Partyflock

Forumonderwerp · 662623
Waarschuw beheerder
[img]http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/9697/main/59258.jpg[/img]

Gisteren hoorde ik een verschrikkelijk bericht. Een goede vriendin van me, een stapmaatje, is vrijdag omgekomen bij een auto-ongeluk. Ik had haar al een tijdje niet gesproken, maar afgelopen week hadden we nog contact via PF. Dit weekend zouden we weer eens samen op stap gaan. Omdat ze haar telefoon weer eens kwijt was, schreef ze dat ik haar broertje maar moest bellen. Toen ik Ronnie gisteren aan de telefoon kreeg vertelde hij mij het ongelooflijke nieuws. Chantal is er niet meer.

Chantal, waar ben je? Je kan er toch niet zomaar niet meer zijn? Ik kan het niet geloven dat je er niet meer bent. Weet je nog dat we vorig jaar naar Duinrell zijn geweest, je broertje was er ook bij. Dat ik van de glijbaan viel en twee weken met een blauw oog heb rondgelopen, wij maar grappen dat jij me had geslagen. Wat hebben we een lol gehad van de zomer in Bloemendaal, weet je nog? Je kwam op het strand aanzetten met een boterham met pindakaas voor mij. En dat we van het terras waren gezet omdat je me nat gooide en we teveel plezier maakten, dat ik met je meeging toen je moest dansen in The-Site, dat we eens een hele zondag onderweg zijn geweest naar de Kempervennen om te zwemmen en er uiteindelijk om zeven uur ’s avonds pas aankwamen en daar nog haaien en murenes hebben gezien met het snorkelen. Dat we op een bloedhete zondag ergens door het hek kropen om in een afgraving te gaan zwemmen. En dan je echte eigen feest in november vorig jaar, met zwembad en sauna en dj’s en al je vrienden, daar was je zo trots op. Als we samen op stap waren, waren we er ook voor elkaar. Op elkaar passen, jij wat vaker op mij dan ik op jou, het voelde alsof je mijn zusje was. Zoveel fijne momenten die ik me herinner. Je was altijd zo vrolijk. Ik zal je missen, dat doe ik nu al.

Toen ik gisteren met Ronnie sprak, vroeg hij me of ik op de crematie wilde komen. Hij zei dat hij graag wilde dat iedereen die Chantal kende er bij zou zijn, ze was altijd onder de mensen en zo zou ze het zeker willen. Daarom vraag ik hier aan iedereen die haar kende, ze heette hier Bonjoura, of ze ook aanwezig willen zijn komende woensdag. Op 3 maart om 14:00 zal de crematie zijn in uitvaartcentrum Zuylen, Tuinzigtlaan 11, 4813 XH in Breda. Ik ben zo vrij geweest om iedereen die in haar vriendenlijstje staat van dit bericht op de hoogte te stellen. Ik zou het heel erg vinden als er mensen zijn die geen afscheid kunnen nemen omdat ze het slechte nieuws nog niet gehoord hebben.

Ik wil hier afsluiten met het wensen van sterkte aan haar broer, haar ouders, haar familie en aan iedereen die Chantal kende.

Dag lief meisje...

Kuskus, Mikel (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gecondoleerd....en sterkte
Waarschuw beheerder
gecondoleerd (F)

Waarschuw beheerder
Ten eerste gecondoleerd en ook sterkte voor haar familie, vrienden en kenissen..

Ik kwam dus vrijdag vanuit vlissingen en moest ook naar Breda, en heb dus dit gewoon bijna zien gebeuren. Het ongeluk was net gebeurt toen ik langskwam, want er was nog geen politie en ambulance. D8 op het eerste gezicht dat het wel meeviel, omdat ik niemand bij de auto zag verders..

Maar helaas, dit mocht dus niet zo wezen...

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd! En heel veel sterkte aan de mensen die haar kenden!! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
:'( gecondoleerd.. Echt vreselijk dit..

Heel veel sterkte toegewenst voor alle nabestaanden..

Waarschuw beheerder
donateur
iedereen die haar kende, en al haar nabestaanden heel veel sterkte met dit tragische verlies :'(
Waarschuw beheerder
Word er echt stil van...helemaal bij het zien van de foto van het ongeluk..

Ik wens iedereen heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en sterkte voor alle familie en vrienden (F)
Waarschuw beheerder
donateur
pfff gecondoleerd iedereen die haar kende:flower:
kreeg kippenvel toen ik die foto zag:cry:
sterkte toegewenst!!!
Waarschuw beheerder
pluk de dag mensen..

gecondoleerd voor de nabestaanden!

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd (F)

Waarschuw beheerder
Er zijn geen woorden voor.We wensen Ron en familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

R.I.P. Chantal

xxxjes Arjan en Joyce
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en veel sterkte aan familie en vrienden:flower:
Waarschuw beheerder
Heel erg dit... Gecondoleerd..
Waarschuw beheerder
donateur
Erg dit! Gecondoleerd en sterkte aan alle familie, vrienden en kennissen!

Waarschuw beheerder
das echt erg! :( sterkte iedereen die haar kende...

Waarschuw beheerder
echt erg dit gecondoleerd en sterkte voor iedereen die haar kon

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd :flower:
Artiest Pantha
Waarschuw beheerder
..Potverdorie hee...

Bijdeze mijn gemeende condoleances en heel veel sterkte met het verwerken van alle emoties...

...Pantha...

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte voor Ron, en verdere familie.
Dit heeft niemand je gegund.
Op deze leeftijd.... zomaar ineens...
Het leven kan ongelooflijk kei-hard zijn !

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte!!!(F)
Waarschuw beheerder
gecondoleerd :flower:

Waarschuw beheerder
Chantal R.I.P. Meissie,
En Ronnie heel veel Sterkte Maatje, en verdere Familie ook veel Sterkte met het verwerken van dit verlies.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo aardig gek om dit zo ineens te lezen :/

Lijkt wel alsof er geen eind aan komt..
De zoveelste al die verongelukt..

Veel sterkte voor Ron... (y)

vaag hoor.. :/
Waarschuw beheerder
gecondoleerd

en heel veel sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies allemaal
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd.

Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden!

Waarschuw beheerder
Ik ha dook nog wel eens contact met haar over de telefoon maar had dr allang niet gesproken en dan ineens zo'n bericht...heel triest sterkte toegewenst aan heel de familie
RIP chantal
Waarschuw beheerder
En ik heb nog ooit met je staan dansen tijdens een feessie.... :cry:

Zo vroeg....en veelsssss te jong!

Gecondeleerd.

Waarschuw beheerder
gecondeleerd (F)

en heel veel sterkte aan de nabestanden !
Waarschuw beheerder
gecondoleerd!!!!!

Sterkte Ronnie en de rest!!

Waarschuw beheerder
Ik wens de familie en vrienden van chantal de komende tijd heel veel sterkte toe.

Waarschuw beheerder
Iedereen heel veel sterkte toegewenst...
Waarschuw beheerder
donateur
Ronnie, familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst door mij! :flower:
Waarschuw beheerder
Schat, ik zal je missen.....

Je energie je glimlach.....

Ik heb er geen woorden voor!
Waarschuw beheerder
Tragisch dat ze zo aan haar einde moet komen... en vooral dat je geen afscheid heb kunnen nemen... zelf heb ik zo mn zusje verloren ook aan een auto ongeluk.... het gevoel waarmee je daarna blijft zitten is onbeschrijfelijk, je vraagt je steeds maar af WAAROM ?

Ik wens iedereen die om haar heen stonden heel veel sterkte toe en de kracht om dit verlies te kunnen dragen....

Geef haar een mooi plekje in je hart...
Waarschuw beheerder
donateur
Chantal Rust Zacht Meissie :lief:

Ronnie ik wens jouw heeel veel sterkte en veel moed en kracht om dit verlies in deze moeilijke tijden die nog volgen te kunnen verdragen , en ook de ouders, familie en al haar goeie vrienden die haar ook verschrikkelijk gaan missen...
Ik heb er even geen woorden meer voor :cry:
Maar geef haar een mooi plekje in je hart

Gecondoleerd R.I.P :(
Werkzaam bij Zino
Artiest {SHOWLIST artist 408, 3122}
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd damn pas geleden nog tegen gekomen :-( en ff mee staan te babbelen.
ongelukken sucks big-time!!!!

Waarschuw beheerder
gecondoleerd :flower:
veel sterkte aan de ouders familie en vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
Hier word ik altijd heel erg stil van. Zo onbegrijpelijk en zo oneerlijk dat zo'n jong meisje op zo'n tragische manier om het leven komt.

Ik wens haar broertje, ouders, familie, vrienden en verder iedereen die haar kende heel erg veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies......

Waarschuw beheerder
gecondoleerd en sterkte voor iedereen die haar kende (F)
Waarschuw beheerder
:-( Ongelooflijk dat een leven zo in één klap voorbij kan zijn. Staan we niet vaak genoeg bij stil.

Rest In Peace

Waarschuw beheerder
donateur
Chantal, meisje, rustzacht.

Ronnie, familie en alle andere, veel sterkte.

Zal haar uitbundigheid, glimlach en mooie dansjes missen :-(

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd & sterkte voor familie & vrienden!

Waarschuw beheerder
Ik hoorde vrijdagavond het slechte nieuws, echt verschrikkelijk!

Voor Ronnie en haar familie/vrienden: Heel veel sterkte toegwenst in deze moeilijke tijd !

Patricia
laatste aanpassing