Partyflock

Forumonderwerp · 663139
3047x bekeken
Waarschuw beheerder
Irritaties bij vrouwen. noem ze maar. Ik noem de eerste:

- Dat ze je uren laten wachten omdat ze zich moeten opmaken

Waarschuw beheerder
donateur
als ze bezitterig zijn en geen eigen leven hebben. Van die meiskes die altijd bij hun vriend zijn en verder niks te doen hebben
Waarschuw beheerder
Het verkk'ste is dat je een vriendin hebt die alles alleen maar vauit d'r eigen ogen kan bekijken en niet open staat voor iemand anders z'n mening of fouten niet kan accepteren.

Verder maken vrouwen altijd zo'n groot probleem van kleine dingen... das ook minder.
Waarschuw beheerder
als ze bezitterig zijn en geen eigen leven hebben. Van die meiskes die altijd bij hun vriend zijn en verder niks te doen hebben

hier heb ik dus altijd last van he en dan wel andersom.... :bah:

ik herken sommige dingen wel zoals het zeggen dat er niks is terwijl dat er wel is maar dat zeg ik niet om aand8 te krijgen dat zeg ik meestal omdat ik vind dat als hij niet eens snapt wat er aan de hand is hij wel erg dom is omdat het vaak zjin eigen schuld is dat ik zo ben.... En ja dan vraag je bij mij gewoon naar de bekende weg. :yes:

en tot slot ik zou nooit zoow kinderachtig zijn om te vragen, en ook niet tactisch, naar een jas of cadeau's. Ik wil een cadeau van een jongen omdat hij langs een etalage loopt en denkt hmmz dat zou Deb kei leuk vinden en anders wil ik het niet eens. :s

Mannen hebben ook hun minpunten net zo goed als vrouwen maar ik denk niet dat je alle vrouwen over één lijn kunt trekken zooow :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
half uurtjuh kleren passen in de winkel en dan naar het halfuurtjuh zeggen nee toch maar niet en dan op naar de volgende winkel..DAS ECHT KUT!!
Waarschuw beheerder
Het grootste probleem (in mijn ogen) van veel vrouwen is dat ze van ieder klein #$)_@#$ babymuggetje een fucking grote #$%(#^$) opa olifant maken!

Gaan ze uren/dagen/weken/maanden lang zeuren over helemaal niks :@

En dan uiteindelijk zien ze zelf in dat het eigenlijk nergens over gaat en dat ze ongelijk hadden.

Maar de eerstvolgende keer dat er weer iets gebeurt wat op die ene situatie lijkt of ermee te maken had dan komt heel het gezeik weer naar boven, van voor af aan!! Zwaar kut!
Waarschuw beheerder
dames...dit is voor MANNEN! :-)

Waarschuw beheerder
Ik vind het eigenlijk wel irritant dat ze zo nieuwsgierig zijn dat ze een topic
dat 'voor mannen' heet gaan bekijken en daar ook aan gaan meedoen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad Ruud..net wat je zegt...komt dit puntje ook nog op de waslijst te staan van ...dingen die wij niet door de bhbeugel vinden gaan! :-)