Partyflock

Forumonderwerp · 661289
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
We hebben een weblog aangemaakt voor uw dagelijkse portie techno(feestjes), grappen en grollen, (Gronings)nieuws, pics, etc. (y)

http://vuistdikkeramlat.web-log.nl/index.log

We willen alvast onze oprechte excusses aanbieden voor de gekozen naam...
laatste aanpassing

eh.. t was :xtc: en g. :bloos:

Wel samen met :bier: & \\___ natuurlijk. O:)

B)

en DD aan de baco neem ik aan?

tssssssss I invented that shit.

ff de prio's op een rij houden he ~wen~... :[

excuses mus... ja, hij deed er ook altijd zó tof over (n)

Mag je hem niet meer?

tuurlijk wel, maar DD is sowieso hartstikke lief. daar kan je nauwelijks omheen :lief:

:/

b-tje vreemd.

valt toch wel mee? :)

I hou van jullie, Grun!!!! :lief:

Ja leuk, nu naaqt ujb..
wij bedoelen daar dus met zonder kleren mee....we horen het wel aj 't d'r noar hebt!!

Bedankt...
laatste aanpassing

Bijna...

Groninger Techo-log

Die Groningers moeten alleen nog wat aan hun spelling werken, TechNo it is! B)... PartyCorks! :[
Nee hoor...het moet Techo zijn! O:) Ken je dat niet? Soort Techno, maar dan net anders...

Dat is natuurlijk de verzamelnaam van jouw flik-flik-flakkie-flik-flik-house! (y) Aha.. ik begrijp 't..

Ons soort mensen denkt anders over jullie soort mensen.

B)
Het is een pure kaste-kwestie wat mij betreft....B-)

1 bier aub

*sleept de beertender (van krups!) naar het techo-log-topic...*
Vet he, Techo? Echt een hele goede muziekstroming, met Dj's zoals;

Michel de Ney
Derrick Nay
Carl Nox

O:)

..of houden jullie meer van studententerror?

nee joh, helemaal into TECHO! ...echo ...e-oh ..oh
laatste aanpassing
Martijn...:-|

of het ook eeb'n wat minderder kan?
laatste aanpassing

Michel de Hey is minder mooi.

Nog 1 :bier: ajb..

Vuistdikkeramlat is is echt een roelende site, kicke! B) Jullie zijn eigenlijk allemaal wel tof! :hug: :P

Grun :lief:

ja leuk, nu uit die broek.
Ter Land, ter Zee en Titt'n B-)
Eigen huis en Tit'n B-)

Op volle titt'n b)

Beau van Erven Titt'n

met:

Showtitt'n.
Linda, Roos en Titt´n B-)

druiper
hiv
titt'n
platjes.
En techno

Enorm dikke titt'n.com

Never ending titt'n

Pinokkititt'n

Atomic titt'n

miss titt'n

Minder mooie pik van je wen.. vind ik.

hey, ik heb nooit beweerd dat ik geen lelijke pics plaats. sterker nog, ik heb nooit beweerd dat er geen lelijke vrouwelijke DJ's zijn
Jullie weten inmiddels wel waar je moet zijn voor tit'n en techno neem ik aan?

Nou? :-|

techo, welteverstaan (y)

hardstyle.. (y)
Zeg, ik ben nog op zoek naar een zonnebril waar je knoerteshard mee kunt slikken cq stapelen.....iemand tips in ruil voor techno?
laatste aanpassing

Techo is. Techo leeft. Gebeurt. Beweegt. Techo neemt. Techo geeft. Techo weet. Techo spreekt. Techo doet. Techo laat. Techo komt. Techo gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Techo waagt. Techo wint. Breekt baan. Techo bonkt. Techo staat. Techo valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Techo knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Techo heelt. Techo zuivert. Lichaam. Geest. Techo swingt. Techo vecht.
Is waar. Is echt. Geen loze kreet. Geen leeg gebaar. Techo werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Techo laaft. Techo loont. Is water. Brood. Techo lacht. Techo huilt. Techo in. Techo uit. Legt bloot. Daagt uit. Techo kookt. Techo bruist. Techo troost. Techo bijt. Techo bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Techo vloekt. Techo moet. Verbroedert. Zoekt. Techo vindt. Techo wijst. Techo schokt. Techo eist. Techo hoog. Techo laag. Techo voor. Techo na. Techo rookt. Techo jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Techo spreidt. Techo sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Techo schittert. Glanst. Techo flitst. Techo danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Techo roept. Techo voelt. Techo groeit. Techo bloeit. Techo blaakt. Techo blijkt. Betovert. Geilt. Techo ademt. Zweet. Techo fluistert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Techo glijdt. Techo sluipt. Techo slijpt. Techo spuit. Techo klinkt. Techo dwingt. Techo lonkt. Techo blinkt. Techo vraagt. Techo raakt. Verlost. Verbaast. Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Techo ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg. Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Techo was. Techo blijft.

Dus…. B)
Ehmmmm, ok maar in het kader van mijn zonnebril verder niet al te veel begrijp ik?
Binnenkort dus I Love Techo, Heroes of Techo, Instant Techo (y)..November Techo-maand! :jaja:

Hardhouse academy.. (y)
Hey Mus mien jong kunst doe ook hakk'n? en zo ja doe je dat dan op de plaats of maak je een omtrekkende beweging door het dienstdoende etablisement?

Dat doet Mus gelukkig in zijn eigen habbitat! :yes: (y)
laatste aanpassing

Ik trappel ende stamp het laminaat wederom netjes in het gareel. Dit alles in een verzengende warmte en onder het genot van een aller bekende meezinger: mmmmmmmm mm mmmmm mmmm mmmmmm mmm m

(y)