Partyflock

Forumonderwerp · 663329
Ja mensies, voor de echte hardcore, darkcore en terror liefhebbers zal er iets heel leuks worden georganiseerd op zaterdag 3 april 2004. :jaja:

Niemand minder als Dj Partyraiser van (Megarave & Fix Rec.) zal 5 uur lang achter de draaitafels kruipen en zoals iedereen zijn style en mix techniek kent wordt dat 5 uur de beste hardcore en rammen tot het einde.
Dj Partyraiser draait al sinds 1993 en eigenlijk kom je hem op ieder groot en klein Duits feest tegen,en veel in Nederland en heeft in Nederland ook al op veel diverse grote feesten gestaan, waaronder Megarave 1998 in de Energiehal, Queensdayrave in de Energiehal, Hellraiser etc.

Dit feest zal gegeven worden in de Fonteyn in Voorburg.
Deuren gaan open om 22.00.
En van 22.00 tot 0.00 zullen er 2 upcomming talent dj's beginnen met een goede old school en darkcore set.
Daarna zal het de beurt zijn aan de Haagse hardcore man Dj Partyraiser!
5 uur lang Hardcore, Darkcore, early rave en zeker wat industrial en terror. :bounce:

Kaartjes zijn aan de deur te verkrijgen op de avond zelf voor slechts:

€ 7,50

Bier en fris dranken voor maar 1 € (de hele avond)
En sterke dranken voor maar 2 €

Het geluid zal optimaal hard zijn.
De avond wordt natuurlijk gehosted door niemand minder dan Dj Partyraiser's zijn eigen mc (Mc.M-Shane)

Kleding voorschriften:

Alles mag, behalve Nazi uitlatingen zoals witte veters en witte bretels.

Zorg natuurlijk dat je deze avond niet gaat missen, want dit wordt een en al Beukkuh. :bounce:
Check voor meer info op de partyflock agenda.

:respect: :respect: :respect:
denk dat ik wel kom in plaats van baszline
maar sta echt niet achter de bar hoor :P

beterrrrrrr:D

vanavond ff los in de fotneyn, helaas kan ik er maar even bijzijn

maar 16 april ben ik er wel heel deavond :d :P
Ondanks, Baszline, Carl Cox en Hardcore Project....Wordt het een volle bak volgens de berichten en aanmeldingen.
Ik ben trots, en vanavond gaat het dan ook daad werkelijk helemaal los. :jaja:

Tot vanavond... :respect: to all! (Y)
khoop idd dat het een beetje druk wordt...

tot vnaaf mensjes

kom goed :yes:

mensen die vanavond nog kaarten voor zichtenburg willen hebben kunnen die deze avond ook bij mij halen :yes:

tot hoelaat blijven de deuren open dan ?

ahaha is iedereen al weg :S

En was het een geslaagd feest?
Zow twas echt hard maaien weer gistern aaf... WOEI!!

weheh ik heb tussen het hakken door ook nog ff een paar foto's kunnen maken... 't Zijn er niet veel maar goed.. Btr iets dan niets ;)

Pagtyraisah fototjes

veel plezier ;)

laterzzzzzz
laatste aanpassing

Tering wat een feest, Partyraiser verdient echt alle :respect: het was zo mega vet feest, meer als 5 uur lang zo draaien, zo beukkuh en iedereen tot het einde los.

Gewoon te vet voor woorden mensen, hopelijk gauw weer.
Rond een uur of 1.00/2.00 was het zo'n volle bak, dat er een rij buiten stond die niet meer naar binnen kon.

Partyraiser hardcore solo (Y)(Y)(Y)(Y)

partyraiser :respect: ik heb me poten uit me lijf staan stampuh gek :D
Ben blij dat iedereen het zo naar ze zin heb gehad.
Ik dus ook, meer als 5 uur lang door beukkuh, het was echt helemaal top mensies! (Y)

Thanks allemaal!

cker weten iedereen had het wel naar ze zin volgens mij
laatste aanpassing

zijn der nog meer foto's gemaakt ? ik d8 het wel maar weet het niet meer zo goed allemaal :P
Artiest {SHOWLIST artist 17902, 42817, 4907}
Het was zekers gezellie :D
eg vertyft dat ik er niet bij kon zijn :( :c