Partyflock

Forumonderwerp · 662796

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

eey jongens en meiden

Ik ben nog niet zo lang lid van pf, maar ik erger me een beetje aan het subjectieve gelul waar velen onder u zich mee bezig houden. Met erg inspiratieloze vragen naar de beste "hardcore producer", meest meeslepende "techno melody", lekkerste "trance vocals", de beste "belt driven dj" of "wat is nou fijner is op feesten; bier uit glas of bier uit plastic" worden de fora (forum's) volgepompt. Ik kan me voorstellen dat alles erg in hokjes geplaatst moet worden, goed! Maar doe dat dan niet met argumentloze "dinant van kane is de beste" of "andre hazes het bejaardentehuis in" reply's.

jeroen
laatste aanpassing
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
had je daar niet een week eerder mee kunnen komen :P ...had ik tenminste niet voor het derde jaar achter elkaar dezelfde outfit aangehad op dat o zo gezellige 5-daagse volksfeest met die o zo coole electronische takbam muziek
Het schijnt dus zo te zijn dat leden serieus denken dat url's als www.diepvrieskonijnenhok.nl of www.dinantvankanealsbartender.com bestaan. Jammer, wellicht teleurstellend voor die mensen, maar er is een site waar je al je zelfbedachte url's kan posten, en stemmen op je favoriete onzin!

check it out:

www.ikpraatopniveau.nl
laatste aanpassing
whahahaahahah dat meen je niet wie denkt dat nou weer :frusty:

Wij willen namen horen :D
Hey, die site ken ik. . . :p
shit .nl vergeten nu doet ie het niet :D
wel ontopic blijven he
oja Dinant van Kane is de beste :respect:
andre hazes het bejaardentehuis in
www.waar is die website?

www.lik_me_aars_schoon.cum is ook een (y) site.

Wel eerst ff Hamer 3.11 installeren van Mussosoft want anders doet ie het niet.. O:)

Hier te downloaden:
prik mijn aars
(y) complimenten aan Enzo F! (y)

In een poging een interessant topic te starten is het hem gelukt de grootste berg onzin sinds tijden hier op PF te verzamelen.

Bravo!!!!
Artiest Xavi
had beter in onzin forum geopened kunnen worden ?:D:D

:X (had beter helemaal niet geopenend moeten worden)