Partyflock

Forumonderwerp · 661133
Ik gebruik af en toe speed enja ik weet dat het slecht is!

nou vroeg ik me af bij welke hoeveelheden/tijdsuur je neusbotje wegrot, of dat dat een fabeltje is?

Dat brand als de nete
Niet doen volg mijn advies maar op (y)
Je hebt iig niet het neusje v/d zalm (Y)
jij moet ook overal je neus tussen steken :@
Als hij maar weer afgeveegd wordt...
Bij elke keer dat je neem zal het er denk wel iets op achteruit gaan.. proberen zo goed mogelijk je neus van binnen schoon te houden??

hmm lekker ongestraft in je neus peuteren....

:D

nou was afgelopen week naar de huisarts, omdat ik bijholte ontsteking heb, maar die heeft ook in me neus gekeken en heeft niets gezegd!
van capsules ga je harder en je neus blijft heel
heeeeeey
2 vliege in 1 klap :d

enof juh der hard van gaat :vaag:

__________//
je blijft er wel heel lang para van zeg
bestaat er ook nog zoiets als de uitwerkingfase?
of beter gesegd de slaperuhgheidsfase :s

zit egt al heeel lang te wachten nu
Tip:
Nadat je uiteraard van de snelheid heb genoten en daarna last heb van evt.para verschijnselen kan even van een drankje genieten de verschijnselen doen afnemen en met een gerust hart kan aan de slaap worden begonnen
laatste aanpassing
telt speed maagje ook meej??

vandaar dat je al 12 uur non-stop aan t PFuh bent :D

Die van mij zit er ook nog steeds, denk dat t dr ook aan ligt hoe gevoelig je lichaam is enzo..
er is echt niet met zekerheid te zeggen, wanneer je neusbotje wegslijt. Je kunt dan ook geen serieus antwoord verwachten, maar ja, dit is wel heel triest he?
succes ermee hoor, en idd, gooi het anders in je drinken (is wel super smerig!!, maar werkt net zo goed en je bespaart je neusbotje)

(K)
na een tijdje merk je wel dat je neusje wat buigzamer is als voorheen..
als je hier bang voor bent moet je het gewoon niet doen. klaar. kunt niet alles hebben in je leven

ik had er in het begin vrij weinig last van, en toen deed ik het ook af en toe. Nu doe ik het steeds meer en me neus is behoorlijk verrot ja. ik kan hem makkelijk omvouwen enzo. Maar wat maakt dat uit??? Kheb er geen last van hoor.
gooi het anders in je drinken (is wel super smerig!!, maar werkt net zo goed en je bespaart je neusbotje)

ja goed voor je tanden:D
sjonge sjonge
aaah lief :$ wie heb hier zown zacht neusje als een oorlelletje :D

sachte neusjes sijn opgepept :yes:

Soow en dan nu ff me neus poederen
Niet dat ik mijn botje al kwijt ben, maar ik kan mijn botje verder ombuigen dan mijn vrienden en zo veel heb ik in me leven nog niet gesnoven. Eigenlijk wil ik hier niet neerzetten hoeveel, maar ik denk iets minder dan 10 gr sos en 10 gr pep. Is een schatting. M'n neusbotje is dus iets dunner geworden, maar hij is nog lang niet weg. Voordat het echt drama is met je neusbotje, moet je denk ik wel elke week flink snuiven...

pas na een jaar ofzo gaat ie echt weg rotte

Hmzz.. ik merk ook dat me neusbotje wat flexibeler is
ik merk ook dat speedsnuivers veel sneller schade ondervinden aan hun neusbotje
omdat speed 100% chemisch is en coke nog een beetje plantaardig
en tjsaa ,t begint een beetje af te schuren
en als ghe meer dooor de linkah nase snauft
dan verdwijnt er meer van de linkernasevleugel:D
mah jah de egte ellende komt pas als je zomaar bloedneuzen krijgt uit ,t niets :S
en als er geen servetjes meer zijn
om ,t bloeden te stelpen,dan maar tampons :) hahah
mah jah snuif met mate
greetzz paranoiddancer
ja ik heb soms zomaar een bloed neus.
ja me neus gaten bij nakken zijn daarna droog en schoon als de pleuris, volgende dag bloed korsten op me noisfleugeltje.

maar me neusbotje is stug

ik krijg pas bloedneus na 2 gram ofzo
Wees gerust GabbaRuss - DOTF - Waustronaut over een tijdje heb je geen bloedneuzen meer dat is ff een fase daarna kun je snuiven wat je wil alle oneffenheden zijn eruit en je hebt nergens last van.
Na jaren van vrij intensief gebruik, ik weet niet hoe ver jij bent
hehe weet je precies... krijg je net verkeerde versnede pep met glas :[ kets na 2 dijken al :P
ken je niet weten na hoeveel gram ;)
ik moet de fase para een keertje krijgen

nee ik krijg zomaar een bloed neus... ook voordat ik pep begon te nakken. had dat probleem al toen ik klein was.
maar soms heb ik van die tijden dat ik me neus moet revalideren :) dus over naar pilluh en bommen offuh andere nois gaatju poederen
laatste aanpassing
Ik denk dat jij last hebt van zogenaamde hoogliggende adertjes in je neus, die slijten vanzelf weg en daarna heb je gewoon een onverwoesbare neus mits je neusbotje niet breekt.
Maar geloof me aan al dat bloeden komt een eind.
Zo niet altijd arts en dokter raadplegen.
ik heb geen last meer hoor van bloednois. (had er last van) maar wel korsten na pepjes... maar das niet erg.. gewoon niet neuspeuteren... daar zijn althans neus gaten niet voor bedoeld :D maar voor een andere ding ;)
Ik had een keer 2 gr sos in 2 dagen op en 2 weken later in spanje kreeg ik ineens de bloedneuzen :S
ik krijg meestal zomaar een bloedneus als ik ut opeens kk warm krijg. had jij het niet warm ofzo????
Ik zat in Spanje in de zomer, dus jah, ik had het warm :)

heb ik ook last van gehad. toen is dat een keer dicht gebrand en toen was het weer over. maar toen gebruikte ik ook nog geen drugs

lekker boiend of tie weg rot
je hebt er tog nix aan

dus lekker door snuiven met die pep
weet je hoe slecht het is als het in je maag komt....
moet je is voor de gein een beetje pep op een plakje ham leggen...

weet je ook meteen of je goeie pep hebt ;)
als je blijft vreten en drinken zodat er altijd wat anders dan drugs in je maag zit is het nie zo slecht voor je maag

en der zit nu een aardig kommetje in me buro dus das knap an

Thij$ leg jij is voor de gein een plakje ham in cola.
bommetju!!!!!!!!!!!!!!!!!;p;-p geen last van weg rottende neus

pijn is fijn ik leg nog een lijn.