Partyflock

Forumonderwerp · 659738
Waarschuw beheerder
Echt waar als ik soms op een feest loop dan denk ik echt wel is van "Jezus" waar ben ik in beland!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wahhaaaaaaaaaaa dat heb ik ook wel vaker. Maar dat is meer uit verveling. Roddelen is leuk :devil:

Sorry mensen is nu eenmaal een leuk tijdverdrijf 8) En soms ben je op een feest waar op een of andere manier alleen maar stomme mensen zijn (waarschijnlijk ligt het gewoon aan jezelf maar dat terzijde..)..

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen kijken kan erg lachwekkend zijn ja!

:devil:

Waarschuw beheerder
Dat komt omdat de standaard TMF ganger zich nu ook op feestjes begeeft en bevind.

meer zeg ik er niet over

Waarschuw beheerder
donateur
Wist niet dat jij ook lid was op TMF Jos 8) 8).

Interesting topic! :/

Waarschuw beheerder
joh de enigste moment dak denk van :bah: das vooral als ik bij de wc's voor de spiegels sta dan krijg ik me toch een pleures hart aanval :D meer ook niet HET GAAT OM DE MUZIEK!!! EN DE SFEEER :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
net ofje zelf zo lekker ben

Waarschuw beheerder
Echt waar als ik soms op een feest loop dan denk ik echt wel is van "Jezus" waar ben ik in beland!!!

misschien trek jij dat breezahvolk wel aan;)
Waarschuw beheerder
nou daar let ik niet op hoor :vaag:

ik kom om te feesten :yes: en niet voor een vleeskeuring:vaag:

Waarschuw beheerder
je let toch ergens op tijdens een feest :P komop zeg hahaha
okok op de muziek maar voor de rest ? ;)
Waarschuw beheerder
nou ik let er niet op hoe mensen eruit zien hoor eerder of ze lekker uit hun dak gaan en op de sfeer verder lekker in mijn eigen wereldje en helemaal los gaan samen met mij vrienden :yes:

lekker feesten dus :bounce:
laatste aanpassing

Werkzaam bij Jitters loungeclub
Werkzaam bij Jitters
Waarschuw beheerder
je heb t zelf ook een k*nker kop,
jij bent iemand waar ik nou van zou zeggen wat is dat een viezerd!!

beetje tof doen met je forum foto, maar op de rest van je foto's loop je met allemaal lelijke mensen om je heen

doe normaal,
op die slons feesten zijn alle mensen lelijk.

get a life!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over wie heb je t? :-/
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
alle mensen op hardcore feesten zijn lelijk ja :S
Waarschuw beheerder
donateur
alle mensen op hardcore feesten zijn lelijk ja

dat vond ik ook altijd ja, tot ik ging werken op trance energy, sensatio black en ik de lexion belandde... :bah: OMG!! ZOOOO lelijk! Doe mij dan toch maar n hardcorefeest! Gabbers zijn over t algemeen leuker, vriendelijker en beter om naar te kijken heb ik besloten :P

Waarschuw beheerder

De zaal hing vol met spiegels en je zag jezelf? :p

Waarschuw beheerder
alle mensen op hardcore feesten zijn lelijk ja
ehm sry ALLE is ERG overdreven he er zijn echt wel knappe koppen alle ga nou weg man dan moet je idd naar Trance :bah: Energy :bah: veel plezier...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben echt geschrokken op trance energy :O had idd knappere mensen verwacht, maar goddamn, wat n uglies! :bah:

Waarschuw beheerder
maar wie gaat er dan ook naar een feest om knappe koppen tegen te komen dan moet je naar een modellen bureau (hoewel ze daar ook aardig lelijk kunnen zijn) maar je gaat toch gewoon om het feesie de sfeer en gezelligheid of zie ik het verkeerd :S

Waarschuw beheerder
Trance Energy is vaak allemaal jongeren! Geef mij maar Impulz Outdoor of DanceValley of Awakenings festival :-)

En inderdaad, ik ga naar feesten om te feesten en voor de goeie muziek, niet voor knappe koppen :-)
Waarschuw beheerder
Het feit dat je er zelf loopt zegt dan genoeg:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore allochtoon, zo bedoelde ik dat niet... ten eerste moest ik werken op trance energy en ten tweede heb je toch van tevoren al bepaalde verwachtingen, je verwacht dat t geluid goed zal zijn, wat ze aan decoratie hangt, etc... dat bedoelde ik...

Waarschuw beheerder
ok nee misopvatting dan ;) :D maar toch vind ik dit niet kloppen de naam van de forum we gaan toch niet mooie mensen kijken op een feest jezus boeit mij dat ik ben zelf nog et lelijkts boeiuhhh :D

Waarschuw beheerder
Whahahahaha ja kijk...Niemand heeft zijn eigen lichaam gemaakt... en tsja waar ga je al niet op letten, ik heb meer problemen als iemand stinkt of als iemand heel erg bout is gekleed op zo'n feest, damn...
Waarschuw beheerder
iedereen op trance energy is ook lelijk ja :D

But nuthing beats lonsdale kwa lelijkheid :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Haha lopen er ergens nog wel mooie mensen dan?

Waarschuw beheerder
er lopen echt wel wat mooie mensen in lonsdale oor..... ik vind het ook geen mooie kleding maar heb niks te maken met de persoon die het draagt :S
Waarschuw beheerder
Het is maar net waar je van houdt

Ik hou persoonlijk niet van mannen met wetlook kapsels, zonnebankgebruinde koppen en anabolen body's in een fel gekleurd G-SUS of Replay shirt.

Doe mij maar een gewone hollandse jongen in een leuke spijkerbroek met een leuk shirt en een lichaam wat puur natuur is. (het liefst een Drent of een Groninger :jaja: )

Gelukkig kom ik die gasten het meest tegen op de plekken waar ik heen ga. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blijf thuis dat helpt enorm

Waarschuw beheerder
jah ik val dan weer op wat donkere meisjes haha :D en ik vind juist Replay en G-Sus mooi maar heb niks te maken met de persoon zelf toch?

Waarschuw beheerder
to Slondale:
Jij geeft nou hardcorevolk een slechte naam
beetje jammer:/
Waarschuw beheerder
Tuurlijk heeft kleding niets met de persoon zelf te maken, maar het gaat hier over lelijke mensen op feesten.
Lelijk of mooi zie je in eerste instantie van de buitenkant en dan hangt het er maar net vanaf waar je van houdt. Toch?

Tuurlijk zijn er ook mooie jongens die toevallig in een g-sus shirt lopen.
Maar waar ik persoonlijk niet van hou is het gehele plaatje zoals ik eerder vermelde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja: psies...... kijk ik geef mezelf gewoon een slechte naam ;) :D dat scheelt een hoop

Waarschuw beheerder
SHE DEVIL>> jah snap ik maar ik vind et onzin om gelijk mensen te gaan beledigen omdat ze lelijk zijn BOEJUHHH laten we gewoon los gaan met ze allen knap of lelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar als je soms ook ziet hoe sommige "meisjes" zich kunnen kleden... :| :kots:

van die vetrollen die er een beetje achteraan bungelen :D
Waarschuw beheerder
Als je weer es zo'n gedachte hebt, helpt het misschien te weten dat mensen ongetwijfeld ook zo over jou denken... Dus ga maar lekker door met die kortzichtigheid van je, om mensen puur op hun uiterlijk te beoordelen. Dan ben je niet alleen lelijk van buiten, maar ook verscrikkelijk lelijk van binnen. :kots:

Waarschuw beheerder
maar daar ga ik me dus echt niet aan ergeren..... lekker boeiend als zij dat mooi vind laten gaan het gaat niet om kleding uiterlijk etc PUUR SFEER EN MUZIEK (3e keer dak dat zeg ;))

Waarschuw beheerder
naar een feest ga je toch om te feesten :S
anders ga je gewoon maar uit ofzo
Waarschuw beheerder
donateur

en toch blijf je naar feesten toe gaan?? schandalig hoor!! een kop schandalig is gewoon het lekkerst!! :Vaag:
Waarschuw beheerder
H4RDCOR3 4LLOCHTOON:Ik beledig niemand, dat is gewoon waar ik persoonlijk niet van hou.

Maar ik ben het helemaal met je eens hoor, interesseerd mij niets hoe mensen er uit zien op een feest, we komen neem ik aan allemaal voor hetzelfde en dat is feesten.

Waarschuw beheerder
naar een feest ga je toch om te feesten
anders ga je gewoon maar uit ofzo

PSIES!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
SHE DEVIL>> Ik bedoelde de toppic maker met beledigen niet jou... :D jij valt mensen dan ook niet aan zij wel... en dat vind ik niet kunnen lelijkheid kan een persoon niks aan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar ben ik in beland!!!

Welcome to the real world!!
Tsja, alle begin is moeilijk zak maar zegge...
Waarschuw beheerder
lelijkheid kan een persoon niks aan doen

Ben ik weer met je eens.

En daar komt bij, wie bepaald of iemand lelijk is of niet?

Waarschuw beheerder
precies wie ben ik om te zeggen dat iemand lelijk is..... (jah dat ikzelf lelijk ben maar dat is anders :D)
Waarschuw beheerder
Ook daar zal iedereen anders over denken.
Er zullen genoeg meiden zijn die H4ardc0r3 4ll0cht00n super HOT vinden. :jaja:

De geldt voor iedereen.

Wie is "SLONSDALE" dan om te oordelen over andermans uiterlijk.

Get a life chick en kijk eens wat vaker in de spiegel!!!!!

Waarschuw beheerder
:respect: en SHE DEVIL heeft gesproken :D

Waarschuw beheerder
jullie zijn echt dom dit kutje is een vriendin van stoeipoes.......
van die kutjes uit huizen die alleen maar willen rellen omdat ze zelf NERGENS bij passen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik zie heel vaak lelijke mensen vooral die Joey met zijn broer Dennis,die zijn echt niet om aan te zien ;P
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
2 topic opener: ik weet dat ik niet knap ben, maar dat juist JIJ dit topic opent toont aan dat je of heel weinig zelfkennis hebt, of geen spiegel thuis. :D