Ik heb gehoort dat mannen opgewonden raken van tijgerprint, voornamelijk underwear .... kloppen deze geruchten because I'm lovin it mja das wel duidelijk te zien hahahaha!
ooooow zeg dat dan hihi sorry lol...
maarruh ja dat valt mij ook op.. alle lekkere mannen zijn : of homo, of omgebouwt, of bezet, of wonen te ver weg, of hebben kinderen, zijn getrouwt, of what ever
SAAI???je noemt me muts hahaha ik draag het en meissie tis absoluut niet saai ligt eraan wat voor lingerie je draagt sexy zwart kant is super niks saai
Tja inderdaad, ik vind tijgerprint een beetje ordinair maar dat is gewoon mijn eigen mening....ik droeg het vroeger wel en ligt er echt aan hoe je zwart en wit draagt ik bedoel zie de pabo daar staan "Soms" echt hele mooie setjes in en zeker niet saaaaaaaaaai dan bedoel ik niet die ordinaire setjes waar je tieten uit de bh hangen (N) maare pabo is slechte kwaliteit!!
hhaha m@rk je word al een beetje geil van me tijgerprintje
*HardstyleAddict * Kijk dit zijn nog eens tijger printjes!
En Hardcorechick666 je wil niet weten mijn bloed begint te koken!
Maar het is niet echt een duidelijke foto!
Volgens mij moet je zonder tijger printje op de foto is nog veel geiler!
Hahahaha, als de dame in de lingerie met tijgerprint zich ook kan gedragen als een tijger..........is het helemaal
ja maar wie zegt dat ik me exclusive stuff aan iedereen laat zien qhahahahhaha... en wat je ziet is gewoon een prettig gestoord wijf, die jou nu egt uberserieus vind reageren !!