Partyflock

Forumonderwerp · 662698
1428x bekeken

Waarschuw beheerder
heey,
Wie gaan er vand e zomer naar curacao??
Ik ga van 26 juni tot 16 juli...
Nog leuke tips, dingen die ik niet mag missen??

doeg (K)

Waarschuw beheerder
Ben er een paar keer geweest, echt super daar. Was er op bezoek bij eeen goede vriend die er 2 jaar heeft gezeten (marine, wel een eigen huisje) hij had de tijd van z'n leven en wilde er wel blijven. Had zelf ook wel zoiets van: hier wil ik ook wel voor langere tijd blijven maar dat is door anderen weer afgeraden. Een echt mooi eiland (natuur) is het niet maar je kunt er heerlijk stappen, Tu Tu Tango, Zanzibar, TMF-cafe, Mambo Beach..... Zou er wel met een zeilboot voor langere tijd heen willen gaan maar voor zeilen schijnen de bovenwindse eilanden veel mooier te zijn, ik zie 't allemaal wel....... Veel plezier voor diegenen die er naar toe gaan !!!

Waarschuw beheerder
Het mooiste strand blijft Playa Kalki :yes:

Is ook helemaal NIEMAND dus erg lekker en FANTASTISCHE duikplek :yes:

(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan waarschijnlijk volgend jaar naar Curacao... Lijkt me echt wel leuk...

Me ouders zijn dan 25 jaar getrouwd en we gaan met het hele gezin die kant op... En natuurlijk gaat me vriend ook mee :lief:

Heb er echt zin in :jaja:

Waarschuw beheerder
is ook zeker leuk...
heb t erg naar mijn zin gehad

Waarschuw beheerder
ik ga in februari.. heb der zin in!!!

Waarschuw beheerder
Mazzelpik ! Jammer genoeg (of niet) mis je net Tiesto volgende week donderdag op Mambo beach.
Waarschuw beheerder
Heb er ook net een half jaar gezeten en veel cultuur kunnen opsnuiven. En daar bij die heuvel achter de Pita verkopen ze troep( nog wel beter als hier). ik heb nog wel een leuk adresje daar voor de geiinteresseerden.

Natuurlijk Campo Alegre moet je geweest zijn en nadat de Mambo dicht gaat doorroggen bij de Baya Beachclub.

Beste strand: playa daaibooi...

Vet restaurant bij het Spaanse Water.Op die boot..
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat de sos per ingang van 1-1-05 25 cent duurder gaat worden?? is hier al meer over bekend?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker doorsnuiven!

(k)
Waarschuw beheerder
Ik ga in april :D :yes:

Waarschuw beheerder
wij ook :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ga 10 februari mijn vriendin opzoeken die hard aan het werken is op het Papagayo Beach resort @ Jan Thielman Baai..

Lekker 4 weken niets doen daar en lekker luieren!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik woon en werk er

Echt super hier! alleen ik mis nederland wel een klein beetje
Waarschuw beheerder
En daar bij die heuvel achter de Pita verkopen ze troep( nog wel beter als hier). ik heb nog wel een leuk adresje daar voor de geiinteresseerden

voor 10 Nafl per zakje klaag ik niet, ik woonde daar in de buurt dus was makkelijk

in otrabanda achter die begraafplaats, in die langwerpige folie`tjes was ook wel goed spul
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan in mei :D:D