Partyflock

Forumonderwerp · 662806

Wie zit er op dansen???? En wat voor soort dans is dat????
Mijn dochtertje heeft vandaag haar 1ste dansshowtje gedaan

Ze doet Muziek&Dans voor Kleuters :trots: :D
aaaah wat schattig!!lief man...
Zo te zien vond ze het zelf ook leuk!!

(K)

4,5 jaar stijldansen gehad, maar de heren hier in het oosten zijn niet zo danserig :-P

Valt wel mee hoor steffie........... je moet alleen net ff de goede vinden ;)

ben afgelopen weekend op t NK nog 2e geworden met een heer uit t oosten :D

Ben er helaas alweer een tijdje uit en heb het inmiddels maar even aan de kant geschoven. Vorig jaar 2 try-outs gehad, maar het klikte gewoonweg niet, dus dan heeft doorgaan geen zin.

Mijn toemalige partner is naar het westen gegaan, dus dat was wel even slikken.

Welke klasse dans je Lady_J?
Streetdance!! Maar onder alle dansers hier..nog iemand die mij kan helpen met mijn techniek verbeteren?

volluit technodansen,en lkker hakkn op hardcore af en toe:)

zelfs vroeger gestijldanst:frusty: wel tot goud.....de mooie dames op bruiloften zijn voor mij;)_

Free Your Mind Festival Milos ;)

breakdance, stijldans, maar allerbelangrijkst...technodansen...de dans der dansen zal worden uitgevoerd in perfectionisme..d.oor franky en milos......rocken naar alle waarsschijnlijkheid iedereen druit......zoals ik gewend bent...;)

drinkt zn 26 flesje weg.helemaal wasted..blowtje drbij,....maar weet nog wel wat tie zegt;)

Ik dans nu 15 jaar, dus begon echt als een uk! Voornamelijk Klassiek ballet maar doe ook streetdance, Showdance en modern. Ik dans gemiddeld 3 a 4 x per week! Te relaxt! Dit jaar voorstelling in de meervaart! Assepoesje!!! :D
Ik geef zelf ook ballet- en streetdancelessen. Dat is echt leuk!