heb ze alle 2 mu nike's door de weeks naar het werk en me kisten om te feestu
doe mij maar een lekker paar Nikes
liever geen van beiden, maarjah als ik moet kiezen dan maar nikes, kisten zien der echt niet uit, vooral bij meiden niet
Heb ze allebei... ma geen witte veters ofzo.... enne bij sommige meiden staan kistuh dus echt wel het ligt er ook maar net aan wat je er boven aan trekt
Nikes lopen echt GVD fijn.... maar moet zeggen... een party met kisten aan en dan stampuhhh beviel me zeker wel.... moet je wel die Legerkisten hebben, want die zijn "lichter" zeggen ze!!!
apart dat de helft van de mensen die kisten bleren reeds verbannen is hier, en de mensen met undergrounds blijkbaar al helemaal???
apart
persoonlijk vind ik kisten voor boeren en booskijkers die niet kunnen dansen of blijkbaar niet komen om te dansen...iig op hc feesten...
ik draag op feesten altijd nikes, lekker licht en hakt en springt lekker...
in het dagelijks leven zelden sportschoenen
Nikes. Het lijkt me ook niet dat je op kisten lekker los kan gaan. (op muziek dan hea )
Ik zal je zeggen:
Ik doe me Nikes aan als ik ga hakkuhhh... aangezien ik voortaan ga stampuhhh trek ik me Kisten aan... dus je kan zeker wel hard en los gaan met je kisten!
Heb net nieuwe gehaald dus die ken ik op Project Hardcore weer effe lekker instampuhhh!!!
Kisten die gaan wat langer mee dan wanneer ik nike's naar een feest draag.
KISTEN!!!
zijn echt fijn op feessies want met nikies lig je meteen op je bek te kijken
of ben ik de enige die daar last van heeft
en met kisten kan ik me tenminste nog een beetje overeind houwe
Heb net nieuwe nikes air max total 365..
zilverkleurig/grijs... Echt masterlijke
schoenen... Gebasseerd op de voetbalschoen
maar ze zitten masterlijk en stampen heerlijk..
(permanent verbannen)
Ok Piraatjuh kom ff met je hoofd dan..dan gaak daar ff op stampen