Ja ik begon ff te flippen.
Ik vind dat je niet zomaar iemand moet beoordelen op wat je ziet.Ik zeg mischien ook wel eens iets verkeerds. Ik ben dan ook een fanatieke industrialHARDCORE voorstander.
Ik heb ook een hekel aan vooroordelen. net als dat die fuck attitude waar jij t over had.
Ik vind dat je niet zomaar iemand moet beoordelen op wat je ziet.Ik zeg mischien ook wel eens iets verkeerds. Ik ben dan ook een fanatieke industrialHARDCORE voorstander.
Ik heb ook een hekel aan vooroordelen. net als dat die fuck attitude waar jij t over had.
laatste aanpassing
Dat mag je dan weleens beter leren beheersen. Lau (Ladyoctopussy) is een zeer goede vriendin van mij en die bedoelde dat dus helemaal niet lullig.
Het komt alleen wat vreemd over dat je dan inderdaad naar Impulz gaat, dat ben ik ook met haar eens.
Beetje rustiger reageren dus volgende keer, je zal merken dat dat wonderen doet in deze wereld.
Het komt alleen wat vreemd over dat je dan inderdaad naar Impulz gaat, dat ben ik ook met haar eens.
Beetje rustiger reageren dus volgende keer, je zal merken dat dat wonderen doet in deze wereld.
Laat ik het zo stellen: iedereen doet wat hij wil doen. Dat kan ook gewoon, zolang je er niemand mee lastig valt.
Maar als je mensen gewoon op de man af hun mening gaat vragen, dan weet je gewoon dat sommige positief en sommige negatief zijn. En dat is dan ook hun volste recht.
Het is geen persoonlijk aanval op degenen die Promo wel goed vinden, het is gewoon je mening geven over Promo, laat dat duidelijk zijn.
Maar als je mensen gewoon op de man af hun mening gaat vragen, dan weet je gewoon dat sommige positief en sommige negatief zijn. En dat is dan ook hun volste recht.
Het is geen persoonlijk aanval op degenen die Promo wel goed vinden, het is gewoon je mening geven over Promo, laat dat duidelijk zijn.
Ik heb trouwens op zich niets tegen early rave maar ik heb dat al meegemaakt en ik ben ontwikkeld.
Betekent het dan dat als je nu nog van early rave houdt, je niet ontwikkeld bent? Rare uitspraak...
Ik vind dat je niet zomaar iemand moet beoordelen op wat je ziet.
Volgens mij bedoel je dat je geen vooroordelen moet hebben. Daar heb je helemaal gelijk in
Ik zei eerst iets met kneus maar toen zag ik dat t een meisje was en heb ik t maar veranderd.
Over de andere dingen.
Ik respecteer dat mensen er niet van houden.
Respecteer ook dat t er is.
Over de andere dingen.
Ik respecteer dat mensen er niet van houden.
Respecteer ook dat t er is.
Waarom respecteer je mijn mening dan niet?
Je wilde me eerst "kneus" noemen, lekker veel respect heb je dan voor me. Alleen maar omdat ik een andere mening heb...
Dat mag je dan weleens beter leren beheersen. Lau (Ladyoctopussy) is een zeer goede vriendin van mij en die bedoelde dat dus helemaal niet lullig.
Gelukkig dat jij me beter kent Tim
pppppffffffff zit je me nou uit de tent te lokken ofzo? tempertemper.Gvd. Ik bedoel dat ik early rave geen ene ruk meer aanvind. Ik zei kneus, ik zag dat je een meisje was en veranderde het. Maar ja als je er op door gaat vind ik je wel een kneus ja! Kijk ik respecteer genoeg totdat ik iets beledigends merk en ja dan beledig ik terug.
Wat ik daarmee bedoel?
Dit zei timmer:
Omdat het gewoon knetterende grafherrie is en dat is stoer.
Is dat een mening die je kan geven? Ja. Is het een belediging? nee niet als je t persoonlijk opvat nee.
Maar wel als je er verschrikkelijk aan ergert. Promo is tenminste vernieuwend bezig.
En dan kom jij met je opmerking lady inktvis:
Maar je gaat wel naar Impulz Outdoor
Check de lineup van vorig jaar bij IMPULZ.
----------------->>DJ PROMO<<-------------------

Wat ik daarmee bedoel?
Dit zei timmer:
Omdat het gewoon knetterende grafherrie is en dat is stoer.
Is dat een mening die je kan geven? Ja. Is het een belediging? nee niet als je t persoonlijk opvat nee.
Maar wel als je er verschrikkelijk aan ergert. Promo is tenminste vernieuwend bezig.
En dan kom jij met je opmerking lady inktvis:
Maar je gaat wel naar Impulz Outdoor
Check de lineup van vorig jaar bij IMPULZ.
----------------->>DJ PROMO<<-------------------

laatste aanpassing
Tsja, je kan je eraan ergeren, maar je zult wel meer negatieve dingen over hem lezen. Je schiet er dus weinig mee op.
dat promo zijn stijl draait op een feest vind ik een slecht gebeuren!
Als DJ moet je het hele publiek entertainen, en niet jouw stijl laten horen.
Zijn stijl moet ie lekker laten horen op zijn eigen releases en plaatjes.
Maaruh, promo zijn stijl bevalt mij
PREFECT !
voor mij is mister promo the Number ONE !!!!
Promo 
En dan heb ik het over zijn industrial gedoe
want
industial 0wnzz

Maaruh, promo zijn stijl bevalt mij
voor mij is mister promo the Number ONE !!!!
En dan heb ik het over zijn industrial gedoe
want
dat promo zijn stijl draait op een feest vind ik een slecht gebeuren!
Niet mee eens...
Eerst wat de dj wil draaien...daarvoor boeken ze iemand en daar komen mensen op af...
Die komen op de eerste plaats en dan pas de rest...