Partyflock

Forumonderwerp · 664233
Waarschuw beheerder
Welke it certificaten heb jij al gehaald ?

vind alleen die manier van vragen van MS zo $&*%(^&^^**()^&^(* :@

heb 2 MOUS examens excel en Word gedaan mcp 98 :D network essentials NT4.0

Me werkgever betaald en ik kan 2 x in de week naar school in de ochtend :D dus dat is wel (Y) ipv na werktijd leren :S

En ik de IT moet je wel blijven bij leren tot je manager wordt dan hoef je niks meer te weten :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 23 september 2005 om 11:44:
geld kan je terug kloppen als je gaat solliciteren

ook dat, maar kennis is per definitie geld waard. De kosten vallen vanuit het oogpunt van een bedrijf reuze mee. Daarnaast al eens gehoord van marketingfund ???:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van narotic op woensdag 10 maart 2004 om 20:23:
Ik ben helemaal niets

jemig late reactie...

jij als mijn grote voorbeeld als computernerd was mijn held... geeneens een msce (ik ook niet hoor :)) sorry je zakt naar de 2e plek... I (L) Bill
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op zaterdag 24 september 2005 om 17:14:
jij als mijn grote voorbeeld als computernerd was mijn held

Moet ik dat als compliment zien? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van narotic op zondag 25 september 2005 om 13:14:
Moet ik dat als compliment zien?

absoluut.... Ok noem ik je anders...computernerd met een sociaal leven (anders zat je hier niet)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thetris op zaterdag 24 september 2005 om 08:08:
Daarnaast al eens gehoord van marketingfund ???

nee nooit van gehoord.

Diploma's en certificaten zijn alleen uber handig als je gaat solliciteren, want over het algemeen zal een werkgever eerder iemand uitnodigen met de papieren die je nodig hebt voor de functie.
En als die persoon niks is dan wordt Piet zonder papieren uitgenodigd.

Ik heb ook geen mcse ofsow :/

Ik heb alleen geluk dat ik bij 2 werkgevers heb gewerkt/werk die heeeel goed op je cv staan als je verder gaat solliciteren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 3 oktober 2005 om 09:54:
Diploma's en certificaten zijn alleen uber handig als je gaat solliciteren, want over het algemeen zal een werkgever eerder iemand uitnodigen met de papieren die je nodig hebt voor de functie.
En als die persoon niks is dan wordt Piet zonder papieren uitgenodigd.

toch snap ik niet dat bedrijven zich blind staren op die mcse certificaten...

er lopen genoeg van die apen rond die wel een certificaat hebben maar totaal geen goede systeembeheerder zijn, of geen enkel inzicht hebben...

Waarschuw beheerder
Heat.. Succes chef!
Weet niet of je 291 inmiddels al gedaan hebt, maar ik heb hem ook met de hakken erover gehaald! 1 Tip, pak 293 gelijk eracheraan, als het kan in dezelfde week. De stof komt veel overeen met die van 291, anders moet je alles 2x gaan leren :)