Partyflock

Forumonderwerp · 662936

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Nou aangezien iedereen hier al helemaal in de ban is van feesten die over heel wat maanden komen , dacht ik laat ik ook meedoen:Z :Z :Z: Z :vaag:

Decibel Outdoor 2004 , 28 augustus 2004 , een week na mysteryland.

kheb nog geen decibel voorbij zien komen dus kzal wel de eerste zijn :9

Bron
kijk onderaan maar
laatste aanpassing
Ik ga een beetje naar Diemen...:x :)

:bounce: aaanwezig! :bounce:
Wat een bagger feest was dit zeg ,had er de hele zomer van 2003 naar uigekeken maar wat viel dat tegen:( :(
Tenten veel te kort op elkaar en muziek van 2 tenten door elkaar horen is niet relax.(n)
Nee geen Decibel in 2004
hahaa ... 90% gaat toch wel komen:P

dan ben ik 100% zkr .. dat ik bij die 10% zit ..;D
Als mensen hier nou inderdaad eens aangeven wat ze anders zouden willen zien.
En dan wel wat onderbouwde dingen graag.
Ben ik wel benieuwd naar :)

Decibel :/ als ze de hele zooi verplaatsen naar een droger deel van Nederland ga ik misschien wel weer, maar heb geen zin om in de regen en blubber rond te lopen
dat was gewoon pure pech...ik heb ook ooit op een mysteryland gelopen waar iedereen om de 2 meter onderuit ging. Was er ook hele heftige regen geweest.
Daar doe je gewoon weinig aan.

Tja helaas kan het weer niet worden geregeld :/
Ik ben er 90 % zeker van dat ik erbij ben :-)

De line-up zal wel weer goed zijn!

Maar ik wacht eerst de plattegrond af. De opstelling van vorig jaar, is me nog wel het meest tegengevallen (zeur alsjeblieft niet over regen, want daar kan een organisatie ook niets aan doen. als het in het voorseizoen bij defcon ook had geregend, hadden jullie het ook ineens een minder feest gevonden). Alles was gewoon te dicht bij elkaar, en in de early rave hoorde ik gewoon muziek uit de hardtrance tent! (zoals eerder gezegd)

Ze moeten met een betere opstelling komen, want ik vind 15.000 mensen met een dergelijke indeling veels te veel. b2s is een bedrijf dat winst wil maken (logisch), dus ik verwacht niet dat ze net als het eerste jaar terug gaan naar 10.000 mensen.

Maar ik ga ervan uit dat b2s hiervan geleerd heeft en dat ze er alles aan zullen doen om de fout(en) die ze afgelopen jaar gemaakt hebben, op te lossen.

b2s heeft me wat dat betreft nog nooit echt teleurgesteld!
Precies, Harry Mossel.
Komt vast goed ;P
Bronco (YUP!) 10 maart 2004 19:46
Als mensen hier nou inderdaad eens aangeven wat ze anders zouden willen zien.

Maak die Early Hardcore area 2 keer zo groot, of in ieder geval zo dat je ruimte genoeg hebt om te dansen.. want het was vorig jaar gewoon veel te druk.
Precies, Harry Mossel. Komt vast goed

de kans dat ik hier bij gaan zijn, is al naar 95% gestegen :D

maar jij weet dus meer over de indeling dus? :jaja:
ach, als jij zegt dat de indeling dit jaar beter is, vertrouw ik je op je woord. Dat dan weer wel ;-)
Idd, ga nou niet lopen zeiken over de regen.
We wonen wel g.v.d. in Nederland hoor, dus zo opzienbarend was dit niet. En zeg niet dat je niet van tevoren bent gewaarschuwd. Tjonge die paar druppeltjes...

Ik vond het wel een leuk gezicht, al die fanatieke feesters, jumpend in de regen.
Het enigste nadeel is dat ene hoopje modder, waar echt niemand last van had.
prima feesie hoor! Hele avond lekker in de rustige techno gestaan, vette techno, goeie sfeer!

Best gelopen, dit jaar weer :D
En de muntverkoop was zeker niet zo slecht als hier wordt voorgedaan, je moet alleen wel wat verder kijken dan je neus lang is...

Zo ook met de wc ;)

Hopelijk wordt het wéér een bagger feest!
Heb ik tenminste een beetje ruimte om te dansen. hehehehe
Zo ook met de wc

Precies, heb echt niet lang moeten wachten...

De ingang had sneller gemogen en het weggaan met die kutblubber was klote maar dat kwam door het K-U-T-weer... doe je niks aan als organisatie. En B2S geeft 9,9 van de 10 keer gewoon een superfeest:yes:
De zaken die vorig jaar wat minder goed gingen, worden dit jaar natuurlijk extra kritisch bekeken.
Maar sommige mensen zijn inderdaad echt zeikerds.
Ik heb me vorig jaar, ondanks de regen, prima vermaakt :)
vorig jaar was het toppie alleen het weer zat tegen lekker derend dit jaar zijn we weer van de partij!!!
grotere ingang , heb ruim een uur staan wachten daaro
Was zekers wel een goed feesie!
Weer was wat minder, daar kun je je aan ergeren of gewoon een feesie bouwen!!
Ingang was wat minder, en geluid viel uit bij de hardstyle, maar op elk feest is het wel iets!
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Ik vond decibel 2002 De beste editie goed weer niet te druk en goede sfeer....

Helaas was 2004 wat minder dit kwam echt wel door de regen zodat iedereen in een tent wilde was me een beetje TE DRUK!!!
Maarja wat kun je aan die regen doen he?......

Ik heb begrepen dat t dit jaar wel beter word qua
indeling van het terein etc...
Dus ik ben zeer benieuwd al zal ik er niet zijn om te feesten.....

moet 'r Werken :S
Nou, dan hoef ik er dus niet heen, weet nu al zeker dat 2004 kut wordt...;) Regen en veel te druk:)
Regen en veel te druk

Heb je piet paulesma gesproken dan???

ik vond decibel 2003 maar matig en zeer klote geregeld met die kutbussen :/
Helaas was 2004 wat minder dit kwam echt wel door de regen zodat iedereen in een tent wilde was me een beetje TE DRUK!!!

:)
zozo hebben we hier te maken met een profeet?? :)
Nope ga niet meer vond het vorig jaar echt niet leuk. Nog een half uur in de berm gestaan in zo'n pendelbus. Regen kan organisatie niets aan doen, maar aan de wachtrij wel mmm en als je dan toevallig in de regen staat :(!! Toen viel het geluid nog uit bij hardstyle! Hoorde muziek door elkaar heen van verschillende tenten bah!!
Owww wat ben ik een zeikerd eigenlijk ;)

Ps: sfeer was gelukkig wel goed!!!!
4e keer: daar wordt wat aan gedaaaaaaaaaaaaaan :P
Ben er zeker weer bij en wat boeit mij die regen en die modder nou!! Was lachuh man :-D Mensen onderuit zien glijden naast je op het parkeerterrein, tractors die auto's moesten lostrekken, rally whahaha Oh ja en de muziek was ook (y) :-9
Heb me idd echt kapot gelachen op het parkeerterrein :D
2003 was echt een goed feest, ik heb wel gelachen op die parkeerplaats, al die vrouwen in korte rokjes die onderuit gingen in de modder :D

Heb bijna de hele avond in de Early Rave gestaan en dat was echt goed te doen!
laatste aanpassing
vorig jaar aantal tegenslagen:
- geld en sigaretten verloren
- zijknat geregend
- auto vast in de slijk

maar ik ga het dit jaar toch wel weer proberen denk ik
Als er maar geen Urban of BuBbLiNg-tent bij komt.

Trouwens vonden jullie die vlammen bij de sloot ook zo gevaarlijk? Ik verbrande bijna mun leuter toen ik daar stond te zeiken :D

moagh de parkeerplaats was inderdaad bagger.
verder voor iedereen die het in 2003 kut vond:JULLIE STONDEN IN DE VERKEERDE TENT!
[u]oke de datum en area`s zijn bekend[/u]
o- Hardstyle -o
o- Hardtrance -o
o- Early Rave -o
o- Trance -o
o- Techno -o
o- Hardcore -o
o -Jumpstyle -o

start kaartverkoop:
ZATERDAG 15 MEI (ticketbox)
ZATERDAG 19 JUNI (overige adressen)
€42,50 exc fee
Totaal aantal kaarten:
20.000
Datum feesie:
ZATERDAG 28 AUGUSTUS 2004
Tijdsduur
21.00-07.00
Definitieve Line-Up
WORDT BINNEN 2 WEKEN BEKENT GEMAAKT
Info over Jumpstyle Area
DIT WORDT ECHTE BELGISCHE JUMPSTYLE
Oude Decibel website
http://www.b2s.nl/decibel/

officieel nieuwsbericht op www.b2s.nl

Op 28 augustus zal op het recreatiegebied Binnenmaas nabij Rotterdam de 3e editie van Decibel Outdoor worden georganiseerd door b2s. Ook dit jaar beschikt het festival over een in Nederland unieke nachtvergunning. Na de uitverkochte editie in 2003 is er dit jaar plaats voor 20.000 bezoekers.
Er zijn dit jaar 2 stijlen toegevoegd waardoor er maar liefst 7 area’s zijn waar alle stevige stromingen van de hedendaagse dance te horen zullen zijn. Het festivalterrein is 2 maal groter in oppervlakte dan bij de editie in 2003 waardoor alle faciliteiten optimaal zullen zijn voor de bezoekers. Binnenmaas als locatie aan het water met zijn landelijke omgeving is het perfecte decor voor het enige dance-event in dit deel van Nederland.
Voor deze editie zijn er diverse aanpassingen aangebracht die de overlast bij slecht weer en entree zullen beperken. De toiletten zullen gratis zijn. Er zal alles uit de kast gehaald worden op het productionele gebied met de daarbij behorende line up en dat garandeert een perfecte combinatie. Gezien de toeloop van vorig jaar verwacht b2s dit jaar wederom een uitverkocht huis.

De volgende area's zullen dit jaar op Decibel te vinden zijn:

1. Hardstyle
2. Hardtrance
3. Early Rave
4. Trance
5. Techno
6. Hardcore
7. Jumpstyle

Er zullen ruim 60 artiesten optreden tijdens dit festival.
Decibel begint om 21.00 uur en zal duren tot maar liefst 07.00 uur in de ochtend.

Tickets zijn vanaf zaterdag 15 mei verkrijgbaar bij Ticketbox en vanaf 19 juni bij de bekende voorverkoop adressen en kosten 42.75 euro (Ex fee)

laatste aanpassing
Die 2 nieuwe area's erbij vind ik een goed idee!!
Het wordt denk ik wel veel van tent naar tent overlopen. Ben ook wel benieuwd naar wat precies jumpstyle inhoudt?
Ik vond het vorig jaar een super feessie dus dit jaar weer...:D Ach en wat regen dat nemen we voor lief.

Ik hoop dat Deepack komt!!
Ik ben blij dat er eindelijk eens een Jump area ergens is! :D
Hardcore en een Early Rave... das netjes.
he ik heb het gewoon overal en altijd naar me zin !!

dus zal op decibel ook wel zijn

gewoon los gaan !!!

mazzol
ze zeggen wel heel leuk gratis plee`s maar je betaalt wel 2,5 euro meer voor je kaartje dan vorig jaar(maar dat is altijd wel zo natuurlijk)

ff rekensommetje:
2003:
15.000 mensen: 5 tenten= 3000 man per tent

2004:
20.000 mensen: 7 tenten= 2800 man per tent

zal denk ik niet echt stiller worden in de tenten maar aangezien het gebied groter wordt hoop ik de tenten ook.
En een Early Rave tent, en een Hardcore tent en een jumpstyle tent....klasse
Vorig jaar nie bij geweest helaas maare dit jaar gaat ik zeker ff tsjekken!!!! Ennuh ik heb t net als rotterdamzuid overal naar me zin dus gaat gewoon weer knallen worden!!!! :bounce: :xtc:
Info over Jumpstyle Area
DIT WORDT ECHTE BELGISCHE JUMPSTYLE

Mijn smeekbedes zijn gehoord! Ik hoop dat er ook Fransen staan.
Dat wordt dus pure Jump :p

Maar dit betekend dat HS en/of Furax er zeker zal staan/staat!

Fuck de hardstyle ;)
Haahhaha! :D

Nou, dat wordt paradijs voor jou! :D
Dat kun je wel zeggen ja!
Ik heb mijn tapijtje voor het :respect: al weer uitgewassen en gestreken voor die magistrale avond :D
Wie weet krijgen we wel Groove Electronic Live

Een half uur vol Jump met Afrikanengeluiden! :respect:

Dan blijven alleen de vage mensen over! :d
Ja ik heb daar nog een foto van, die stond maanden geleden op mijn profiel, Jumpende Afrikanen a la Derb - In Africa :D

Indianen zijn ook niet slecht hoor, zie Sioux - Pho!