Partyflock

Forumonderwerp · 659813
1321x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb gister op Hardbass een herbal genomen, maar ik geloof dat hij niet echt aansloeg.
Nu wil ik vragen om wat tips ofzo. Welke moet ik nemen, welke geeft wat gevoel, waar ken ik het kopen en hoe duur is het per hoeveel. Ik ben een beetje een leek op dit gebied en wil niet meteen met de XTC beginnen. Dus als iemand mij wat tips te geven heeft.... graag !

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0013032d000ddbd343ade5d71a003d8c82]http://www.drugs-plaza.com/wesellwhatwelike/plaatjes/herbals/finale6caps_hx7_th.jpg[/img]
Final E vind ik zeker de moeite waard! lekkere rillingen door je lichaam en de hele avond dansen op 3 a 4 van die dingen :jaja:

Yellow cabs vind ik zelf ook erg goed die dingen geven je echt puur energie, 3 is meer dan zat!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gebruik dan helemaal niks al zit je aan deze bende!

Waarschuw beheerder
Die capsules heten go go energy en heb je dus in 2 soorten, for-him en for-her.

Waarschuw beheerder
donateur
Ephedra Super Caps,
2 of meteen 4 stuks tegenlijk....
en n uurtje of 2 later nog es 2...

werkt bij mij voor op n party echt super...

ik drink wel geen alcohol of zo er bij , leef rest van de avond op cola en redbull.
Waarschuw beheerder
Eerst 2 nemen....als je er dan nog niets van voelt nog eens twee....veel alcohol erbij vind ik zelf ook heel relaxt.
neem ze alleen niet te laat!anders kan je na een hele nacht nog niet slapen terwijl je helemaal leeg bent.

Waarschuw beheerder
heb nightmare hakkund gehaald op

1 yellow jacket en 2 ephedra's :bounce: :yes:

en maar vragen hoeveel pep ik op heb ... rare bekken als je zegt [b]GEEN[/B]

maar ze werken niet :D
Waarschuw beheerder
[img]http://www.supercaps.com/images/01.jpg[/img]

ik vind ze goeie!!!!
Waarschuw beheerder
uitgaan op herbals kan ik me niks bij voorstellen,
ik gebruikte ze altijd overdag :s
kvinnut ook erg stom klinken als iemans zegt:
"ik ben los gegaan op een herbal"

tis even slecht als de echte zooi dus die elusie dat je dan gezonder bezig bent... DREAM ON!!
Waarschuw beheerder
idd final e zijn het beste.

Neem er 12 en je zal zien dat je poten gaan trillen :D

Waarschuw beheerder
donateur
uitgaan op herbals kan ik me niks bij voorstellen

why not? Zit toch 'n aardig verschil in bijv. 't nemen van 1 stackertje o/e doordeweekse dag of 'n stuk of 3 a 4 Kryptonite's op 'n feest en beiden vallen onder herbals:)
Als je die Kryptonites dan nog combineert met 'n paar borrelkes kan 't helumaal 'n (Y) effect geven!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tis even slecht als de echte zooi

Absoluut niet mee eens en trouwens, je vergelijkt hier "appels en peren" met elkaar. Van de chemische bende heb ik zowel geestelijk als lichamelijk toch zeker een kater!! Waarom heb ik hier na herbals dan helemaal geen last van?!

Waarschuw beheerder
I®i$

jij snapt het ...

Lonsdale-waussie zit al in de naam om het niet te snappen ... :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
wat u zegt

het pepmiddel dat militairen veertig uur lang op de been moet houden, staat nu al flink onder druk. onderzoeksinstituut TNO stelt een onderzoek in naar het antislaapmiddel, maar de militaire vakbonden voelen hier niets voor. het middel kent namelijk een aantal vervelende bijwerkingen. misschien doen onze militairen er beter aan om even langs de plaatselijke 'kruiden' winkel te gaan. de eigenaar van smartshop azarius testte alvast drie pepmiddelen...

lennart, eigenaar smartshop azarius en smartdrugs deskundige

houden de 'yellow subs extreme' onze militairen wakker?
"hier zit een soort cafeine in dat ook in thee zit. het is niet echt heel sterk. ik las ergens dat de militairen veertig uur achter elkaar op de been moesten blijven? dat lukt met dit middel niet, het is vooral geschikt voor mensen die wat extra energie nodig hebben bij het studeren."

dan is de 'ephedra supercap' een betere oplossing?
"dit middel wordt veel door sporters gebruikt en mensen die willen afslanken. je krijgt er meteen een energiestoot van, wat een adrenaline achtig gevoel geeft. bij langdurig gebruik zou slapeloosheid een bijwerking kunnen zijn. maar om een nacht op te blijven is dit middel zeer geschikt."

de 'herbal dynamite' moet wel een paardenmiddel zijn...
"dit middel is een combinatie van cafeine en ephedra en die twee stoffen versterken elkaar. het geeft hetzelfde gevoel als de supercap, je wordt er erg alert door. daarnaast heb je langer energie. deze is het meest geschikt voor de militairen."

bron: metro, 3 maart 2004
Waarschuw beheerder
nou heb ik al heel wat herbals uitgetest
maar nog steeds niet echt een goeie gevonden!Ik heb ook dat smerige liquid x op dat werkte wel!Maar werd er wel ff naar van!
Waar ik ook last van heb is dat ik de eerste 2 wel wegkrijg maar daarna niks meer!
maar ik vind ook dat iedereen lekker moet doen waar dat ie zin in heeft en als ze de avond op de EHBO willen doorbrengen moeten ze dat lekker doen!!Iedereen kan denk voor zichzelf beslissen wat ze wel en niet kunnen hebben!!!
Waarschuw beheerder
herbal?? geef mij maar de rielting XTC LOVE!!

Waarschuw beheerder
donateur
herbals op een feest...dat is zonde..haha

persoonlijk vind ik herbals in samenwerking met alcohol wel een mooie combo..in je hoofd ben je dan dronken maar je lichaam wil wel:)

maar op een feest gewoon snoepen..( en buiten feesten om ook :P )

pz
Waarschuw beheerder
Herbals zijn een goed alternatief voor mensen die in het weekend een steuntje nodig hebben bij het uitgaan en die hun hersenen wat langer willen conserveren.

Waarschuw beheerder
hoe zit 't nou, is ephedra nou al definitief uit de handel?

Waarschuw beheerder
donateur
vanaf 6 april mag ephedra in nederland niet meer gemaakt of verkocht worden , vanuit t buitenland zou dit nog wel mogelijk zijn.

voor herbals.. .thuis op de bank 1tje testen...
uitgaan 2 tot 4 is dan wel relax...

pep is beter maar ook n stuk ongezonder...

voor de prijs hoef je de herbals ook niet te laten.... 24 ephedra supercaps 12,50€ of zo?

maar als je ze nog kan krijgen idd gauw inslaan.. in NL... op = op
of je moet de op de chemische broeders gaan.
Waarschuw beheerder
pep is beter maar ook n stuk ongezonder...

dat weet ik nog zo net niet.. ephedra is een stuk zwaarder voor je hart

Waarschuw beheerder
Idd, vorige week zaterdag had ik 3 efedra super caps op, zondag had ik nergens last van , maandag begon de spierpijn(kon amper lopen) en dinsdag zwaare steken in me hart heb nu af en toe nog steken in me hart voor mij nooit meer die herbal troep

Waarschuw beheerder
Herbals zijn vet klote :yes:
Per 4 stuks zijn ze een paar euro maar je merkt er helemaal niks van..
Neem gewoon 1x een :xtc: dan ben je daar ook weer vanaf..