Partyflock

Forumonderwerp · 659752
694x bekeken
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie nou van ghotics en skaters en zou... zijn ze kanker zijn aardig. wat the fuck dan ook
Waarschuw beheerder
"it's funny how gothics want to express their individuality in exactly the same way!"

ken er een paar zien er wel vreemd uit maar kunnen chille gasten zijn. Soms ook onzeker maar dan begrijp ik ook niet waarom je je zo kleed

Waarschuw beheerder
het zijn net als wij ook mensen ik vind het wel stoer tis best appart maar zou zelf niet zo lopen
Waarschuw beheerder
Het kan mij niet boeien hoe iemand er uit ziet, het gaat er om hoe deze persoon zich gedraagt. Over het algemeen hebben de meeste mensen van mijn leeftijd de subculturenacties al wel gehad (mooie tekst trouwens Justice Strike!) dus ik word er niet zo mee geconfronteerd in mijn directe kennissenkring, maar toen ik zelf nog 16 was en tot de subcultuur "gabber" hoorde ging ik ook met "alto's", "skaters", "kampers", "kakkers" etcetera om. I really don't see the problem.
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
als jij het al hebt over "mensen van mijn leeftijd" dan voel ik me bij deze toch best oud :S
Waarschuw beheerder
Eh... dat begrijp ik niet zo goed. Mensen van mijn leeftijd zijn 22 jaar. En mensen van de leeftijd van iemand van 15 zijn 15. En mensen van de leeftijd van iemand van 40 zijn 40. Waarom zou je je daar dan oud door voelen? :S
Waarschuw beheerder
snap wel wat rotbrab bedoelt

helaas zit ik in een omgeving van 17-jarigen o.a. door school :S
dus daar is het ff wel anders :(
Waarschuw beheerder
ik weet wat je bedoeld, DAN voel je je pas oud
Waarschuw beheerder
ik zelf nog 16 was en tot de subcultuur "gabber" hoorde ging ik ook met "alto's", "skaters", "kampers", "kakkers" etcetera om. I really don't see the problem.

dat bedoel ik dus...dat zijn aardige mensen
ik zelf ben eigenlijk alto/gabber/skater, ja, weet niet wat k ben (profesioneel gigolo)
oke de meeste mensen die klote tegen skaters en gothics zijn (niet discriminerend bedoeld) marokanen en zo, niet dat ik mee zit maar wou gewoon even weten

Waarschuw beheerder
donateur
Vindt die Gothic look wel gaaf om te zien, die mensen hebben echt scheit aan alles, prima toch.
Leven en laten leven, stel je voor dat we allemaal het zelfde gekleed gingen, zou t snel een saaie bedoeling worden.

Waarschuw beheerder
LEER eerst het woord GOTHIC schrijven

die mensen zijn zeer aardig en ik heb dr respect

voor...
Waarschuw beheerder
Gothicjurken roeleren...this dat ik ze niet vaak aan kan hebben ivm met werk....als ik um aan heb krijg ik leuke reacties vooral in de hczaal in de plaatselijke discotheek (y)
Waarschuw beheerder
LEER eerst het woord GOTHIC schrijven

gothic is DAT BETER!!!!!