Partyflock

Forumonderwerp · 662756
4834x bekeken
Waarschuw beheerder
wie honkbalt er nog meer en wat vind je ervan.. k vind het echt vetste sport die er is :[
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb erop gezeten
en vond cker de moeite waard
tis echt een leuke sport
Waarschuw beheerder
Jij kent nieteens de regels van honkbal.

Echt honkbal gaat wel wat anders dan op school whaha

Ik ken de regels zeker wel, dus je praat een beetje voor je beurt, mister honkbal legend :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whhehe :P

Maargoed jij zegt dat je het op school hebt gedaan.

Nou op school gaat het 10 keer anders dan in een echte wedstrijd.

Als je het op school doet heb je mensen die niet kunnen honkballen die niet alle regels weten 90% word er niet bovenhands geworpen omdat ze anders de bal niet kunnen slaan of omdat het gevaarlijk is nooit word er een stootbal neergelegd nooit gooit de pitcher eens op een honk aan als iemand te ver van het honk af staat.nooit word het zo spannend dat er een sliding gemaakt moet worden en er zit totaal geen gang in het spel mensen gooien traag en ongecontroleerd.
Waarschuw beheerder
...of sterker nog van een paaltje afslaan...

maar iemand nog van het weekend gespeeld??? ikke gister gegooid ging lekkah!!! 12-4 gewonnen. (kijk dat zijn scores) vanaf de derde inning 3 op drie af, drie op drie af, je moet er de lol maar net van inzien :yes:
Waarschuw beheerder
[cite]Nou op school gaat het 10 keer anders dan in een echte wedstrijd.

Als je het op school doet heb je mensen die niet kunnen honkballen die niet alle regels weten [/cite[

:yes:

precies ik moest zelfs de leraren de regels uitleggen en sowieso altijd helpen omdat ik op honkbal zit:s heel irritant altijd
Waarschuw beheerder
Jah inderdaad ik had ook altijd ruzie met de leraren omdat ze dachten dat ze het beter wisten :S
Waarschuw beheerder
haha ja dat ken ik

en wat ook leuk de leraar ging altijd harder opgooien als ik moest slaan
vond ik alleen maar beter sla ik alleen maar verder:d
Waarschuw beheerder
Klopt jah! veel beter te slaan! die mieterige balletjes zijn zo lastig te timen vind ik haha.:D
Waarschuw beheerder
Ghehe.. precies.. en als je dan aan slag ben sprint iedereen naar achter... en dan leg je een stootslag neer!!:P
Waarschuw beheerder
Middelbare school hadden we gymles van onze conrector...

Was er ook zo een die wat harder ging gooien....
En dan expres die ballen langs ze oren laten vliegen (Y)

Heb hem helaas nog nooit voluit kunnen raken :(
Waarschuw beheerder
Die privilege heb ik 1 keer mogen hebben!! Rechtstreeks in ze klokkenspel!!:D

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
YeeeeeaaaaHH! Ik heb owk gehonkbald!
Bij Green Hearts Montfoort.
Ik was Pitcher en 1e honk hoelitoeli, maar toen ik 16 was ben ik dr maar van af gegaan, geen zin in die verplichting...

Kijken vinnik ik nog steeds leuk, WPT en Haarlem zijn toch eigenlijk altijd wel vaste prik.
Me broertje speelt ook redelijk hoog dus das inmiddels ook wel de moeite waard om een zondagmiddag voor op te offeren :D
Kneuzenhonkbal is echt saai om naar te kijken, maar bij honkbal op topniveau moet je je best doen om niks te missen :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben s.p.o.d :D :yes: .. vandaag weer lekker balletje gegooid met pilootje :bounce: .. verslaving begint terug te komen :D
Waarschuw beheerder
Ja ging wel lekker... morgen maar weer denk ik zo!!

Eindelijk een gezonde verslaving gevonden!!:P

Ook om kneuzehonkbal kan je lachuh!! Mooie error's!!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Speel zelf nu al zo'n 15 jaar honkbal. Ga der denk ook nooit vanaf. Voornamelijk Infield.
Maar kan me best voorstellen dat mensen het een saaie sport vinden.

Alleen vindt ik dat de competitie een beetje kort duurt. Na 20 wedstrijden is het seizoen vaak al voorbij. Dat komt voornamelijk door het weer en de animo van het nederlandse volk voor de sport. Daardoor zijn er zo weinig clubs, of ze lopen leeg.

Zit me ook telkens dood te ergeren aan studio sport als ze geen WK wedstrijden of andere internationale toernooien uitzenden. Maar wel zo'n kut doelloze sport als turnen. Fock that!!
Waarschuw beheerder
Zit me ook telkens dood te ergeren aan studio sport als ze geen WK wedstrijden of andere internationale toernooien uitzenden. Maar wel zo'n kut doelloze sport als turnen. Fock that!!

Precies... En als ze het al een keer uitzenden word het afgebroken voor WIELRENNEN!! :S:S:S
Waarschuw beheerder
Ja idd, snap het echt niet zulke belangrijke wedstrijden en het gaat ook nog om de nederlands eer. Zenden ze het niet uit die mogolen.
Wat dat betreft kan ik best wel wat andere sporten opnoemen die nog saaier zijn, maar wel zendtijd krijgen.

Zo blijft honkbal niet echt een populaire sport in NL helaas. Hopen dat het bij de komende O.S anders is.
Waarschuw beheerder
ja baal ook wel een beetje van de competitie!
eerst waren we ingedeeld met een stuk of 10 teams, nu is dat weer terug gedraaid naar 5 ofzo :S
dan speel je dus 4 x tegen elk team :S

we hebben een heel goed trainingskamp gehad, en zondag natuurlijk nog een wedstrijdje gewonnen 4-8
en vanavond weer lekker trainen natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Tja... Als het NL team nou niets voorstelde... ok... maar we zijn gewoon 1 van de beste teams ter wereld!!

Gister weer lekker balltje gegooid... HEEEEERLIJK!!! Kan niet wachten tot me 1e wedstrijd!!:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant is het inderdaad zonde dat honkbal in Nederland niet zo'n hele grote sport is. De televisieuitzendingen zijn inderdaad niet best....komt er eindelijk honkbal op televisie,zitten ze je helemaal lekker te maken door het aan te kondigen....laten ze het maar vijf minuten zien:S. Ik hoop echt dat ze tijdens de OS live gaan uitzenden. Maar er zijn ook voordelen dat honkbal niet zo heel populair is. Het wereldje is heel klein...iedereen kent elkaar(tenminste op topniveau) en bij clubs als Kinheim, HCAW en Neptunus krijg je al gauw training van de beste spelers die er in Nederland rondlopen...Ik kreeg bijvoorbeeld vorig jaar het hele jaar lang slagtraining van Marcel Joost......Bij voetbal mag je al blij zijn als je Patrick Kluivert een handje mag geven.......
Waarschuw beheerder
Ja das zeker weer zo... Maar een beetje aandacht zou wel leuk zijn!! :D

Waarschuw beheerder
Jurjan Koene is mijn trainer geweest...
En Edward Spanner, Eddy Dix en nog een hele zooi...
Lache is dat!!
Waarschuw beheerder
Wel eens een balletje gegooid met Eddy... heb ze handtekening nog steeds op me handschoen staan!!

Ging toen ik klein was naar honkbal kamp!!:P
Waarschuw beheerder
Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen zo'n klein wereldje, je begint andere teams te leren kennen enzo. Dat is wel gezellig, maar elk jaar, elke x tegen dezelfde teams is op een gegeven moment ook niet meer leuk. Gelukkig is de bond dit jaar aan het gochelen geweest met de competities. Nu spelen wij weer bijv. veel in de regio utrecht dit jaar. Nog mensen die hier ook spelen??

Die honkbal kampen zijn idd lache, heb dat ook vaak gedaan, ook nog een gesigneerde bal van Rikker Fanyte in mijn bezit das dan ook wel weer leuk.

Maar blijf erbij dat men meer aandacht moet besteden op tv voor honkbal zodat mensen een beetje warm ervoor lopen.
Waarschuw beheerder
Ik kwam vroeger altijd wel aan mijn trekken.....elke dag live MLB op de NBC,die zat toen nog op de kabel...helaas is die er afgepleurd:(
Waarschuw beheerder
Weet niet welke regio dit jaar we spelen... Zit nog te wachten op het wedstrijdschema van me coach!! :@ Speelde vorige seizoenen wel daar in de buurt Altijd. Domstad Dogers... Green Hearts... Overal wel een keer geweest!!

CANAL+ is toch wel een fijne zender dan!!:P
Waarschuw beheerder
canal + is zeker relax! snachts opnemen, overdag rustig kijken :)

speel dit jaar volgens mij weer regio den haag, was altijd rotterdam, maar idd door het kloten met de regio's is dat vorig jaar al veranderd.

vrijdag weer een wedstrijd..heb er alweer zin in! :D
Waarschuw beheerder
Heb zelf helaas geen canal+, moet het dus doen met kleine stukjes mlb bij world sports op CNN geloof ik. Maar met de world series gaan we met het hele team in de kantine kijken. Mis zo dus gelukkig nix ervan.

We spelen dit jaar 3 e klasse, welke poule is me ff ontgaan.
Waarschuw beheerder
JA in de kantine kijken is altijd erg gezellig!! Lekker potje bier erbij!! :D

Waarschuw beheerder
Honkbal rules.. Begin aan mn 13de seizoen.. Bij Kinheim natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Ghehehe.. zo natuurlijk is dat niet... Kunnen natuurlijk niet allemaal bij Kinheim spele!!:P
Waarschuw beheerder
Als je een ECHTE Haarlemmer bent speel je natuurlijk gewoon bij Kinheim;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja we kunnen niet allemaal in Haarlem wonen he!!:P

Waarschuw beheerder
hahaha ja idd dan speel je bij kinheim honkbal/softbal is (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en als je ECHTE rotterdammer bent speel je natuurlijk bij Neptunes :respect:
Waarschuw beheerder
Tsja enzo kunne we nog wel een tijdje doorgaan.

Ben net terug van een honkbaltoernooi, en natuurlijk eerste geworden. Finale met 6-2 gewonnen in Cuijk bij Eindhoven ergens in de buurt.

Wat heb jullie dit weekend gedaan?
Waarschuw beheerder
wie-o-wie heeft Nuenen in de competitie???
ik krijg alweer de kriebels want t seizoen start verrrrrrrrrrrry Zoooooooon
Waarschuw beheerder
we hebben vrijdag avond gespeed tegen sparta-feijenoord, was een leuke wedstrijd alleen op het laatste moment verloren we dus met 10-9 :S

blijf het wel k*t vinden, spelen met kunstlicht!

wij zitten iig niet bij Nuenen, zit in regio Den Haag..
Waarschuw beheerder
Spelen met kunstlicht is inderdaad nou niet echt ideaal.Ik zie de bal altijd veel slechter en krijg last van mn ogen....
Waarschuw beheerder
Honkbal was de 1e sport die ik heb gedaan. Ik kwam toen als klein jongetje bij de peanuts ( balletje van zon paaltje slaan :D) en heb nog 1 jaar bij de pupillen 2 gespeeld. Was bij de Blue Socks uit Veenendaal!

Waarschuw beheerder
Mr Cocksucker HCAW :D
Waarschuw beheerder
:d

dit weekend "trainingskamp" (lees zuipkamp) gehad
vet lam en vet verloren de dag erna:D
Waarschuw beheerder
Tja nog 3 weekjes voor mij!! En dan kan ik ook weer spelen!! :bounce: Kan niet wachten!!!
Waarschuw beheerder
Bij dat toernooi waren we op zaterdag ook helemaal naar de klote gegaan. 4 uur geslapen en dan weer spelen. Ging nog goed ook ondanks dat iedereen brak was.

Nog 2 weken voor de start van de competitie!!!
Waarschuw beheerder
speel je geen oefenwedstrijden pilootje?

wij zij al vanaf maart bezig met wedstrijden

aankomend gelukkig ff niks kan ik ff helemaal uit me naad op in qontrol:)
Waarschuw beheerder
Daar heb je geluk mee, heb na in control mijn laatste oefenwedstrijd van het seizoen. Zal erg verrot gaan worden. Maar dat is geen reden om helemaal los te gaan!!!
Waarschuw beheerder
Tja ik zou dolgraag spelen nu, Maar ik zit nog in een geitenland. Kom daar de 29e van terug! Dus dan weer maximaal aan de bak! :D

Waarschuw beheerder
de enige sport waar ik met gym altijd een voldoende voor had...
ze noemde me "het beest" ik sloeg die ballen 25 meter ver:P