Partyflock

Forumonderwerp · 662160
wat vinden jullie van vrouwen die op het strand/zwembad in een string rondlopen??

ik vind het wel leuk, maar gewone bikini is ook altijd goed :D geeen badpak :(

Vind ze allebij wel mooi :-p

lang leven de string , moet je als dame zijnde dan wel een mooie aars hebben ..(Y)
lang leve de string, daar sluit ik me bij aan! geen witte reet voor mij in de zomer!!
ja lang leven de string ja, alleen een beetje jammer dat je zo moeilijk een mooie kunt vinden
vond ze op die site niet zo denderent!
nog veels te groot, ik ben maar een klein meisje.dus iemand nog meer sugesties
lief blondje kijk eens in de wehkamp,pabo of bij Bonnie B. errug mooie strings hoor!!
ow en vroeger had je gave bij The box maar die is failliet dus helaas....
[IMG]http://wickedweasel.com/categories-items.asp?id=114&level=2[IMG/]

ik dacht meer iets in deze richting, maar deze komt van een australische site
Die is mooi blondje, kun je volgens mij gewoon bestellen hoor, er schijnt trouwens ook een duitse site van te zijn, maar die moet ik nog eens proberen. Ze zitten in elk geval wel megalekker...

(overigens, voor welke achterkant zou jij kiezen, klik op het vraagtekentje voor 'select variation' onder 'bottom')
laatste aanpassing
Toch jammer dat WW geen direct linking toe laat. Zijn er hier trouwens mensen die ervaringen hebben met een stringbadpak?
laatste aanpassing

Plaatjes doen het niet :/

String bikini is mooi, ben ook nog op zoek naar de perfecte bikini :)

String-bikini's bemoeilijken de bloedtoevoer naar de hersenen van mannen.
Ik ben er in elk geval al uit voor de komende zomer!!!! :-D

Als je dat meent You rule bigtime!!!!
oef mannen in string is echt lachwekkend hahaha*vind ik*!

ik draag zelf sinds vorig jaar zomer lekker een string zondertopje(behalve als ik over het strand loop of een ijsje haal).

een string vink gewoon prettiger dan zon drollenvanger...:P

vorig jaar kreeg ik ook heel veel achtelijke blikken en wijven die over me zaten te lullen maar ja, lullen doen ze toch wel niet?

string roeleert;)
ik hoop dat die 'behalve' op dat topje slaat? hihi
Ennuh Chris, je vindt het toch niet erg dat dat andere topic je serieuzigheid niet echt bewijst?
:-/ Ja, ik vond het ook heel vervelend dat de mensen die reageerden niet serieus op mijn vraag in gingen.

:-P
ja dat slaat op dat topje;)
OK dan, niet dat het me nodig lijkt, maar ik snap wat je bedoelt...
Is wel nodig, anders zou ik ook iedere keer een ijsje gaan halen, als zij ijsjes ging halen :-D

Maar wat heb je aan een bruine ass ?
ik vind dat net zo belangrijk als een bruine kleine teen namelijk.

volgens mij hebben we een s2der in ons midden.

inzake taalgebruik
Een Stweeder? Een Stwoder??

:-S

een stringbikini is vet....ga er ook 1 kopen voor van de zomer :P
kan heel mooi staan wanneer iemand mooie billen heeft

Voor mij geen optie! ;p
Mandy, als ik het doe, doe jij het dan ook? ;-)

No way! Ik heb een te dikke hol daarvoor! 8)
nopez, zul je mij nie in zien:S

de woorden evident en serieuzigheid rieken naar start2dance.com materiaal
hmm toch niet, het zal mijn vlaamse inslag zijn zeker...

(Lieve, die nu dus voor het eerst in haar leven gaat kijken wat start2dance.com inhoud danwel te bieden heeft)
hey mensen
ik heb wederom het web afgespeurd op zoek naar een mooie string bikini jaja
en heb wel wat gevonden, maar helaas aalemaal overzee (autralie en amerika) maar als we nu masaal zo'n bikini willen dan bestellen we saampies en delen we vele dollars overvlieg kosten
IDEE??
laatste aanpassing
Niet eens zo'n gek idee "lief"blondje, aangezien ik helemaal geen mooie stringbikini's in nederland kan vinden en het topje van mn oude te klein is... Maar pas 'm liever eerst...

Helaas heb ik niet van die mooie billen, maar die heb ik ook niet als er wel een heel bikinibroekje eroverheen zit ;)
laatste aanpassing

hmm ok, my bad, ik dacht eigenlijk dat je een fakeaccount was van een mede s2der:$

sorry(F)
lievelotje, lijkt mij wel nodig hahaha..
ga toch niet topless een patatje of ijsje zitten eten op het terras ofzo:S
tenminste dat gaat mij wat te ver;)
Je moet dat natuurlijk zelf weten, persoonlijk zit ik daar niet zo mee, maar ik zal eerlijk toegeven dat ik daar eerder een minderheid in lijk te zijn in de praktijk...

Ennuh, Miech, apology accepted, overigens heb ik gisteren op dat s2d nog weinig interessants gevonden.

ja als ze het maar leuk vinden, en ervoor goed figuur hebben vind ik het prima,
allen snap ik het niet zo, want wat maakt het uit of je kont nou ook bruin wordt, bijna niemand ziet het.....
je loopt ook niet op straat in een string

Maar je vriend wil misschien wel van je mooie bruine kont genieten als ie doggystyle met je doet :devil:
hihihihi :-p

Hmmm....String bikini op vakantiej...In nederland bikini met een heel laag broekjuh! :)

Ja idd HardstyleLayD-...Ik draag op vakantie ook wel eens een string bikini, Maar hier in NL gewoon een laag broekje..
:)

heel laag broekjuh

zijn ook heel erg mooi soms staan die beter als een string bij dames (Y)
Zo komen we automatisch bij mijn favoriet, de extreem lage string...
waarom in het buitenland wel en in nederland niet dan??

en ik vind het zelf wel fijn dat er geen tent in me kont staat gegraveerd...

maar zoals ik al zei ik deed het ook nooit hoor, sinds vorige zomer pas, en voel me ook niet altijd op me gemak ofzo, maar doe het lekker toch! ga ff kijken voor een mooie:D
ja die lage heupbroekjes zijn zeker leuk(y)
Ja, dat van buitenland wel, nederland niet heb ik ook nooit zo begrepen. Ik weet wel dat het eeuwige argument is dat je in je eigen buurt altijd mensen kunt tegenkomen die je kent, maar waar je ook gaat in het buitenland, het verrekt er altijd van de nederlanders dus...
daarom loop ik ook hier in nederland in string!
en al kom ik de koninging tegen, dan nog! :)