnen tjakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Warming up here :)
Waarschuw beheerder
en als je echt heel graag wilt winnen dan moet je gewoon ff die andere zeepkisten saboteren :P:D maar zijn er echt al 7000 inschrijvingen.

Waarschuw beheerder
ja ik hoorde van wel... dus met een gewoon houte kistje kom je er niet door heen,`want je moet ook laten weten wat je van plan bent te bouwen en hoe het er uit komt te zien

Waarschuw beheerder
donateur
"Komop met uw aubade, SuperChrisje op weg naar de Waalkade"

"Laat horen het geschreeuw, voor Chrisje, het snelst deze eeuw !"

Nee, het zit er nog niet echt in.. :(
Waarschuw beheerder
ff een update... [img]http://www.technoworld.nl/e107_images/emoticons/wave.png[/img]

M'n zeepkist word supermooi... alleen 'n klein probleempje met de wiellagers.. maar dat los ik wel ff op :yes:

Verder ben ik op zoek naar een sponsor, dus wie meld zich aan??

Waarschuw beheerder
ik sponser wel.... wil je nog sportvelgen en gele koni's

ben je trouwens al door de loting?
Waarschuw beheerder
ik heb zo m'n connecties, dusse.... :yes: :x 8)

Ik wil best mooie 21-inch velgen :yes:
Verder heb ik een mooi race-pak nodig en een hydraulische helm....
Waarschuw beheerder
we hebben als vriendengroep ons ingeschreven en als we mogen meedoen dan komen we met een superbakkie:yes:
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wie er het snelst van de PF deelnemers is

Waarschuw beheerder
ik ga wel ff kijke hoorde dat et voor et matrixx cafe langs ging :)
Waarschuw beheerder
:yes: dan zwaai ik wel ff naar jullie [img]http://www.technoworld.nl/e107_images/emoticons/wave.png[/img] tenzij ik zo verschrikkelijk hard ga dat ik dan m'n arm zou kunnen kwijtraken door alle g-krachten :(
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben ons ingeschreven. Het idee hou ik nog ff voor me, maar het komt er op neer dat we een halve carnavalswagen gaan bouwen :P

Waarschuw beheerder
nou ik doe dit jaar nog niet meer volgend jaar...dit ivm contracten met de ferari renstal..we moeten eerst nog testrijden van de mont blanc...en het zal waarschijnlijk met de b121zs trappers worden..:9
Waarschuw beheerder
:/ uhhhh... wat zeggie?
Waarschuw beheerder
Zo... een vrije zondag :yes:

Nu kan ik 'ns ff flink gaan knutselen aan mijn zeepkist :D

Waarschuw beheerder
zo das mooi moet ik helpen...
Waarschuw beheerder
nee dank je... 't is een solo project :yes:

Waarschuw beheerder
:d nou kijk das leuk een vrouw met verstand van techniek.... als hij in de lak moet geef je maar een seintje...dan moet je hem ff langsbrengen
Waarschuw beheerder
donateur
lijk me leuk om het te gaan kijken, zag het op tv wanneer is het precies en is het ook al bekend waar het is in nijmegen?

Waarschuw beheerder
16 mei waar in nijmegen geeen idee

Waarschuw beheerder
donateur
Het evenement vindt plaats op en om de Voerweg denk ik. Dat is de grote bocht die je van het Kelfkensbos naar de Waalkade brengt. Dit is de enige weg naar beneden die in de buurt van de Waalkade ligt. Een hele grote bocht naar links, meer is het eigenlijk niet.. :)
Waarschuw beheerder
Bocht is groot genoeg om snoeihard met je zeepkist op je bek te gaan :)
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd hoeveel snelheidsduivels op hun bek gaan net als in de reclame :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die gozer gaat dus echt wel hard met zijn bek tegen het beton :S

Waarschuw beheerder
Lijkt me wel een leuk gebeuren. Kan helaas niet meedoen. Maar misschien nog ff kijen hier in het Nijmeegse..... Het ziet er in de reclame wel leuk uit.

Die gozer gaat inderdaad wel hard neer. Maar stobalen absorberen een boel energie, naar het schijnt.

'Vroeger, dat waren de tijden. Toen hadden we nog geen grindbakken, alleen stobalen'
Waarschuw beheerder
zo m'n kist is bijna af... van de week 'n proeftochtje maken over de waalkade :9
Waarschuw beheerder
donateur
Present, t ontwerp is al af...
Waarschuw beheerder
donateur
wij doen ook mee, maar kga never nooit niet rijden:P
vorig jaar wel gezien :P die ging achteruit van sleephelling af :D :vaag:
Waarschuw beheerder
Zet hier dan ff een foto van je kist in als ie klaar is! :yes:

Waarschuw beheerder
ik doe mee
Waarschuw beheerder
ja zet is foto's hier neer ben wel benieuwd hoe snel jullie wagens dr uit zien

Waarschuw beheerder
redbull ZUIPkistenrace..

"Maar goed dat hier geen flitspalen staan, want Chrisje was zeker op de bon gegaan"

hehehehe
Waarschuw beheerder
Ik ga wel kijken, doe niet mee, vriend van me wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Eyz hij hoeft er toch ni snel uit te zien :P
Is voor de gezelligheid:P vorig jaar ook kruipend naar huis..en das een end hoor vanuit belgie:P

Winnen doen we toch ni, universiteits en onderzoeks teams en dergelijke, die doen mee om te winnen wij ni :yes:
Belgie is echte competitie als je hoort hoe lang die er mee bezig zijn geweest...voor 1 wedstrijd, ontwerp en bouwen van de lichste materialen..bla bla...:bier::mixje: lalala khoor je toch ni want ben zat:P
Waarschuw beheerder
Ik meot voor Red Bull werken:D wordt wel weer hartstikke gesjellie:D

meot alleen een vetgoed feessie missen:'(
Waarschuw beheerder
Vrienden van mij doen mee..... Gaan we met z'n allen Heel weekend op de camping feesten :bier:
Waarschuw beheerder
Wij gaan volgende week ook even een kijkje nemen.
Lijkt me wel lachen
Waarschuw beheerder
donateur
geheheh Rijvaardigheid is getest :P
Achter de auto doet ie ut iig (6)
Nu die helling nog :d
Kheb er zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook wel geloven dat het één grote dolle boel wordt (y) :yes:

:respect: voor de mensen die meedoen
Waarschuw beheerder
donateur
Da_Jay
:respect: voor de mensen die meedoen

Gheheh :respect: voor de mensen die langs de baan durven te staan! LOL

Vorige klapte er ook in door de hekkes en de strobalen met hun 'huiskamer-op-wielen' lekker het publiek in(6)
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem mijn cam mee om dit soort acties te kunnen fotograferen. De foto's komen uiteindelijk op www.bikini2990.net terecht

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt druk zo te lezen :S

Denk dat ik de race maar oversla, en gelijk het terras opduik :)

Lekker chillen bij het MatriXX-Café :jaja:
Waarschuw beheerder
We hebben de 1e keer mee gedaan 2 jaar geleden in bloemendaal met de zaak was echt lachen, met z'n vieren in dat ding naar beneden.

We zzitten ook nog 3 keer in reclame, op het laatst zie je ons het beste met de letters over ons heen :S

Maar het was heel erg leuk die dag.

Waarschuw beheerder
donateur
Waalkade, begin rond 12 uur geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geprobeerd het after feest in de agenda van PF te krijgen. Helaas is mij dat niet gelukt. Wilt iemand anders het ook nog een keer proberen, misschien keurt een admin het dan wel goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom ook wel ff kijken dnek ik :yes:

Enne.. Welk afterfeest? :| :9
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook geprobeerd in de agenda te krijgen..de race zelf ook..maar da doen ze ni :no:
Schande! lol

Start van de race is om 13.00.

2 jaar geleden in het kopje van bloemendaal deden ze bij ons ook mee, maar toen werkte ik er nog ni :(
Vorig jaar wel!! gheheh belgie!! da was ook cool!
Dit jaar word eg beter!! lekker dichtbij:P
Waarschuw beheerder
donateur
oeps 2 keer zelfde bericht:P

dan zet ik dit er maar ff bij in :d

http://www.redbullzeepkistenrace.nl/

Herstel begint om 12 uur :

Als een dolle stier de berg af!
Het eerste startschot klinkt om precies 12.00. Dan stort elke zeepkist, na een krachtige duw van zijn eigen stuurman-aan-wal, zich vol overgave op het parcours, one-way naar beneden. Je hebt 1 kans om, aangemoedigd door de massa supporters naast het parcours, de finish te bereiken. Rond 18.00 zal de jury uitspraak doen over de felbegeerde podiumplaatsen en de prijs voor de pechvogel van de dag.

Een race door de tijd op zeepkisten.
Weet je wie de eerste zeepkist bouwde? Een zeepfabrikant natuurlijk! Deze Amerikaan had met zijn kinderen de grootste lol met zijn zelfgebouwde mini-auto´s. Hij maakte ze van de houten kisten waarin hij zijn zeep verpakte. Het duurde niet lang of hij liet bouwtekeningen van de autootjes op zijn kisten tekenen. Ook verpakte hij enkele noodzakelijke verbindingsstukken met de zeep mee zodat iedereen de autootjes kon namaken. De verkoop van zijn zeep schoot de lucht in, want de zeepkisten werden razend populair!

Toen in 1934 een journalist de eerste zeepkistenrace organiseerde was de hype helemaal compleet: er kwamen maar liefst 40.000 toeschouwers op af. Een nieuwe amusementsvorm was geboren. Ook in Europa raakten wij al snel in de ban van de zeepkist: na WOII introduceerden onze Amerikaanse bevrijders niet alleen kauwgum, maar ook de zeepkistenrace bij ons. Al snel rolden we ook hier in volle vaart de hellingen af!

2e Red Bull Zeepkistenrace
16 mei, Waalkade
Nijmegen

Bron is de site die vermeld staat;) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan ben ik jarig :)
Lijkt me best leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb ik wel kadotje voor je hoor :yes:

een rode stier in blik (6)

Waarschuw beheerder
gaan ze je trouwens echt weigeren als ie te zwaar is? vrienden van mij hebben nl een bakkie gebouwd dat 15 kg te zwaar is 8)
Waarschuw beheerder
Ik wilde ook graag medoen maar heb verdomme geen tijd om te bouwen :(
Misschien volgend jaar...
En dat wil ik cker wel de (brokken)piloot zijn :D

Trouwens als iemand nog geen bestuurder heeft kan je altijd contact met me opnemen, wil echt supergraag een zelfmoordpoging wagen daar in Nimwegen...
Waarschuw beheerder
donateur
Zouden ze een weegrbug hebben dan??
LOL dan ga je er nog ni in zitten:P Danz eg je gewoon da je een heeeeeeel licht iemand laat rijden om het te compenseren ;) beetje slapouwehoeren (y)

2 tHe shArk:
Gheheh We hebben al iemand op het oog;) voor die zelfmoorpoging...maar als ie afhaakt, dan :9
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt geloof ik 18 graden, dus dat is wel heel lekker! :D

Maar wat is nou dat after feest? :d
Waarschuw beheerder
donateur
After in het matrixx Dj cafe ;)

Afterparty na de Zeepkistenrace in het XX-DJcafe.
Sunday 16 May 2004
Zondag zal de bovenverdieping van het Matrixx Djcafe fungeren als VIP-club. Froukje de Both, Chris Zegers, de jongens van Di-rect, Edwin Evers, DJ Roog, e.v.a. zullen de hele dag in en uit het cafe lopen.

De begane grond is toegankelijk voor iedereen.
Na het festijn, vanaf 19.00 uur, zal de Afterparty beginnen. Nu al hebben Jamie en Spike van Di-rect toegezegd de muziek te zullen draaien op de afterparty. Gezien het VIP-klassement met o.a. Jeroen Nieuwenhuizen en Brian S en Ronald Molendijk belooft dit een speciale avond te worden.
Zorg dat je op tijd binnen bent want vol is vol.

Bron: www.matrixx.nl

Zo goed?? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.matrixx.nl/illustraties/news74.jpg[/img]

:Kwijl: gheheh en dat mag je citeren!

Tijdens de Redbull Zeepkistenrace doen ook verschillende bekende Nederlanders mee.

Burgemeester Guusje TerHorst zal als eerste de 600 meter naar beneden komen rollen. Van de band Di-rect zullen Jamie en Spike een zeepkist bemannen.
Dj's Roog, Brian S en Victor Coral doen mee en ook Jasmine Zendar van GTST en Sander Lantinga van MTV strijden mee voor de snelste Zeepkist.
538 Radio-dj's Edwin Evers en Jeroen Nieuwenhuizen zullen ook van de partij zijn.
De jury bestaat uit o.a. Froukje de Both, Chris Zegers en Henkjan Smits van Idols en de presentatie is in handen van Formule-1 expert Olav Moll.
Het startschot wordt om 12 uur zondagochtend gegeven

Waarschuw beheerder
donateur
uhm neej:no: ik werk ni voor Matrixx-promo team, al begint het er wel op te lijken :vaag: :yes: LOL!
Waarschuw beheerder
HSFR3AK 14 mei 2004 13:41
2 tHe shArk:
Gheheh We hebben al iemand op het oog voor die zelfmoorpoging...maar als ie afhaakt, dan :P

Daar hou ik je aan!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Oeps whahah :bloos:
Belofte maakt schuld he :D
Waarschuw beheerder
donateur
zo ik ga er zo maar heen om een plaatsje dichtbij het bier te bemachtigen
Waarschuw beheerder
donateur
Wie neemt even voor me waar tot 3 uur ;) moet nog werken tot dan namelijk... wil natuurlijk wel ff vrijwillige brokkenmakers bewonderen :P
Waarschuw beheerder
Wat lauw zeg..het was 1 grote teleurstelling.
Wat een spektakel zeg..een wagentje met nog geen 3km per uur voorbij te zien kakken.:S

kortom..1 keer...nooit weer.

Waarschuw beheerder
Ik vond het juist super lachen, die race opzich niet zo maar wel het sfeertje eromheen in de stad, was gewoon een dagje zomerfeesten vond ik.

Alleen geen stoel meer te krijgen, 2 rondjes door de hele stad gelopen en niet 1 vrij tafeltje gevonden..........

Maar het toppunt was wel toen een gozer die op het terras zat op de waalkade een meter van het terras ging staan zeiken en zichzelf in z`n eigen bek zeek, heb nog nooit zoiets goors gezien zeg............

Waarschuw beheerder
pfff was superdruk :S opzich wel ff lache om rond te kijken maar zou me nie voor kunne stelle dat ik daar van 12 tot 6 zouw zitte heb dat gelukkig ook nie gedaan :P
Waarschuw beheerder
Ik ben er ook nog een paar uurtjes geweest. Ik vond het wel leuk, stond op het Valkhof en dat was wel een mooie plek want je zag daar zowel de baan als een groot scherm.

Die zeepkisten reden trouwens wel een stuk minder hard dan ik had gedacht zeg, kwam ook omdat het zo'n flauwe helling/bocht was. Ik dacht zelf dat ze door de winkelstraat naar beneden richting Waalkade zouden gaan racen, dat was een stuk harder gegaan :D

Waarschuw beheerder
klopt was volgens mij een best makkelijk parcour op die reclame zag je allerei mensen heel dik onderuit schuiven dus dacht van ow dat word lache :D maar heb niemand zien crashen ofzo :P sommige kwamen zelfs tot stilstand
Waarschuw beheerder
op die reclame

Lang leve de kracht van de commercie.:P

Ik denk dat zo'n fiets-em-d'rin, glij hem maar raak, tobbedansen, ram-fijn-pijn van de TROS meer spektakel is.

Heb om 19.30 vandaag nog even op SBS6 gekeken of ik wat gemist KON hebben doordat we na 2 zeepkisten gezien te hebben het al wel voor gezien hielden...Nou nee dus...
Het spannendste was wel dat iemand bij de start meteen de stootblokken indook met de zeepkist.:S

Op zich wel gezelli dat er zoveel mensen op de been waren, maar dus inderdaad daardoor GEEN ENKEL TERRASJE kunnen pikken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kom er net vandaan. Niet echt spectaculair, een fiets gaat nog sneller! Moest sowieso flyeren en t was moeilijk wat leuke jongeren te vinde tussen alle grijze sokken en kinderwagens! :D

Vond t niet echt bijzonder ofzo.
Waarschuw beheerder
Geen niet heel snel nee.... maar was wel erg gezellig :D

Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky 17 mei 2004 00:37
Ik kom er net vandaan. Niet echt spectaculair, een fiets gaat nog sneller! Moest sowieso flyeren en t was moeilijk wat leuke jongeren te vinde tussen alle grijze sokken en kinderwagens! :D

Had je even tegeover dat grote scherm langs moeten komen ;)

Ik vond het ook maar een tamme bedoeling. Mijn verwachting lag ook hoog, maar helaas.. Die karren kon je lopend nog inhalen, dat ging echt helemaal nergens over. Gelukkig hadden we meer dan genoeg bier bij ons, dus kwam het nog een beetje goed... Daarna lekker in de zon op het terras gezeten :)

Achteraf was het begin nog het mooist. Ik liep Froukje de Both bijna omver tussen de "parkeerplaatsen" van de karren.
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt super gezellig.... Lekker de hele dag in de zon gezeten.... En heel veel gelachen :)

Waarschuw beheerder
ja vond het ook tof! alleen gingen die dingen als je er stond niet zo snel! :)
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen de kist van een vriend van mij zien langskomen.... Voor de rest zat ik alleen lekker in het zonnetje te kloten.....
Waarschuw beheerder
donateur
niet helemaal waar uk we hadden niet genoeg bier bij want dat was om 14u ofzo al op

Waarschuw beheerder
donateur
StampQnijntje a.k.a. Sabba 17 mei 2004 13:58
Ik heb alleen de kist van een vriend van mij zien langskomen.... Voor de rest zat ik alleen lekker in het zonnetje te kloten.....

Ik heb ook 3 hele wagens gezien ofzo :)

timoothy 17 mei 2004 13:59
niet helemaal waar uk we hadden niet genoeg bier bij want dat was om 14u ofzo al op

Verrek ja :)
Het is dat de meesten niet meer op Lu wilde wachten :)
Waarschuw beheerder
Ja UK jij was druk ergens anders mee....:P

En weer lekker verwaand.... zoals de laatste tijd wel vaker. ;)

Waarschuw beheerder
moet kunnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo de meeste?alleen remco niet
Waarschuw beheerder
Vond het wel leuk, mijn vader deed mee en is 17e geworden...
Ik vond het alleen het bieraanbod erg slecht.

Waarschuw beheerder
donateur
Euw, dacht dat bijna iedereen wilde splitten richting terras. Nou ja, boeijen, het was gezellig :)
Waarschuw beheerder
Bier en Wijn was idd heel snel op.... Beetje jammer....
Waarschuw beheerder
donateur
cker idd jammer ja
Waarschuw beheerder
maar was het leuk of was het leuk??

Waarschuw beheerder
donateur
timoothy was dronken.. timoothy was dronken.. nanananana.. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Geen zeepkist gezien :P

Waren om 5 uur er ff langsgelopen, maar toen was het feest al voor bij :P

Uitslapen was belangrijker O:)
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha jij gelukkig niet he uk

maar het was zekers wel leuk ja
Waarschuw beheerder
Bier snel op? Je moet ook niet afhankelijk zijn van Red Bull voor het bier he :D Als echte Nederlander ga je natuurlijk met een rugtas vol naar zo'n evenement :P
Waarschuw beheerder
donateur
Een gekoeld six-packje van de Super de Boer doet het ook prima :-p

Het was maar goed dat het niet zo druk was :S
Waarschuw beheerder
......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een rugtas vol bier is ook zeer snel op... Tenminste bij ons wel :S

Ik ga dus ook niet de hele dag met een backpack-rugtas vol met bier lopen......

Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van 2 volle koelboxen, en hoeveel tasjes waren het 3 of 4 ?
Waarschuw beheerder
Al onze bier was al op voordat we daar aankwamen...

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe.. Goed bezig :D

Waarschuw beheerder
gewoon traytje meeneme en dan ergens gaan zitte :P
Waarschuw beheerder
Die dingen gingen zo snel als dikke stront door een trechter...

Waarschuw beheerder
donateur
Ondernemers willen zeepkistenrace houden

NIJMEGEN - De zeepkistenrace op de Voerweg en de Waalkade moet een vaste traditie worden voor Nijmegen. Het Actief Comité Binnenstad vindt dat het evenement de stad landelijke publiciteit bezorgt. Het evenement van afgelopen zondag is volgens veel ondernemers een gemiste kans geweest. Vele duizenden bezoekers liepen door de winkelstraten zonder dat er één winkel open was.

"We wisten het te laat, anders hadden we een winkelzondag kunnen ruilen", zegt Chris de Klein van de Vereniging Binnenstad Ondernemers. Horecazaken draaiden zondag grote omzetten. De Zeepkistenrace werd georganiseerd door frisdrankenproducent Red Bull. Die weet nog niet of hij volgend jaar zelf de race weer wil organiseren.

Bron: Gelderlander

Niet lang genoeg bekend ? Er is al een half jaar lang reclame op TV. Dan heb je dus gewoon stront in je ogen..

Daarnaast mag het inderdaad wat sneller en wat spectaculairder. Oma gaat nog sneller met haar rollator, en ze is (moge God haar ziel bewaken) overleden, kan je nagaan !
Waarschuw beheerder
De zeepkistenrace op de Voerweg en de Waalkade moet een vaste traditie worden voor Nijmegen.

-----------------------------------------------

Ik vind het erg leuk dat het in Nijmegen was hoor, maar de race zelf :| De kisten gingen als slakken..... Dan mogen ze wel ff een dikke vette berg maken daarow..... Want dit sloeg echt alles.....
Waarschuw beheerder
donateur
Was gezellig en mooi weer, maar dat racen ging nergens over...

We werden onderweg nog ingehaald door deze deelneemster...

[img]http://canisius-wilhelmina.ziekenhuis.nl/wimages/fysio/looprek.jpg[/img]

Beetje nep hoor... op de tv spot een mooi parcours laten zien en dan ons van een nog geen 10% helling af laten gaan...

Terwijl t er best kan... maar goed...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze moeten de weg wat smaller maken en een wat sneller parcour dan word et vast leuker :P
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, gewoon niet zo'n flauwe helling kiezen... Laat ze maar vanaf dat grote plein met al die terrasjes naar beneden gaan door dat smalle straatje waar ook een legerdump en een paar cafeetjes zitten :D Maak je een leuke bocht op het eind en wie dat niet red dondert de Waal in :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig was het lekker weer!En hadden we zelf een krat sterke drank bij en dozen flugel en smirnoff, want de horeca daar lag eg op z'n gat!!
Had ik nie verwacht! cker ni van de Matrixx!Security die met fusten-bier lopen te slepen!:vaag: Stelletje Rimmers!(6) 2 vreet tentjes bij elkaar!

Met de vierdaagse staat GVD heel Nimwegen vol met horeca!waar waren die nou?!?!Zijn vast miljonairs die geen geld willen verdienen...(y) goed bezig!

Dat parcour van vorig jaar was eg wel beter!en sneller! Beetje spektakel tenminste!:respect:

Zijn we daar om 9uur 'sochtends mogen we van de wouten ni eens BBQ-en!(6) Lijers! BBQ was al aan en mocht ook ni geblust worden! Mocht er geen vlees op :s :vaag: vage lui hoor! en om de 10 minuten komen kijken of we idd ni aan het bbq-en waren.... :S

Voor de volgende keer:(Schrijf je mee?:9)
Betere baan,voor meer snelheid!Enthousiastere jury!Meer horeca en beter georganiseerd!(voor Redbull net als vorig jaar, voor nijmegen, net als met de 4daagse)

Of mogen we zelf een (horeca) 'area hosten'?Ik wil wel geld scheppen hoor ben nix:no: te beroerd hoor, neem me eiguh schep wel mee :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dat is op een goed parcour ja dan haal je de 50 km/u wel als het nie meer is maar dat zouden ze wel te gevaarlijk vinden.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Er liep ook zo'n promo team rond, foto's te maken...zwarte shirtjes als ik het me goed herinner....met de naam van een site achterop :D Maar welke site?
Wie-o-wie heeft er beter opgelet?of het igg onthouden? :d
Waarschuw beheerder
donateur
:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 HSFR3AK: De organisatie had de helft minder publiek verwacht en dan kan zoiets gebeuren he,dat de drank voorraad opraakt.

Stond trouwens vandaag in de Gelderlander dat de organisatie van de zomerfeesten de zeepkistenrace tot een jaarlijks terugkerend evenement wordt dus dat klinkt goed...........
Waarschuw beheerder
donateur
Er zouden inderdaad tussen de 40 en 50 duizend man komen. Als er dan ineens 80 duizend personen aanwezig is het niet vreemd dat de voorraad uitgeput raakt
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm vaag want onze eigen schatting lag namelijk al boven de 60.000 :P Gezien de uitgebreide PR-campagne die er aan vooraf ging, nog maar te zwijgen over de vroegtijdige uitnodigingen die de horeca ontvangen heeft van leverancier RedBull

Wij hebben teletekst namelijk, met weersvoorspelling:D
Kweet ut, het is een nieuw concept nog niet iedereen is er van op de hoogte....Mooi weer= Veel volk
Ojah en dan ook nog geen entree of iets, = Veel volk in het kwadraat :D:D

Het ging mij eg ni om die drank voorraad, want onze eigen drankvoorraad is ni eens opgegaan (y) Top-inkoop he;)
Maar dat je op zo'n evenement met fusten bier gaat lopen slepen is echt achterhaald!Dat ben je op z'n minst wel met me eens..?!
en 2 vreettentjes naast elkaar -centerpoint- waar dan naar schatting 40.000 man op hoogte punt voorbij loopt...is ook al te weinig, da ken je op je klompen aanvoelen..Tog??

:respect: 2 Vivaldi's! hahah terras omgebouwd tot hot-dog stand :9 Hoezo gat in de markt?;)
OK, door de grote vraag, zullen we ni klagen over de kwaliteit.... maar das een horeca-ondernemer! Gat zien en gebruiken!

En mn opmerkingen, das echt geen afbreuk aan de sfeer hoor!want die was gewoon top!Eg waar :D
Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
Nou ik heb het op tv gezien en ik wou er zelf ook aan mee doen maar op me werk vonden ze het te link WATJES !! :( ik zelf vind het super stoer om me zo zelf gemaakt bakie van zo heuvel te gaan , maar een palet wagen gaat ook prima hoor :D en dat kan ik 5 dagen perweek doen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
:9 (y)

dank je wel :D
Waarschuw beheerder
:D

Ik heb woensdag de film gezien die een vriend van mij heeft gemaakt op de zeepkistenrace.....

Echt wat een gezelligheid :):):):)
Waarschuw beheerder
donateur
Cool een film!!

In welke bios draait ie? :9
Staan wij er ook op?? :D
Waarschuw beheerder
Nee, we waren met 20 vrienden ofzo naar nijmegen geweest. Daar op de camping, uitgeweest in
"De Hoeve" en zondag Zeepkistenrace......

En dat alles is gefilmt..... Echt een vette film :)
Waarschuw beheerder
donateur
hahah Cool!
Zal wel vage film zijn ofni:P
Leuk om jezelf terug te zien cker:9
wel geslapen?

Wij ni nl, na het werk gelijk door naar nimwegen :vaag::D :bounce:
Waarschuw beheerder
Is cker een vage film.... Maar wel heel coowl....
Maar idd niet geslapen... Na ja kwart over 6 lag ik stronken in mijn tent.... Kon echt niet slapen.. En om 10 voor 8 kreeg ik een zak ijs in me nek... Na ja toen was ik wel wakker...
Waarschuw beheerder
donateur
LOL een zak ijs in je nek:D
Beter dan een emmer met water :9 ;)
Waarschuw beheerder
ja zoooo.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoel ik maar:9
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk zo'n forum onderwerp over de zeepkistenrace :yes:

Tis een soort van PB-en - op het forum geworden :D:D ;)

:9
Waarschuw beheerder
Sja niemand is geintereseerd in de zeepkistenrace :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het niet spectaculair genoeg om nog weken over te praten.. ;)
Waarschuw beheerder
Kan ik begrijpen.... Maar ik heb het toch iets anders meegemaakt :) Ik kan er nog jaren over praten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Kan leuk zijn ja :)
Ik ben de helft al kwijt, dus napraten heeft weinig zin meer ;)
Waarschuw beheerder
aaw wat jammer

Waarschuw beheerder
zag er zwaar saai uit op t.v., totaal geen snelheid, saai parcours (niet steil genoeg) .
Volgend jaar moeten ze het misschien op de Couwberg of zo doen
Waarschuw beheerder
ALs je er zelf bij was, was het leuk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een feit :)
Waarschuw beheerder
idd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kvond het ook leuk :9 LOL

Volgend jaar gaat de BBQ gewoon weer mee :P Proberen we het gewoon weer:yes:

Maar spektakel bleef uit dit jaar! Volgend jaar met z'n alle naar belgie!Circuit van Spa - Francorchamps...dan ga je pas hard!! Laatste helling voor de pits, die hebben ze vorig jaar gebruikt! Geweldig!
Waarschuw beheerder
hmmm dat klinkt ook wel vet :)
Waarschuw beheerder
Kijk eens wat een mooi ding...... Dit is de kist die 5 vrienden van mij hebben gemaakt.... Ik ben zo trots op ze

[img cacheid=0013162c0010cf9f48d1a8181a004e7fab]http://home.planet.nl/~wattingen/images/zeepkistenrace2004/hotrod.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D Jah die heb ik wel gezien;)
Was alleen pas aan het einde, toen we de kist weer op de kar geladen hadden om mee naar huis te nemen :(
Maar die zag er idd vet uit:yes:

hahaha aan het einde was ook lachuh!JE kon ni met de auto bij het depot komen :no: Staat de kist op de aanhanger....kan je hem ni weg rijden :(
Dannooooooooontjuh powerrrrrrr! De kar met de hand de voerweg oprijden :bounce: wat een feest!
(6) En gewoon door een plantsoen rijden met alles (6) Paar stro-balen aan de kant en gaaaaan! gheheh
Gekkehuis:vaag: :yes:
Waarschuw beheerder
ja dat hadden wij idd ook.... Moesten de kar naar de aanhanger brengen met de hand :|

Whihi
Waarschuw beheerder
donateur
hahah :D
Wij hadden de kist vol geladen en achteruit naar de kar gereden :vaag:
Maar da was ni zo erg :no:

De kar naar de auto brengen, de auto's stonden ook onder de brug, maar dan die straat erboven.Waar ook de 'TV' wagens stonden:S Om daar te komen, moest je parcour weer op...met de aanhanger en zeepkist...en eigenlijk het parcour in tegengestelde richting uitrijden, tegen de 'berg:9' op.
We hebben stukje afgesneden, door zo'n plantsoentje om bij de auto te komen (6) geen zin om om te lopen of om te rijden (6)

Probeer dat maar is met :cocktail: en :bier: op LOL Gekkehuis!!!
Waarschuw beheerder
whahahaha toch niet dat stuk met die mooie bloempjes he??
Waarschuw beheerder
donateur
bloempjes??Die heb ik ni gezien (6)
Moesten ook nog die mannen in blauw op de snorfiets(6) ontwijken:9
Waarschuw beheerder
hmmmmmm :S
Waarschuw beheerder
donateur
(f)