Partyflock

Forumonderwerp · 662638
4557x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeey mensen
ik draag al iets van 3 jaar contactlenzen van Hans Anders en die zijn echt zooo kut. de laatste tijd last van droge ogen enzo. 't SUX

ik wil nieuwe maar weet niet goed welke lenzen wel oké zijn...
welke dragen jullie en zijn die wel goed?
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd de duurste merken gehad.... en nu gewoon lenzen van de kruidvat....mij hoor je niet klagen ;)

Summy: hoe merkte je dit ?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ging me van geen kwaad bewust naar de opticien en ging 15 min later de deur uit met dit bericht.

je merkt er dus niets van, maar als het te erg wordt gaat je zicht erg naar achteren en als ik het goed heb begrepen kun je d'r blind van worden :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is niet zo mooi !

Ook maar weer eens voor de zekerheid ff laten testen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
kost je toch geen drol ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zachte lenzen van Hanzie = Anders. gratis in het ziekenfonds :) maar ik had eerst ook problemen met die dingen. had hiervoor altijd andere. Surevue en Curevue of zo...die waren wel heel goed..maar jah....om die problemen op te lossen moet je misschien de blauwe vloeistof van hans anders gebruiken (waterstofperioxide) in combinatie met een alles-in-1 vloeistof...misschien dat dit helpt...bij mij in ieder geval wel. suc6
Waarschuw beheerder
bedankt voor de tip StyLeonardo... maar ik ben erachter gekomen dat de lenzen van hans anders onwijs dik zijn en minder zuurstof doorlaten terwijl ik dat juist wel nodig heb :S
morgen ga ik naar Saton in Katwijk; een goeie zaak is t want ik ken meer mensen die daar lenzen van hebben en die kregen onwijs goeie info en hun hebben nooit problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
hu hu?
lenzen in het ziekenfonds? hoe krijg je dat voor elkaar?

Waarschuw beheerder
To Summy: VGZ vergoed de lenzen van Hans Anders....duzz lekker helemaal gratis :D
Waarschuw beheerder
nou ik ben vanochtend ff naar Saton Optiek geweest en m'n ogen zijn gecontroleerd... vóór het weekend krijg ik m'n lenzen!! :D (Y)
ze zei wel dat ik redelijk droge ogen heb maar m'n traanvocht is genoeg voor zachte lenzen. over twee weken moet ik weer naar die kutcontrole om te kijken of alles naar wens is. misschien dat ik toch overstap op harde lenzen maar kweetniet of dat wel relaxede lenzen zijn :S
ik hoorde van mensen dat ze uit je ogen kunnen vallen als het hard waait!! superkut
Waarschuw beheerder
ik heb dus nu die nieuwe lenzen maar ze zijn echt zó superdun dat wanneer je ze in wilt doen ze dubbelklappen op je vinger!!!!!!!!!! zwaar irritant grrr..... weet iemand nog een trucje om dit te voorkomen?
Waarschuw beheerder
donateur
dat dubbelklappen van mijn lenzen had ik in het begin ook last van maar dat went wel na een paar dagen. dus dat komt wel goed :D
Waarschuw beheerder
wat voor lensen heb je dan zachte of harde ik denk zachte maar meot je gewoon beeje voorzichtig doen en later gaat het heel makkelijk went wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zachte lenzen van "Het Huis" en ik heb ze nu al zo'n 5 jaar ofzo.. Het gaat goed, heb er niet zo veel last van

Waarschuw beheerder
ik heb eerst harde gehad, maar dat werkte niet voor mijn ogen..

heb nu zachte bij Hans Anderts besteld en hoop dat 't wat is..
Waarschuw beheerder
als je merkt aan je ogen dat die lenzen van H.A. nix zijn haal ze er dan meteen uit en ga naar een goeie opticiën... anders krijg je misschien dezelfde ellende die ik nu heb :(

Waarschuw beheerder
(Y) thanks voor de tip spike!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde van mensen dat ze uit je ogen kunnen vallen als het hard waait!!

haha, ja m'n zus had het ook midden in een storm we zouden naar een voorstelling, maar dat ging dus ff lekker niet door :(

maar ze kunnen er niet gewoon uit waaien hoor, bij haar was het gekomen omdat haar muts in haar oog was gekomen, en haar lens er uit had 'gehaald'

Waarschuw beheerder
ik heb ze nu een paar dagen, maar vind 't nog wel een beetje wazig kijkend :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb 2 jaar terug flink ontstoken ogen gehad van die lenzen van hans anders..
Heb nu bij de pearl..zijn wel goed.
2 weken lenzen (acuvieuw) bevielen mij t best maar die zijn ook t duurts

Waarschuw beheerder
Ik heb ook contact lenzen van de hans anders gehad. maar vond het allemaal buullshit het ging idd ook om de vloeistof zoals hierboven al gezegt werd. Ik draag nu contact lenzen van de kruidvat :) bevalt me prima. En af en toe laat ik mn ogen weer ff meten.

Waarschuw beheerder
Draag ze al 4 jaar volgens mij, en heb nog nooit een x gehad dat ze eruit zijn gewaaid. Wel in een disco dat ik wild ben en met een flats langs mijn gezicht ga waardoor ik mijn lens opeens in mijn hand heb (met geluk) of vaag erin zit. En dan naar de toillet en er weer in doen... dat prikt :S

In het vliegtuig heb ik wel altijd problemen met mn lenzen, mn ogen worden dan droog dus krijg je steken door je hoofd enzo. Dus dat heb ik ook niet meer gedaan. En als je weinig hebt geslapen kunnen je ogen nog wel eens irriteren. En als je in een kamer bent met veel rook kan je nog wel eens vaag kijken omdat die aanslag ook wat op je lens komt. En als je verdriet hebt moet je vooral daarna je lenzen schoonmaken ;p

Dat was het. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Draag ze al 4 jaar volgens mij, en heb nog nooit een x gehad dat ze eruit zijn gewaaid

kun je nu ook al harde lenzen bij de kruitvat kopen dan?
Waarschuw beheerder
ik heb softlenses 66 van Bausch & Lomb. ze zijn echt SUPER. nauwelijks last van droge ogen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb ook zachte lenzen van HA, maar indd in de avonduren wel last van droge ogen ja..

Maar stel je zou die kruidvat-lenzen nemen (waar ik hier veel positieve reacties op hoor), kan je dan gewoon bij een opticien naar binnen stappen om je ogen op te laten meten?
Waarschuw beheerder
ja dat zou wel kunnen. voor sommigen moet je wel geld betalen helaas. maar je kunt ook een optometrist zoeken als je alleen je ogen wilt laten opmeten.
Waarschuw beheerder
Heb ook zachte maand lenzen van HA. Ik heb idd ook wel vaak last van droge ogen, maar dat kan ook door te weinig slaap komen ;). Vandaag heb ik mn lenzen weer voor t eerst na een week in, mn oog was vet beschadigd. Er heft iets op/onder mn lens gezeten dat ik niet kon zien en na drie dagen waren mn ogen helemaal rood. egt kut :(
Waarschuw beheerder
ik zou kappen met die lenzen van Hans Anders als ik jou was. zelf was ik ook te beroerd om ermee te stoppen omdat ze zo goedkoop zijn. maar ik heb liever gezonde ogen dan telkens van die droge en rooie ogen!

Waarschuw beheerder
Je moet ook niet van die pauperdingen van Hans A. in ogen proppen, kun je beter wat meer betalen of neem gewoon een paar harde (wel duur maar je doet er jaren mee).... Dat van die dure vloeistofen is ook bullshit, ik heb al 10 jaar dat spul van het kruidvat en ik zie nog steeds