Die regeling bestaat allang maar omdat het nu om Marokaanse mensen gaat, gaat iedereen piepen
Kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar bovenstaande vind ik complete onzin, maar als je terug gelezen zou hebben had je dat ook gelezen.
Denk eens een keer aan het leed wat daar geleden wordt inplaats van aan "het geld".
Als jij familie had in het buitenland en geen geld voor een ticket had je er ook heen gewild.
Natuurlijk had ik er dan heen gewild maar ik had me ook gerealiseerd dat dat een probleem kan zijn. Op het moment dat je je in een ander land vestigd dien je ook rekening te houden met dit soort omstandigheden. Zoals ik al zei, die vriend van mijn moeder kon ook niet naar Suriname toen zijn moeder stierf, de Nederlandse overheid betaalde zijn ticket ook niet...
Er zijn wel ergere dingen waar je, je druk om zou moeten maken dan deze tickets
Ben ik zeker met je eens maar aan de andere kant, we hebben het wel over o.a. mijn belastinggeld. Mag ik dan een beetje inspraak hebben over de besteding daarvan??? We leven toch in een democratie???
Zoals ik al eerder zei, open een gironummer en laat mensen vrijwillig storten, dat kan toch ook??? Daar hoeft de overheid toch niet voor op te draaien??? Laat de Marokkaanse regering het maar betalen, maar die zeggen niet gek te zijn...