Partyflock

Forumonderwerp · 663399

Neophyte heeft al jarenlang dezelfde live act met altijd dezelfde platen en dat heftig irritante geschreeuw van hem erdoorheen.daar staat ie dan in zn korte broek op het podium de boel wat te verzieken met zn geschreeuw.altijd als het vet is op een feest komt hij het weer verpesten met zn geschreeuw.moet je hiervoor een kaartje van 50 euro kopen om die smakeloze goedkope live act van hem te zien,die altijd hetzelfde is?kom toch eens met wat nieuws aanzetten sukkel.
ik hoop dat ze hem zn tanden uit zn bek slaan en zn tong eraf snijden dan is dat geschreeuw eindelijk afgelopen!
STREUNDING JE MOET JE MUIL HOUWE!
Neophyte live komt me idd een beetje mn neus uit! Altijd dezelfde 8 plaatjes mee en er wordt idd teveel door de mic geschreeuwd! Maar ze brengen sfeer en horen gewoon op een goed feest thuis! Op MOH vs Hellraiser gingen ze alleen kartonnen dozen het publiek in gooien.... dat vond ik wel een beetje jammer
Ik heb Neophyte ook LIVE gezien op A Nightmare In Rotterdam (28 feb. j.l.) en zo sucks vond ik dat niet.Het is niet voor nix LIVE.

het is niet eens live........

Neophyte is cool maar dat lompe gescheuw is indd niet meer cool
Neophyte live is inderdaat niet veel. maar volges mij heef jeroen toch wel een beetje meer respect verdient....
Neophyte live is altijd meer een show dan een live-act!
maar ik geef toe als je die 1x heb gezien dat je het dan wel gehad heb.
maar Dj Neophyte :respect::bounce:
laatste H4L draaide hij echt lekker!
ff topic nieuw leven in blazen :D

Ik vind dat NEOPHYTE altijd wel een leuke set neerzet.
Als die jongens met z'n drieen optreden gebeurd er meestal wel iets raars op het podium.
brandje stichten
keyboard stukslaan
van het podium worden verwijderd door de security
plantebak van het podium gooien
enz
enz
enz

Dat hij dan ook nog iets door de microfoon buldert hoort er gewoon bij.

:respect: NEOPHYTE :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 63236, 71972}
neophte is voor een keertje wel leuk maar verder ook niet.

rotterdam terror corps

mc raw is gewoon masterlijk

neeeee, Rauwkost :P

en trouwens Neophyte is leuk
laatste aanpassing
ik vind het echt jammer, maar ik moet toegeven dat kwa live-acts Neophyte z'n beste tijd heeft gehad......:s
laatste aanpassing
Artiest Triax
Tsja... vind er ook niet echt veel aan maar moaa is toch af en toe aardig je moet ook niet elke week Neophyte live gaan zien.. anders is het toch redelijk te pruimen :p

:flower:
Ik denk dat Jeroen veel van zijn creativiteit kwijt is en ik ben niet de enige die dat opgevallen is. Die ouwe platen joh! juweeltjes dat was echte gabber. maar dus Nu live= waardeloos
Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Oh oh oh respect is weer ver te zoeken...

Volgens mij moeten jullie ook eens gaan beseffen dat deze man meer doet dan alleen een live-act.

Ook is o.a.dankzij hun de hardcore nog steeds in leven.

Maar er zijn daarentegen weinig live-acts die het publiek weten te boeien en daarom staan ze bijna op elk feest net zoals andere "standaard" live acts zoals G-Town Madness en Noize Suppressor.

Voor een live act is het ook moeilijker om iets nieuws neer te zetten als voor een dj.

Daarentegen heeft Neophyte toch aardig wat nummertjes gemaakt waar menig nieuwe artiest en live act jaloers op kan zijn...

Voor de rest....ach.

Je houdt er van of niet.Maar toch wel weer vreemd dat ze op Masters en op andere grote feesten weer heel de zaal van voor tot achter helemaal los krijgen...;)

En als je kritiek hebt zeg het dan op een normale manier.

Ik begrijp best dat je het niet leuk kan vinden maar zeg het met een beetje met respect,hij werkt er hard genoeg voor.
Neophyte live is echt wel tof. Er gebeurt tenminste wat op het podium.

Ik vind het sfeerverhogend, dat het in het Nederlands is boeit me niet en de platen zijn ook goed.

Niets mis mee
Ik begrijp best dat je het niet leuk kan vinden maar zeg het met een beetje met respect,hij werkt er hard genoeg voor.

helemaal mee eens Panic Neophyte verdient voor mij vind ik zelf het hele plaatje bij elkaar heel veel :respect: en dat snappen sommige echt niet :@

en Jeroen ik weet zeker dat ie heel hard werkt en voor dat harden werken mag ie best beloond worden :D :flower:

zo dan! :S

respect is idd ver te zoeken :/, btje jammer...

ik durf voor 99.99% zeker te zeggen, dat jullie amper doorhebben wat J.Streunding betekend(de) voor de "hardcore" van nu... (en toen)

en nee dit is niet slijmerig bedoelt...

En wat zijn producties betreft... gewoonweg "een klasse appart"

ik heb echt een hoop respect voor deze man! (Y)

En de mensen die niet zo kortzichtig zijn als de topicopener zullen t ook zeker met me eens zijn...

*FIN!

zo dan!

respect is idd ver te zoeken btje jammer...

ik durf voor 99.99% zeker te zeggen, dat jullie amper doorhebben wat J.Streunding betekend(de) voor de "hardcore" van nu... (en toen)

en nee dit is niet slijmerig bedoelt...

En wat zijn producties betreft... gewoonweg "een klasse appart"

ik heb echt een hoop respect voor deze man!

En de mensen die niet zo kortzichtig zijn als de topicopener zullen t ook zeker met me eens zijn...

*FIN!

:respect:

helemaal mee eens, dat verwende kutpubliek altijd bah bah bah, waarom moet iedereen tegenwoordig zo overdreven profeesioneel zijn, en mag er niks meer fout gaan, en moet alles maar gaan zoals "DE helden" het op "het moment" doen!!??
Neophyte is gewoon lekker lomp en voor de lol, gewoon zo amateur als de de tering, en dat vind ik nou juist de kracht erachter!!!:respecT:
het is gewoon een superproducer, en z'n live-act is puur en alleen feesten, pure gekkenhuis
en waar zijn die mensen toch gebleven die DAAR nog voor gaan????:s
tegenwoordig moet alles maar zo houterig en serieus zijn, donder toch allemaal een eind op, en ga lekker een klassieke voorstelling ofzo:bah:

vergeet het verleden allemaal is niet!!!
laatste aanpassing

van het podium worden verwijderd door de security

that's real hardcore style;d

:respect: :d

en z'n live-act is puur en alleen feesten, pure gekkenhuis
en waar zijn die mensen toch gebleven die DAAR nog voor gaan????
==================================================­======
Idd, laatst waren ze op een klein oude school feestje en echt alles ging plat, maar ja dat was natuurlijk wel voor een gezelschap dat weet wat feesten is.

Aansteker, aansteker, aansteker, aahaansteekuuhur, aansteker, aansteker, aansteker, aansteker!

Neophyte live op ML '94, en TD in Koln... Superrrr

Enzyme rules the underground scene!Fuck MoH and all those lonsdale telekids gabbers and tiesto,s!FUCK ALL YA!

Dat zegt al weer eigenlijk genoeg over jou...
ik vind neophyte live wel vet, maar niet goed
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
neophyte is zeker als live act vet maar smaken verschillen

Epsilon live is bruut! :P

Neophyte vind ik nogsteeds kool, maar op Nightmare vielen ze erg tegen..
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
zo gewonnen, zo geronnen.

Nederlands publiek is kritisch, en terecht, maar ze (Neophyte, alle 3 de jongens en niet alleen jeroen, das teveel eer voor hem alleen ;))zijn wel heilig in mijn ogen, tuurlijk zijn ze wel eens minder, ik heb ook wel eens een mindere dag op mijn werk, de chemie is er niet altijd, dat kan ook niet anders zou het niet meer menselijk zijn!!!

*edit*

ik hoop dat ze hem zn tanden uit zn bek slaan en zn tong eraf snijden dan is dat geschreeuw eindelijk afgelopen!
STREUNDING JE MOET JE MUIL HOUWE!

en dit kan je ECHT niet zeggen man, totaal respectloos, had er net overheen gelezen, :kots:
laatste aanpassing
Ja natuurlijk mag het Nederlands publiek kritisch zijn maar dan wel op een normale manier toch?

;)

ach laat die darkcoremotherfucker lekker lullen joh, die heeft wel meer van die achterlijke reacties hier op pf, gewoon zo'n ventje die denk dat die heel wat is:s
topics met zo'n titel verdienen meteen een slotje en die darkcore mafkees een BAN O:)

:jaja:
Neophyte hardcore do i have to say more yes we starting kicking at the party :D

Darkcore motherfucker JE MOET JE MUIL HOUDEN!

YOU SUCKERRRRRRR!
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
ik vind neophyte wel goed als hij on stage komt en begint met zijn geschreeuw begint je adrenaline weer te stromen en da vind ik beter dan de standaard dj's die gewoon hun plaatjes draaien en weer offtage gaan

ik vind zn nummers wel leuk..maar heb hem nog nooit live gezien .. klote eigenlijk .. :S
Ik moet naar party's!!
:p

neophyte is gewoon goed!!!!!!

ff normaal doen zeg;respect voor Neophyte!
Zeker nog nooit Neophyte en maten een auto zien slopen op een Massaal feest(is hint)?
Lachuh man!
Ik WALG van je(maar ja we zijn dan ook telekids gabbers he!)
IK ROEP OP IEDEREEN MIJN TOPIC 'RESPECT VOOR OUDE GAREDE' TE LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Neophyte zelf vind ik zeker goeie muziek maken. maar je hebt idd wel gelijk als ze live draaien verzieken ze vaak wel de boel, net als vorige masters gingen ze ineens rappen :S. maarjah wat doe je eraan he

deze gast had trouwens ook in mijn topic zo'n grote mond,schijnt ie normaal te vinden!
heb het mooi opgenomen voor The Legend Returns :respect:
Zo'n grote bek tegen iemand die al sinds parkzicht naar feesten gaat,dat MAG niet!!!

Ja ik dacht al waar van ken ik die naam, het was dus uit dat respect voor de oude garde topic ja;)

ach joh, dit gewoon een verschrikkelijk kutventje wat gelijk helemaal kwaad word van binnen als die iemand niet goed vind die toch vaak geboekt word of het niet met iemand eens is, 20 x op een dag kortsluiting in z'n hersenen 8)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 24710, 73970}
Sluiten!

to PsychoForze :
hahahahahahahahahahahahahah!!!!!!
Je bent goed op dreef!!
laatste aanpassing
dan blijf je toch lekker thuis

ouwe stijl neophyte 1995 oberhausen videoband kijken heras hekwerk in aktie sloooopen :p

2 Panic : Dat bedoelde ik ook met mijn 'respect voor oude garde' duidelijk te maken,maar ja respect is tegenwoordig VER te zoeken!
Wat die vent voor hardcore heeft betekent is niet te beschrijven!
zonder Paul,Rob,Neophyte,Forze DJ Team,Euromasters en die hele bende viel er nu HEEL weinig te hakkuh!!!

idd zonder hun was er weinig ja!!!
plus het feit dat we nog steeds op HUN gauwe ouwe platen staan te hakkuh als een gek elk feest weer opnieuw
maar dat vergeten die mongolen die niks van hardcore af weten maar even voor het gemak, weten hun ook verder veel wie nou welke plaat heeft gemaakt!!???
zoveel interreseren ze zich nou ook weer niet voor hardcore, ze willen gewoon een beetje ook wat te melden hebben, en vooral ff stoer een ander afzeiken
goed bezig(Y)
laatste aanpassing

maar dat vergeten die mongolen die niks van hardcore af weten maar even voor het gemak, weten hun ook verder veel wie nou welke plaat heeft gemaakt!!???

PRECIES!!!!!Roepen 'hardcore will never die'
a sukkel weet niet dat het een nummer is
b sukkel weet niet wie het gemaakt heeft
c keuze a en b zijn goed

juiste antwoord is c

Totaal niet geintereseerd in het ontstaan van de muziek,maar ondertussen alles wat oud is de grond in trappen!!! :bah:
ook goed bezig (y)
Ach man hoeveel mensen hebben nu nog respect voor dj's het enigste wat ze kunnen is commentaar leveren en af zeiken maar ondertussen staan ze wel te hakkuh als ze draaien! Nou als je het bagger vind ga der dan ook niet op los!
En blijf dan weg bij feesjes! Dan heb je der niets te zoeken!

maar ondertussen staan ze wel te hakkuh als ze draaien

ALS dat er van komt ja,men is niet meer zo gek van die muziek als vroeger blijkt!
Nahjah als ze kunnen hakkuh natuurlijk!

Ik ben ook wel 18 maar de vroegere hardcore scene intreseert me wel degelijk!

Maarja als jezelf gabber noemt dan ben je stoer..Maar ondertussen maar zeiken..Die mensen van tegenwoordig zijn geen gabbers meer :) Dat zijn gewoon een stel achterlijke randebielen.
( behoor zelf ook tot de nieuwe garde)
Bedoel hier ook de nieuwe garde mee hoor.

men is niet meer zo gek van die muziek als vroeger blijkt!

ik weet niet hoe gek ze er vroeger van waren, maar ik weet wel dat je gelijk hebt:jaja:

terrorsmurfin :respect:
je snapt 'm helemaal!!!!!!!
voeg je maar toe aan m'n vriendenlijst!!!!(als je dat wil,natuurlijk!)
Inderdaad Respect voor Neophyte :respect:

Maar ik moet toch toegeven dat de live show aardig is gaan vervelen na zoveel keer.
Ze doen in principe altijd hetzelfde, maar ergens weten ze met hun gelul ook wel sfeer te brengen vind ik.

Maargoed, dat weet Neophyte trouwens zelf ook want bij de laatste Masters gaf ie al aan dat ie zn muil ging houwen en lekker plaatjes draaien.

En dat was supah!

Dus geef mij maar DJ Neophyte, en heel af en toe mag ie van mij schreeuwen om de sfeer erin te brengen, das altijd goed kijk bijv. naar de laatste Nightmare.

Ik WALG van je(maar ja we zijn dan ook telekids gabbers he!)DARKCORE SUKKEL!!!!!
IK ROEP OP IEDEREEN MIJN TOPIC 'RESPECT VOOR OUDE GAREDE' TE LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!