Die is mooi blondje, kun je volgens mij gewoon bestellen hoor, er schijnt trouwens ook een duitse site van te zijn, maar die moet ik nog eens proberen. Ze zitten in elk geval wel megalekker...
(overigens, voor welke achterkant zou jij kiezen, klik op het vraagtekentje voor 'select variation' onder 'bottom')
(overigens, voor welke achterkant zou jij kiezen, klik op het vraagtekentje voor 'select variation' onder 'bottom')
laatste aanpassing
Heb wel eerst om advies gevraagd natuurlijk!!
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/664410
oef mannen in string is echt lachwekkend hahaha*vind ik*!
ik draag zelf sinds vorig jaar zomer lekker een string zondertopje(behalve als ik over het strand loop of een ijsje haal).
een string vink gewoon prettiger dan zon drollenvanger...
vorig jaar kreeg ik ook heel veel achtelijke blikken en wijven die over me zaten te lullen maar ja, lullen doen ze toch wel niet?
string roeleert
ik draag zelf sinds vorig jaar zomer lekker een string zondertopje(behalve als ik over het strand loop of een ijsje haal).
een string vink gewoon prettiger dan zon drollenvanger...
vorig jaar kreeg ik ook heel veel achtelijke blikken en wijven die over me zaten te lullen maar ja, lullen doen ze toch wel niet?
string roeleert
Niet eens zo'n gek idee "lief"blondje, aangezien ik helemaal geen mooie stringbikini's in nederland kan vinden en het topje van mn oude te klein is... Maar pas 'm liever eerst...
Helaas heb ik niet van die mooie billen, maar die heb ik ook niet als er wel een heel bikinibroekje eroverheen zit
Helaas heb ik niet van die mooie billen, maar die heb ik ook niet als er wel een heel bikinibroekje eroverheen zit
laatste aanpassing
waarom in het buitenland wel en in nederland niet dan??
en ik vind het zelf wel fijn dat er geen tent in me kont staat gegraveerd...
maar zoals ik al zei ik deed het ook nooit hoor, sinds vorige zomer pas, en voel me ook niet altijd op me gemak ofzo, maar doe het lekker toch! ga ff kijken voor een mooie
en ik vind het zelf wel fijn dat er geen tent in me kont staat gegraveerd...
maar zoals ik al zei ik deed het ook nooit hoor, sinds vorige zomer pas, en voel me ook niet altijd op me gemak ofzo, maar doe het lekker toch! ga ff kijken voor een mooie