Partyflock

Forumonderwerp · 659540
1 volger · 4936x bekeken

Waarschuw beheerder
Ik heb zwaar vette herinneringen aan de Topa in Geldrop (noord-brabant). Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die dit uitgaanscentrum kennen en er ook geweest zijn. (Hardcore time)...
Wie heeft er foto's van dit, al jarenlang geleden, afgebroken uitgaanscentrum?

P.s. foto's op dit topic zetten.

Ik ben benieuwd!!!

Groetjes Bart.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja ach, jij hebt hardcore EN hardstyle als favo muziekgenres, helaas ook TE dom om weer eens normaal te reageren, het woord TOPA komt ook waarschijnlijk niet in jouw woordenboekje voor ;)
Omdat je toen al in de up & go's rondhuppelde.

Okay ik heb genoeg gehapt; ONTOPIC maar weer?? :P
Waarschuw beheerder
wie komt er nou in noord brabant?

IK!
Waarschuw beheerder
ben daar nog nooit geweest, maar heb er toendertijd veel over gehoord van die brabanders

mellow moeniemauwe tijd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hallooooooooooooo

TOPA!!!!!!:bounce:

eerst naar Carmen in Someren tussen 12.00 en 18.00
Daarna naar Carte in Weert ff doorstampen...
En als het nog ff meezat ff naar Topa:D

Vette feestuh daar meegamaakt met Neophyte, Vince Darkraver en die fameuze dj wedstrijd:jaja:

Vlg mij is ie nu plat ofni?
Waarschuw beheerder
ik was er ook vaker in topa leuk tentje eerst peppermill op vrijdag daarna topa jammer dat het plat is net zoals the bridge in stein dat was ook een leuke housetent.

Waarschuw beheerder
:respect: TOPA :respect:

dat is alweer een tijdje geleden (jaartje of 6/7)
maar was wel altijd gezellig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hallooooooooooooo

TOPA!!!!!!

eerst naar Carmen in Someren tussen 12.00 en 18.00
Daarna naar Carte in Weert ff doorstampen...
En als het nog ff meezat ff naar Topa

Vette feestuh daar meegamaakt met Neophyte, Vince Darkraver en die fameuze dj wedstrijd

Vlg mij is ie nu plat ofni

Wooooooooooow inderdaad topa in geldrop!! en zondagmiddag naar de carmen!! nooit meer vergeten!! Super!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kwam hier ook regelmatig!!!!!!
Vrijdags kadance , zaterdags topa of club X en dan door naar park!!!

goede oude tijd idd!!!

Waarschuw beheerder
1x geweest was echt wel vet ! maar was pas een jaar of 14 en was stiekum gegaan ! inderdaad jammer dat ie plat is geduwd !

Waarschuw beheerder
Wat een tent elke week stampen !!!! Goeie ouwe tijd...k droom er nog vaak van ;p
Waarschuw beheerder
haha kadance tilburg is er ook weer eentje!!

heb ik er nog 1: broadway in erp!! ook toppertje...

en dan was er nog zo'n tent effe voorbij de goldfinger in nuland volgens mij... weet alleen niet meeer hoe ie heette!! lol!!
Waarschuw beheerder
kom zelf niet uit brabant maar moet zeggen, daar was ut wat jaartjes geleden toch te doen...

Waarschuw beheerder
ben paar keer geweest in de Topa was altijd super!! (y)
maar kent iemand dat clubje op het stratumseind in Eindoven nog? was ook zo'n 6 tot 7 jaar geleden,daar draaide ze op vrijdag altijd goeie hardcore :yes:
was ook een goei tentje!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vette feesten, ik heb er nog wel wat flyers van en ook misschien wat foto's
Waarschuw beheerder
TOPA ???

Dat was m'n 2de huis zowat :P

2 -> smokeintheface: Dat tentje was Club Trance, opzich niet verkeerd omdat er toen niks was, maar zou nooit een vervanger kunnen zijn van de Topa.

2 Cartman: Is nu helaas plat ja. Denk alweer een jaartje of 6/7 inmiddels :cry:
En inderdaad, dat waren hAftige weekendjes :P
EN niet alleen Carmen en Carte Blanche he :P
Wat dacht je van daarvoor nog Diamonds hier in EIndhoven, en in Erp de Broadway :P

Brabant was toen echt wel een paradijs wat betreft de hardcore :jaja:

Waarschuw beheerder
oja! broadway in erp...
dat was ook die zelfde tijd (y)

carmen :respect:

de goeie oude tijd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2---->Aspirity club trance zou ook zeker geen vervanger zijn voor de Topa, wil alleen maar zeggen dat het daar ook altijd (y) was :)

Waarschuw beheerder
ben paar keer geweest in de Topa was altijd super!!
maar kent iemand dat clubje op het stratumseind in Eindoven nog? was ook zo'n 6 tot 7 jaar geleden,daar draaide ze op vrijdag altijd goeie hardcore

DAT WAS ZEKER OOK SUPER!!!!!
Ik denk dat je de DIAMONDS bedoeld smokeintheface.. TOPPERTJE!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
to DJ JAWS

Put them online please (pics en flyers)!!

Waarschuw beheerder
Topa was wel leuk maar zeker niets apart's...
Het is dat er op dat moment niets anders meer in Brabant was en daardoor gingen veel mensen uit die omgeving daarheen.
Topa kan echt niet tippen met de tijd van :respect: Carmen :respect: in Someren en de :respect: Carte Blanch :respect: in Weert dat waren pas vette tijden. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het er zeer gezellig, ik kwam er bijna elke week. Het enigste nadeel was, de sluitingstijd van 03.00 uur.

Dit is niet de enigste tent die gestopt is de laatste jaren. Ik praat nu over: Kozmoz, Fauna, clubX, Kadance, Broadway, Pias(splash), partyland, Stix, enz.
Waarschuw beheerder
donateur
TOPA... dat was nog eens een tent... altijd met pijn in mijn oren naar buiten....

En Carmen in someren was ook zo'n tent... lekker op zondagmiddag stampen....

De goeie ouwe tijd.. hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
2 smokeintheface: die tent op stratumseind was Club Trance.... ook een lekkere tent....
Waarschuw beheerder
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat er een Topa reunie komt.

Waarschuw beheerder
whehehe koel!

Waarschuw beheerder
donateur
Topa.. Als ik aan Topa denk, denk ik gelijk aan PSV-ers...
Waarschuw beheerder
donateur
TOPA!!
helaas heb ik geen foto`s maar ik zat er wekelijks :D
en dan nog Carmen, de Carte en Broadway :D

wat een tijd pfffff :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 proces KABAAL

De Kozmoz in Belgie bedoel je??
Was ook lekker stampen daar :bounce:
Alleen jammer dat er platte petten "regelmatig" stonden te controleren of er niemand met "verboden middelen" :P de grens over kwam ;)
:xtc: :bounce: :xtc:

Waarschuw beheerder
2--->Nijs-Tea pcies da was de Trance, was zekers een goeie tent (y)
waren leuke tijden :yes:
Waarschuw beheerder
Mmmm Topa.. (y)(y)(y)
Iemand ooit wel eens een gastje daar gezien met groen-witte australian en bruin haar in een staart ? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 aspirity > volgens mij ben jij daar opgegroeid? :P

Op vrijdag naar de diamonds, zaterdag naar Topa, zondag middag naar Carmen en zondag avond naar de Carte...... wat een tijden waren dat.

Krijg weer kippenvel als ik eraan terug denk. Ik zal mijn foto's eens opzoeken. Heb daar toch 2 jaar doorgebracht.

Waarschuw beheerder
donateur
Geldrop...eey daar woon ik ;P
Waarschuw beheerder
donateur
en wat een zooitje was het toen :D

ik herinner me btw nog dat er een gast van het balkon naar beneden werd gegooid door ruzie
en die was zo van de kaart dat ie gewoon weer opstond en verder liep :D:D

Waarschuw beheerder
hahahaha,dat weet ik ook nog ja!

schrok me dood,dacht die gast leeft niet meer ofzo
loopt ie gewoon aan...:s

Waarschuw beheerder
TOPA kende ik wel.
Geldrop woon ik al meer dan 15 jaar.
Was alleen te jong om er ook daadwerkelijk naar binnen te mogen toen :p
Waarschuw beheerder
Ja die goeie ouwe tijd. Vrijdags Peppermil, Zaterdags Topa/Club X/Carmen/Zondags Carte of de oude Walliby in Venlo top weekenden.

Artiest {SHOWLIST artist 6622, 48101}
Waarschuw beheerder
Topa ja, met X-razz en Werner...

wie kent het fameuze plaatje van Dj laserbeam nog?

true hardcore als je die nog kent!!

grtz mark
Waarschuw beheerder
donateur
Eye-con, kwam jij er ook?
hoe oud was je toen?
Waarschuw beheerder
donateur
wow Topa daar ging ik ook wel eens heen ik heb er als het goed is nog flyers van
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ehehehe na afloop nog regelmatig vanuit daar naar Eindhoven gelope :p
Waarschuw beheerder
Paar keer geweest idd. Rond 1996/1997, daarna niet meer.

Altijd leuk om met je wause kop daarna over de Geldropseweg naar Eindhoven te fietsen. Was destijds echt helemaal niet verlicht, allemaal kuilen in de weg, en daar ging je dan weer met 3 man tegelijk met je fiets in elkaar en op je bek! :D

Geen idee welke DJ's ik er allemaal gezien heb, is sowieso nogal een vage tijd hehe, maar toch zie ik t tentje nog zo voor me. De dansvloer, een klein chilloutje, en dan kon je nog naar boven.

*sucht...memories*
Waarschuw beheerder
smokeintheface 14 februari 2004 13:00
ben paar keer geweest in de Topa was altijd super!!
maar kent iemand dat clubje op het stratumseind in Eindoven nog? was ook zo'n 6 tot 7 jaar geleden,daar draaide ze op vrijdag altijd goeie hardcore

Weet je hoe KUT ik t vond dat dara hardcore werd gedraaid? Daar werd je rond die tijd mee doodgegooid.

Eerst zat er de Cul de Sac als ik me niet vergis. En dat werd dus de Trance. Zo'n beetje de enige tent in het Zuoiden waar TRANCE gedraaid werd. Er was nooit een kip binnen maar de muziek...goddamn! Geweldig. Dat was trance zoals je t nu nooit meer hoort.

Omdat ze veel te weinig pulbiek trokken (want je had toen de opsplitsing hardcore/mellow, en mensne kenden trance nog geeneens in NL) zijn ze hardcore gaan draaien op de rvijdagen.

Zat t ineens vol met 13-jarige tandenknarsende mannetjes.

Terwijl je dus toen ook al de Topa had, de Broadway in Erp, de Carte en nog wat tenten. Het liep toen wel ja. Maar de Trance was niet meer.

Goddamn ik zou een moord doen voor nog een nachtje Trance. Nog eerder als een avondje Topa. JUIST omdat ik toch flink wat ben wezen hakken en dat altijd vet was. En trance eigenlijk alleen maar daar gehoord heb en in Belgie. Nu heb je alleennog die Energy-meuk! :( :(

Waarschuw beheerder
de topa :)
ik heb er drie jaar achter de bar gestaan ....
leukste baantje wat ik gehad heb :)
Waarschuw beheerder
wie komt er nou in noord brabant?

ikke ook ;p
Waarschuw beheerder
Topa ben ik nooit geweest. Dat was in de tijd dat we net begonnen met stappen.

We gingen in die tijd altijd naar The Broadway in Erp. Ook een supertent, veel mooie dingen meegemaakt daar!!!

J.D.A., E-Rush, Neophyte, RTC, Ruffneck, Shadowlands Nights! Echt supervet!

Heeft iemand daar toevallig nog foto's van?
Waarschuw beheerder
donateur
Broadway kwam ik ook wel eens maar voor mij kon dat in die tijd niet op tegen topa, carmen of goldfinger enzo

(E-Rush brrrr vies ventje) :9 :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to devAAi: Nog bedankt voor het opruimen van al die bierviltjes die wij elke keer weer verscheurden omdat we te vaag waren. Mooie tijden.

Waarschuw beheerder
Goddamn ik zou een moord doen voor nog een nachtje Trance.

Sja, heb zelfs nog muntjes van de Trance, helaas aan alles komt een einde *zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
ik kwam toen ook regelmatig in de Topa maar ik vond er niet zo veel aan,zal wel komen dat ik er toen was geweest dat iemand neer geschoten was. iedere keer was er wel iets als wij toen kwamen.
we gingen ook vaak naar Dymonds op de stratumsedijk. toen werd daar ook hardcore gedraaid zelfs dj van free records die er niks van kon.
iedere vrijdag naar de Peppermill was ook gaaf,zondags ginge we naar carmen.hiervan heb ik nog een flyer van 1994 a 95

Waarschuw beheerder
er is ooit is geschoten buiten de topa , maar daarbij is niemand geraakt ....
er is wel ooit iemand van boven naar beneden gegooid , maar die stond gewoon weer op en liep aan :)
laatste aanpassing