Partyflock

Forumonderwerp · 663222
1337x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond 10 x extract proberen..

ik zal morgen even een verslagje uitbrengen:P

peace
Waarschuw beheerder
volledige effect heb ik ook niet gehad maar ik vond het wel leuk
echt zwaar trippen heb ik niet gedaan

Waarschuw beheerder
salvia is kkvet spul, maar je moet met dat 10x extract-buisje een mixje maken met de rood met witte stippen paddestoel ook te koop in de betere smart-shop, dan ga je heftig trippen.

ervaringen als:

mario bros wereld
verstopt zitten in het gras
5 minuten alleen maar lachen
armen en benen die alle kanten opgaan
vissen die de sloot uit springen
alles om je me heen werd wit

het stinkt allen als de tyfus niet normaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan salvia echt aan iedereen aanraden als je een goede trip wilt hebben....maar je moet wel goede diepe hijsen nemen. ik had het 10x extract buisje. effecten als:

benen niet meer kunnen bewegen
terug in de tijd
op een rugbyveld staan
alleen maar lachen
dat ik van de wereld ging vallen

dus je komt echt niet meer bij als je het met een paar doet....

Waarschuw beheerder
donateur
zowel de 5x als de 10x extract werken bij mij gewoon niet optimaal.
ook bij me vrienden niet.

Gewoon met een kort pijpje flinke hoeveelheden roken, maar nooit egt gaan trippen. Wel dat je je op alles tegelijk wilt concentreren en dat je gewoon een enorme lachkick krijgt...en dat alles er een beetje vreed uit gaat zien....maar verder kwamen we nooit....en t is zulk duur spul :S

dan heb ik liever iets wat wel werkt ;)
Waarschuw beheerder
gelijk 10x extract genomen, echt wreed spul.
duurt maar heel kort 15min ongeveer.

ongecontroleerd lachen
dingen zien die er niet zijn
2d beeld
en me benen waren onwijs licht, alsof ze wegvlogen.

wel met een pijpje roken, het spul goed aandrukken en dan een goeie diepe hijs!!!

Waarschuw beheerder
wel met een pijpje roken, het spul goed aandrukken en dan een goeie diepe hijs!!!

de leiderdorpse drugs-expert heeft gesproken:P

Waarschuw beheerder
Heel vaag, alsof je zelf stil staat en de wereld om je heen draait. Daarna ga je achterstevoren lullen. :vaag:
Het jammere is dat het maar iets van 30 seconden duurt. Daarna kreeg ik koppijn. Op het potje staat overigens dat je een kwartier lang in een trip zit. Valt dus een beetje tegen voor de prijs die je ervoor moet betalen.:S
Waarschuw beheerder
Keb ut een keer geprobeerd, gewoon uit de smart shop 5x gehaald. Maar werkte helemaal niet, kben teruggegaan en de man van de smart shop zei dat je het op nugtere maag moet doen. Binnekort 10x op nugtere maag...:d...Schijnt idd kkvet te zijn.
Btw da van die 30 sec in onzin...t zou ongeveer een kwartier moeten werken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Salvia is leuk spul. De eerste keer dat ik het gebruikte wist ik niet precies hoe en wat ik moest verwachten, dus beetje rustig aan gedaan. Toen ik eenmaal wist wat ik ongeveer kon verwachten heb ik in mijn eentje op het Keizer Karel Plein gezeten. Flinke hoeveelheid 10X extract in een puurpijpje gerookt. Punt is wel dat je de rook ECHT LANG in je longen moet houden. Als je dat doet, voel je op een gegeven moment allemaal kleine prikjes op je huid, alsof je een slapende voet hebt, maar dan overal. Maar het vaagste was dat alles in mijn lichaam met de klok mee door mijn lichaam ging draaien.
Ik had toevallig mijn walkman opgedaan en op de achtergrond speelde Tes One - change, een vaag hiphopnummer. Het leek dus net alsof die rapper het persoonlijk tegen mij had. Elke zin leek voorbestemd te zijn en ik kon de teksten zo ongeveer visualiseren. Ik zag allemaal vage kleuren en achtbaanachtige effecten. Toen dat nummer afgelopen was kwam ik weer een beetje terug op aarde. Het leek net alsof ik al die tijd mijn ogen dicht had, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Langzaamaan zag ik de autolampen weer helder worden... Die trip duurde ongeveer 3 minuten, net zo lang als dat nummer.
De meest vette ervaring tot nu toe met die shit.

een andere keer zat ik in een volle kamer met maten. Ik rookte een pijpje uit het raam, en alles begon weer te draaien. Ik hoorde achteraf dat ik ook helemaal scheef ging hangen. Er was iets onbeschrijflijk raars met het perspectief van de kamer en de relatie met wat er buiten gebeurde. Ik kreeg een lachkick alsof ik weer een peuter was die om een scheet lacht. Plots schreeuwde een maat iets en daar schrok ik me de pleuris van. Toen werd het allemaal niet meer zo vet omdat ik eens goed naar de gezichten ging kijken en die zagen er opeens best wel evil uit. Toen nam het effect weer rustig af.

Binnenkort nog maar eens doen, hoewel ik niet weet hoeveel hersencellen er per keer afsterven.

Waarschuw beheerder
kga het zondag voor de 2e keer doen in het bos :D
Level 5 RULEZ!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ben er nok van geggaan niet lang maar verder heb ik er niks meer van gevoeld vindt het maar niks.

Waarschuw beheerder
amateur :P

Waarschuw beheerder
Haha :p

Heb er zelf nog geen ervaring mee maar wil het zeker wel een keer proberen!
Waarschuw beheerder
Heb t wel gebruikt toevallig afgelope weekend.... maar vind het maar zonde... je moet er zoveel van nemen voor het juiste effect.. !